  • 1. Data: 2009-10-14 16:50:34
    Temat: mBank bezumownie reaktywował ekarty i pobrał za nie opłaty
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Byłym posiadaczom ekart sugeruję sprawdzenie historii ekonta. mBank
    chyba niestety doszedł do wniosku, że łatwo oskubie byłych posiadaczy
    ekart i samowolnie reaktywował je pobierając opłatę.

    mlinka podczas rozmowy stwierdziła, że mbank pobrał opłatę _z_góry_, za
    kartę _nieaktywowaną_. Żeby tego było mało historia opłat za ekartę NIE
    jest ciągła (czyli mbank nie może twierdzić, że nie wypowiedziałem umów
    i nie zrezygnowałem z karty) i nie pasują miesiące (wcześniej miałem 2
    karty, opłaty w styczniu i grudniu, teraz pobrano w październiku).

    Opłata została pobrana po raz pierwszy już rok temu w październiku i
    teraz ponownie. W tamtym roku musiałem ją przeoczyć.

    Jak widzę na forum mBanku problem nie dotyczy tylko mnie. Niestety nie
    mam tam konta, nie mogę pisać a aktywacja konta nie jest automatyczna -
    moderator musi to zrobić.

    --
    pzdr, Michał

  • 2. Data: 2009-10-14 18:10:15
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Michał pisze:
    > Byłym posiadaczom ekart sugeruję sprawdzenie historii ekonta. mBank
    > chyba niestety doszedł do wniosku, że łatwo oskubie byłych posiadaczy
    > ekart i samowolnie reaktywował je pobierając opłatę.

    Uciąłem sobie z mlinią kilka rozmów w sprawie mojej rzekomej ekarty i
    mogę stwierdzić, że albo w swoich danych mają bałagan jak po przejściu
    huraganu Katrina albo jest to bezczelna próba naciągania klienta.

    Okazało się więc, że mam:
    - nową ekartę (trzecią w historii)
    - zamówioną w trakcie ważności poprzedniej, jeszcze aktywnej kwartał
    - została wysłana listem zwykłym
    - tak samo jak CVV2
    - nigdy nie została aktywowana
    - nie została zawarta umowa pisemna
    - w pierwszym roku NIE została pobrana opłata, choć TOiP stwierdza, że
    za wydanie należy się opłata
    - została pobrana opłata za odnowienie

    O tym, że ani karta ani CVV2 nie dotarły chyba nie muszę wspominać.

    Tak więc pobrano opłatę za odnowienie ekarty, która nigdy nie została
    dostarczona ani aktywowana i nie ma na nią umowy pisemnej. Komentarz w
    ogóle potrzebny? Chyba nie.

    --
    pzdr, Michał

  • 3. Data: 2009-10-14 20:16:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:hb5467$qtn$1@news.ds.pg.gda.pl

    [ciach]

    Ufff u mnie spokój. Nic nie pobrali :)

  • 4. Data: 2009-10-16 12:40:57
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Ja też mam ten problem: pobrali opłate za e-kartę której nawet nie przysłali
    (poprzednia wygasła 2 lata temu) a jako nieaktywna nie jest nawet widoczna w
    serwisie internetowym.
    Teraz za radą mlinki zastrzegłem ją, złożyłem reklamację i czekam.
    K.

  • 5. Data: 2009-10-18 09:10:06
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> had the courage to write: