eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 1. Data: 2006-08-28 12:11:51
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "S.W." <s...@v...com>

    Torran napisał(a):

    > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi. W
    > innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
    > place a oni zyja z % od moich srodkow.
    >
    >
    Jestem bardzo zadowolony z homebanking PKO BP zarówno program Aurum jak
    i Platinum (korzystam z obydwu) jest bardzo elastyczny i daje duże
    możliwości dopasowania do potrzeb wybrednego klienta.

    --
    Pozdrawiam.

    S.W.


  • 2. Data: 2006-08-30 07:44:09
    Temat: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Torran" <t...@g...pl>

    Witam,

    Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z oplaty
    w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala ze
    preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to powiedzialem
    ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
    prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
    doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
    to pana decyzja, prosze zrezygnowac.

    To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi. W
    innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
    place a oni zyja z % od moich srodkow.



  • 3. Data: 2006-08-30 07:51:10
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Torran" <t...@g...pl> wrote in message
    news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    > oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
    > powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
    > No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego
    > rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie
    > mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada
    > xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac.
    >
    > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi.
    > W innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
    > place a oni zyja z % od moich srodkow.

    To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
    kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
    warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi
    sie tym sposobem zysku.
    Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy.

    pozdrawiam, wk



  • 4. Data: 2006-08-30 07:56:41
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Stefan <p...@g...com>

    > To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
    > kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
    > warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi
    > sie tym sposobem zysku.
    > Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy.
    >
    > pozdrawiam, wk

    Co do preferencyjnych warunków obsługi klienta - dla mojego kolegi
    specjalnie otwierano oddział BZWBK w sobotę bo musiał wykonać jakieś
    operacje na koncie :) Więc preferencje się zdarzają.


  • 5. Data: 2006-08-30 08:05:27
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    > oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
    > powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
    > No to powiedzialem

    przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia



  • 6. Data: 2006-08-30 08:07:39
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.

    Nie ma takiego obowiązku. Opłata taka nie jest obligatoryjna. To klient
    decyduje przez używanie KK.

    > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    > oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
    > powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze
    > zaplacic.

    Oczywiście że są i to nie uznaniowe a z automatu. Nie musiałeś dzwonić i
    prosić, co uwłacza godnościom osobistom.

    > No to powiedzialem ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie
    > calego rachunku. Odpowiedz - prosze zrezygnowac, to pana decyzja.
    > Upewnilem sie mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na
    > koncie posiada xxx zl. Odpowiedz - to pana decyzja, prosze zrezygnowac.
    > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow
    > obslugi.

    Chyba byłby pierwszym bankiem zwalniającym z opłaty za brak obrotów na KK.
    Przy odpowiednich obrotach z automatu zwalnia z opłaty, a właściwie
    pobiera ją i szybko zwraca. Progi obrotów masz podane na stronach
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.h
    tml
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html



  • 7. Data: 2006-08-30 08:10:19
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Grzes" <p...@S...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam,
    >>
    >> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    >> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    >> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
    >> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
    >> No to powiedzialem
    >
    > przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia

    ja mam KK w BZWBK od kilku lat (chyba z 5) i jeszcze się nie zdarzyło, żebym
    zapłacił za wydanie lub wznowienie karty, żona zresztą tak samo. Wystarczy
    mieć obroty na karcie i to już wystarczy. A jeszcze jak masz w tym samym
    banku kredyt/lokatę lub cos innego na czym bank zarabia to nie będzie
    żadnych problemów z anulowaniem opłaty. Czasami trzeba ich postarszyć
    odejściem ale to jak narazie zawsze dziłało (np. bezpłatne KK czy obnizenie
    marży przy kredycie hipotecznym)
    a jak mBank nie chcę gadać to uciekaj od nich! jest taka konkurencja w
    bankowości że nie ma co płacić za coś co można mieć za darmo!



  • 8. Data: 2006-08-30 08:12:10
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wk napisał(a):

    > To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
    > kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
    > warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i pozbawi
    > sie tym sposobem zysku.

    W Multibanku zmniejszenie oplaty do zera za przedluzenie KK nie bylo
    niczym trudnym.


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 9. Data: 2006-08-30 08:12:47
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> wrote in message
    news:ed3gr0$3rn$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:ed3fk4$b9h$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam,
    >>
    >> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    >> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    >> oplaty w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani
    >> powiedziala ze preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic.
    >> No to powiedzialem
    >
    > przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia

    Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    "polowicznie".
    Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.

    pozdrawiam, wk



  • 10. Data: 2006-08-30 08:24:34
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    wk napisał(a):

    > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    > I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    > "polowicznie".
    > Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    > wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    > przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.


    Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie
    liczą się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób
    zapowiedziało, że złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o
    obrotach, czyli można przez to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty.
    Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby pobrana
    za około 2 miesiące.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1