-
11. Data: 2006-08-30 08:31:08
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl...
> wk napisał(a):
>> Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
>> I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy
>> traktowac "polowicznie".
>> Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np.
>> dla VC wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita
>> splata tych 750zl przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.
> Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie liczą
> się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób zapowiedziało,
> że złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o obrotach, czyli można
> przez to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty.
Wpłaty (zwroty dokonane przez sprzedawcę) i wypłaty to obroty kartą, ale
chyba nie spłaty, które nie są kierowane na kartę, lecz ustawowo i
regulaminowo na rachunek kredytowy doczepiony do karty.
-
12. Data: 2006-08-30 08:31:46
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>
In news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl, *Liwiusz* wrote:
> Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby
> pobrana za około 2 miesiące.
Ale licza sie srednie, miesieczne (obroty lub obciazenia), a nie ile w danym
miesiacu bylo. mBank skasuje cie za caly rok a nie tylko nie za 2 miesiace
:) bo to oplata roczna. Policz bo moze w innych miesiacach miales nadwyzki i
sredniomiesiecznie wyjdzie ze jednak przekraczasz 1500zl.
--
darnok
-
13. Data: 2006-08-30 08:37:15
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "Torran" <t...@g...pl>
> To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi.
> W innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
> place a oni zyja z % od moich srodkow.
Nie chodzilo mi o te karte kredytowa a konkretnie o BRAK jakichkolwiek
preferencyjnych warunkow obslugi klienta - tak mi na mlinii powiedzieli.
Z tego co widze to kilka osob nie wie ze cos takiego jak preferencje w ogole
istnieje. Pragne zatem poinformowac ze w normalnym banku jesli ktos prosi o
preferencje to pracownik sporzadza odpowiedni formularz i przesyla do
centrali a tam licza dochodowosc z klienta. U mnie raczej wysoka.
Z mBankiem u mnie jest tak, ze z KK malo korzystam aczkolwiek sie przydaje.
Nie lapie sie na 0 zl wg ich limitow. Niemniej jednak posiadam spore
fundusze na lokatach i FI. Powinienem miec spokojnie preferencje i to nie
tylko na karte. W temacie tez jestem obyty bo w innym banku za nic
praktycznie nie place a oni i tak sie ciesza bo posiadam konto maklerskie i
sporo wolnych srodkow. Tak wiec gruba kase z tego maja.
Prawdopodobnie wiec z mBanku wszystko wycofam a konta nie zamkne. Bylo to
praktycznie pierwsze konto z dostepem do internetu na niezlych warunkach i
mozliwosciach. Tak wiec jak jakies pieniadze wplywaja to wlasnie tam. No i
konto jest w urzedach podane. Tak wiec byloby sporo zachodu ze zmienianiem
wszystkiego.
Niemniej jednak ponownie zaznaczam, ze chodzilo mi o to by wyrazic swoja
opinie o:
1. Traktowaniu klientow.
2. Braku preferencyjnych warunkow obslugi klientow.
-
14. Data: 2006-08-30 08:43:45
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "Torran" <t...@g...pl>
> To idz do innego banku i popros o niepobieranie oplaty za konto, karte
> kredytowa, czy innych prowizji w ramach jak to napisales "preferencyjnych
> warunkow obslugi klienta". Juz widze jak bank daruje Ci te oplaty i
> pozbawi sie tym sposobem zysku.
> Sprawa jest prosta - zmien bank na lepszy.
>
Juz tak mam. W temacie chcialem zaznaczyc jak klienta w mBanku traktuja i ze
NIE uwzgledniaja w ogole preferencji w stosunku do lepszych klientow - tak
wynikalo z rozmowy na mLinii.
-
15. Data: 2006-08-30 08:52:09
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "Torran" <t...@g...pl>
> Oczywiście że są i to nie uznaniowe a z automatu. Nie musiałeś dzwonić i
> prosić, co uwłacza godnościom osobistom.
>
Jesli negocjacje sa dla ciebie uwlaczaniem godnosciom osobistym to niech i
tak bedzie.
> Chyba byłby pierwszym bankiem zwalniającym z opłaty za brak obrotów na KK.
> Przy odpowiednich obrotach z automatu zwalnia z opłaty, a właściwie
> pobiera ją i szybko zwraca. Progi obrotów masz podane na stronach
Nie napisalem ze nie mam w ogole obrotu na KK, choc jest maly.
No i zapewniam cie ze gdybys mial wieksza gotowke to dobry bank dalby ci
konto za free (KK, przelewy, wyplaty z oddzialu) za to bys tylko posiadal
tam pieniadze lub wplacil je na fundusz. Dla przykladu swojego czasu
korzystalem polis na zycie w Lukas Banku (% wyzszy niz na lokacie
uwzgledniajac podatek ktorego tu sie nie placi). By nie czekac w kolejce
dzwonilem do pracownicy (lub ona do mnie) i sie umawialismy na konkretny
termin. Raz sie nawet spoznilem 30 minut i nie bylo problemow. Fajny bank
tylko szkoda ze oferty nie ma lepszej...
-
16. Data: 2006-08-30 09:01:52
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>
"Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl...
> wk napisał(a):
>
> Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie liczą
> się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób zapowiedziało, że
> złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o obrotach, czyli można przez
> to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty. Sam jestem ciekawy jak się
> sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby pobrana za około 2 miesiące.
Tak sobie teraz pomyslalem ze u mnie moglo zadzialac cos innego.
Po pierwsze nie pobrali w ogole oplaty (a u innych pobieraja i zwracaja).
Po drugie przed koncem roku uzywania karty, zostala ona zablokowana i wydany
duplikat.
A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
(spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
faktury!
Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).
I tutaj pytanie: czy mBank liczy okres roku do oplaty za karte na zasadzie
oplat za kolejne lata od podpisania umowy/aktywacji pierwszej karty, czy za
rok (lata) od momentu wydania plastiku?
pozdrawiam, wk
-
17. Data: 2006-08-30 09:04:26
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Mithos <f...@a...pl>
Torran napisał(a):
> Juz tak mam. W temacie chcialem zaznaczyc jak klienta w mBanku traktuja i ze
> NIE uwzgledniaja w ogole preferencji w stosunku do lepszych klientow - tak
> wynikalo z rozmowy na mLinii.
To co w ogole robisz w mBanku ? Nie mozesz sie przeniesc do CitiGold
albo jakiegos private banking ? Od biedy Aquarius w Multi. mBank to nie
jest raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie uwazasz
sie za lepszego klienta :)
--
pozdrawiam
Mithos
-
18. Data: 2006-08-30 09:05:29
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>
In news:44f54cda$1@news.home.net.pl, *K.K.* wrote:
> Wpłaty (zwroty dokonane przez sprzedawcę) i wypłaty to obroty kartą,
> ale chyba nie spłaty, które nie są kierowane na kartę, lecz ustawowo i
> regulaminowo na rachunek kredytowy doczepiony do karty.
Tyle ze karta mbanku nie ma rachunku kredytowego doczepionego do niej :)
--
darnok
-
19. Data: 2006-08-30 09:16:37
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
wiadomości news:ed3kdi$kge$1@atlantis.news.tpi.pl...
> In news:44f54cda$1@news.home.net.pl, *K.K.* wrote:
>> Wpłaty (zwroty dokonane przez sprzedawcę) i wypłaty to obroty kartą,
>> ale chyba nie spłaty, które nie są kierowane na kartę, lecz ustawowo i
>> regulaminowo na rachunek kredytowy doczepiony do karty.
> Tyle ze karta mbanku nie ma rachunku kredytowego doczepionego do niej
> :)
Musi mieć i ma, bo tak stanowi prawo. Nie podaje jego numeru, ale mBank
tego rachunku przyznaje się w swoim regulaminie KK
http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
dyt_karta.html#1
W definicjach
19. Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w mBanku
na podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji krajowych i
zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat, prowizji i odsetek
wynikających z używania karty,
-
20. Data: 2006-08-30 09:17:00
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "Torran" <t...@g...pl>
>> Juz tak mam. W temacie chcialem zaznaczyc jak klienta w mBanku traktuja i
>> ze NIE uwzgledniaja w ogole preferencji w stosunku do lepszych klientow -
>> tak wynikalo z rozmowy na mLinii.
>
> To co w ogole robisz w mBanku ? Nie mozesz sie przeniesc do CitiGold albo
> jakiegos private banking ? Od biedy Aquarius w Multi. mBank to nie jest
> raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie uwazasz sie za
> lepszego klienta :)
>
>
Jak juz napisalem, posiadam w innym banku konto na preferencjach. Z
odpowiedzi innej osobie:
"Prawdopodobnie wiec z mBanku wszystko wycofam a konta nie zamkne. Bylo to
praktycznie pierwsze konto z dostepem do internetu na niezlych warunkach i
mozliwosciach. Tak wiec jak jakies pieniadze wplywaja to wlasnie tam. No i
konto jest w urzedach podane. Tak wiec byloby sporo zachodu ze zmienianiem
wszystkiego."
Ale i tak kolejny raz zaznaczam. Tu nie chodzi o mnie a o podejscie banku do
lepszych klientow. Taka informacja dla grupowiczow by nie wymagac za duzo od
mBanku.