  • 1. Data: 2002-04-08 15:59:27
    Temat: mBank - brak opłat tylko dla eKonta?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Od tygodnia trwa wielka akcja propagandowa na billbordach oraz w gazetach, gdzie
    dużymi literami czytamy - BRAK OPłAT . A małymi jest napisane eKONTO osobiste.
    Nigdzie nie ma wzmianki o eMAXie. Czy to znaczy, że jednak będą wprowdzone
    prowizje dla eMAXa? Ktoś wspominał o 3,5 zł miesięcznie za kartę VE do eMAXa.
    Kiedy pojawią się nowe opłaty w mBanku?

  • 2. Data: 2002-04-08 19:49:42
    Temat: Re: mBank - brak opłat tylko dla eKonta?
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia 8 Apr 2002 17:59:27 +0200, od
    <m...@p...onet.pl> napisano:

> [...]
    >prowizje dla eMAXa? Ktoś wspominał o 3,5 zł miesięcznie za kartę VE do eMAXa.
    Miejmy nadzieję, że nigdy.
    Ja myślę, że to nowy zespół od marketingu szykuje kolejną rewelacyjną
    kampanię eMaxa :)