  • 51. Data: 2011-06-12 21:18:00
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > symulacja zapewne pokazała ze:
    > 1. jak wprowadzano opłaty za przelewy to tez wszyscy lamentowali a potem
    > jednak mało kto likwidował konto
    bo nie było opłat stałych, karta to co innego

    > 2. konta zamkna albo zrezygnuja z karty ci ktorzy i tak nie korzystali
    >
    > Reasumujac - nawet jezeli jacys klienci zrezygnuja - w wiekszosci beda to
    > klienci na ktorych bank i tak nie zarabiał.
    w sumie racja ten kto używał karty nie ucierpi
    więc decyzja była potrzebna, ileż można dawać za darmo

    wkurzeni:
    1. kolekcjonerzy kart
    2. zasadniczy, bo mi zmienili zasady, mialo być darmowo
    3. multibankowcy, bo czasem zapomnę akurat tej użyć i nadzieję się

    ja podpadam pod pkt. 2 - raczej płacę gotówką

  • 52. Data: 2011-06-12 21:41:32
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-06-12 23:18, zlotowinfo pisze:

    > w sumie racja ten kto używał karty nie ucierpi
    > więc decyzja była potrzebna, ileż można dawać za darmo

    Ja używam, wolę płacić kartą. Ale dla zasady (patrz punkt 2 poniżej ;P)
    przeniosę się gdzie indziej. Tutaj trzeba wziąć pod uwagę to, że jak
    bank wprowadza opłatę to jest raczej pewne, że z czasem ją podniesie,
    albo wprowadzi kolejne. mBank ma dużo klientów (na razie :>), więc
    pewnie sporo kasy którą obraca. Nie rozumiem po co im ten kwas z
    opłatami. Zwłaszcza że nie utrzymują placówek w całej Polsce i nie mają
    tysięcy pracowników.

  • 53. Data: 2011-06-12 22:43:12
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 12 Cze, 22:10, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > bo już faktycznie lepiej mogli zrobić tak jak tu sugerowano w wątku,
    > wypłata z bankomatu (nawet tych "darmowych")
    > bezpłatna tylko jeśli wykonano płatności kartami na co najmniej 100zł.

    Bez sensu. Co maja wyplaty z bankomatow do kosztow produkcji i
    utrzymania karty?

    MK

  • 54. Data: 2011-06-13 00:07:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    a.googlegroups.com...

    > Bez sensu. Co maja wyplaty z bankomatow do kosztow produkcji i
    > utrzymania karty?

    No wiesz - zapewne główny koszt utrzymania karty to opłaty banku za
    wypłacanie pieniędzy z bankomatów innych sieci.

  • 55. Data: 2011-06-13 07:13:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Cze, 13:27, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    > Sa jeszcze jakies scenariusze uzycia, gdzie konto bez
    > karty ma sens?
    jeśli ktoś twierdzi: "Wypłacam gotówkę raz w miesiącu po otrzymaniu
    wypłaty"
    albo coś w tym stylu.
    Zazwyczaj spokojnie może to zrobić w oddziale (jeśli bank takowe
    posiada).

  • 56. Data: 2011-06-13 07:27:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 10:22:45 +0200, spider napisał(a):

    > Dla mnie mBank ma tylko jeden plus: system transakcyjny, ale to za mało.
    > Marne oprocentowanie i ilość bankomatów zmusiły mnie do przeniesienia
    > kasy do innego banku. Tym numerem z opłatą za kartę sprowokowali mnie
    > tylko do zmiany konta przelewu wynagrodzenia, czego nie zrobiłem z
    > lenistwa, są banki które potrafią to docenić. Pazernemu mBankowi
    > pozostanie martwe puste konto.

    Ten system transakcyjny to też się już nieco zdewaluował. Owszem
    możliwość konfiguracji kart jest nadal wzorem, ale cała reszta to już
    niestety trochę odgrzewany kotlet i w innych bankach jest zdecydowanie
    lepiej.

    --
    xbartx

  • 57. Data: 2011-06-13 07:45:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 08:20:18 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > Na tej grupie są na pewno przedstawiciele mBanku, więc napiszę tutaj to
    > samo co na blogu - już złożyłem wniosek o konto w innym banku i zabieram
    > kasę od Was. W życiu nie polecę konta u mBanku. Jak chcecie wyciągać
    > kasę reklamując się wcześniej jako w pełni darmowy bank, to albo
    > jesteście bardzo pazerni, albo macie kłopoty. Ale moim zdaniem kłopoty
    > to dopiero będą. Przeniesienie się do innego banku to nie problem. I nie
    > chodzi tu o 2PLN, tylko o zasady i podejście do klientów. Czyszcząc
    > niewygodny dla siebie temat i komentarze na blogu jeszcze pogorszyliście

    Trzeba poczekać aż sprawa się wyjaśni i wtedy dyskutować.
    Wydaje mi się że mBank robi po prostu czystkę. Konto mBanku zawsze było
    (bo teraz, jak już niektórzy to zasugerowali, chyba raczej nie) polecane
    jako startowe - może leżeć odłogiem i jeść nie woła. Bank być może zrobił
    sobie dokładną analizę ile takich kont/kart leży, ile jest używanych z
    wydatkami >100< pln. Wiadomo będzie ileś osób niezadowolonych, to pewne.
    Ja większości znajomych, którym tę wiadomość powiedziałem, to machnęła
    ręką, bo wydaje i tak więcej niż 100 pln. Dużo osób ma już dawno
    wszystkie bankomaty darmowe za 5 pln. Także myślę, że bank sobie to
    dokładnie przeliczył no i może nie wziął pod uwagę tylko tego, że się
    zrobi taki smród. Sytuacje z usuwaniem komentarzy jak powyżej to tylko
    woda na młyn i zaraz zobaczymy zwołujące się grupy do "bojkotu mBanku pod
    krzyżem zapominając o podwyżce VATu" ;)

    --
    xbartx

  • 58. Data: 2011-06-13 07:55:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobi taki smród. Sytuacje z usuwaniem komentarzy jak powyżej to tylko
    > woda na młyn i zaraz zobaczymy zwołujące się grupy do "bojkotu mBanku pod

    A w sumie to co chciales napisac?

  • 59. Data: 2011-06-13 08:33:36
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Nie chce Cie zmartwic, ale w innych bankach nie jest lepiej :-> Na
    > uczelniach, niestety, tez nie... czytanie ze zrozumieniem jest
    > czynnoscia, ktora sprawia ludziom nadludzki problem :(

    Ale te zasady nie były łatwe do zrozumienia ;-)
    Szczególnie wyjaśnienie, że zwalniają te opłaty, które pojawiają się jako
    obciążenia rachunku (nie pamiętam jak to dokładnie było napisane). Może z
    moim systemem jest coś nie tak, ale ja opłat dokonanych KK tam nie widzę. A
    spłata karty to chyba nie jest dokonana kartą płatność.
    P.G.

  • 60. Data: 2011-06-13 09:30:54
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-06-12 08:20, Adam pisze:

    > Jestem ciekawy jakie jest Wasze zdanie na to, że mBank wycofał z blogu
    > informację o opłatach kart debetowych i do tego z kilkuset negatywnymi
    > komentarzami na ten temat.

    No i komentarze z opisem wróciły. Ciekawe czy coś jest pozmieniane czy
    nie. Trzeba swoje przejrzeć :> Akcja "oddajemy komentarze bo się większy
    smród robi" zakończona? :P