eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 21. Data: 2006-08-30 09:21:47
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > nie jest raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie
    > uwazasz sie za lepszego klienta :)

    A nie? Ile na koncie ma przeciętny klient banku w Polsce?

    Kiedyś była długa dyskusja o tym, czy banki trzymając wkłady
    "ludności" powinny zarabiać na:

    1. inwestowaniu tych wkładów (udzielaniu kredytów etc) i różnicy w
    oprocentowaniu wkładów i kredytów
    2. opłatach za "manie konta"
    3. opłatach za operacje na koncie

    Realia są takie, że polskie banki dają praktycznie zero odsetek na
    kontach ror, pobierają opłaty roczne/miesięczne i na dodatek także
    opłaty za każdą operację.

    Jakoś na tzw. zachodzie wygląda to trochę inaczej.

    20 tys. na koncie, którymi to pieniędzmi bank może obracać zarabiając
    niech nawet ten 1% (hehe) rocznie, to już powinno wystarczyć do
    pokrycia wszystkich "opłat za konto/kartę". Do tego, jeśli ktoś ma w
    banku 50 czy 100 tys. i chciałby się poczuć odrobinkę doceniony przez
    bank, to się mu oferuje VIP-konto za dodatkową opłatą. No przecież to
    jakieś jaja są.

    MJ
    PS. Wszystko powyższe proszę czytać bez odniesienia do konkretnego
    banku.


  • 22. Data: 2006-08-30 09:26:03
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "wk" <b...@p...onetABC.pl> napisał w wiadomości
    news:ed3kb3$fl3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl...
    >> wk napisał(a):
    >> Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie
    >> liczą się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób
    >> zapowiedziało, że złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o
    >> obrotach, czyli można przez to rozumieć zarówno wypłaty, jak i
    >> wpłaty. Sam jestem ciekawy jak się sprawa rozwinie, u mnie opłata
    >> byłaby pobrana za około 2 miesiące.
    > Tak sobie teraz pomyslalem ze u mnie moglo zadzialac cos innego.
    > Po pierwsze nie pobrali w ogole oplaty (a u innych pobieraja i
    > zwracaja).
    > Po drugie przed koncem roku uzywania karty, zostala ona zablokowana i
    > wydany duplikat.
    > A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
    > (spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
    > faktury!
    > Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    > Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    > prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).

    Nie wydano ci duplikatu, bo ten byłby z tym samym numerem, lecz nową
    kartę.

    > I tutaj pytanie: czy mBank liczy okres roku do oplaty za karte na
    > zasadzie oplat za kolejne lata od podpisania umowy/aktywacji pierwszej
    > karty, czy za rok (lata) od momentu wydania plastiku?

    W twoim przypadku będzie to raczej od wydania, a dostałeś nową kartę z
    innym numerem i z nową datą ważności.


    > pozdrawiam, wk

    Pozdr.
    K.K.




  • 23. Data: 2006-08-30 09:27:03
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi.
    W
    > innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
    > place a oni zyja z % od moich srodkow.


    Polecam private banking w BRE. Bardzo miła obsługa i mozna negocjowac
    oprocentowanie. Domyslam się że przy Twoich "wpływach" na rachunek założenie
    konta nie bedzie problemem

    pl



  • 24. Data: 2006-08-30 09:27:41
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>


    > A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
    > (spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
    > faktury!
    > Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    > Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    > prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).

    Ale w czym jest problem, bo nie chwytam?

    MAd Hat
    ter



  • 25. Data: 2006-08-30 09:33:57
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>


    wk napisał(a):
    > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    > I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    > "polowicznie".
    > Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    > wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    > przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.
    >

    I teraz, gdy klienci bankowi zwrócili na to uwagę, zanosi się, że
    będziesz musiał pewnie zapłacić tą opłatę...


  • 26. Data: 2006-08-30 09:48:05
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 sie o godzinie 11:16, na pl.biznes.banki, K.K. napisał(a):

    > 19. Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w mBanku
    > na podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji krajowych i
    > zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat, prowizji i odsetek
    > wynikających z używania karty,

    Czy tutaj nie chodzi o rachunek powiązany?

    --
    Herbi
    30-08-2006 11:47:59


  • 27. Data: 2006-08-30 10:00:27
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2jpjfu3c7gby$.n3t133p3c2wn$.dlg@40tude.net...
    > Co do preferencyjnych warunków obsługi klienta - dla mojego kolegi
    > specjalnie otwierano oddział BZWBK w sobotę bo musiał wykonać jakieś
    > operacje na koncie :) Więc preferencje się zdarzają.

    A świstak siedzi i zawija....
    Jakbyś jeszcze nie napisał, że to BZWBK to może bym uwierzył.
    BTW a jakież to operacje na koncie mógł wykonać w sobotę?
    Sprawdzał saldo?

    --
    pozdrawiam
    P.


  • 28. Data: 2006-08-30 10:01:41
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:qgnci9ofm6aq$.dlg@onet.pl...
    > Dnia 30 sie o godzinie 11:16, na pl.biznes.banki, K.K. napisał(a):
    >> 19. Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w
    >> mBanku na podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji
    >> krajowych i zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat,
    >> prowizji i odsetek wynikających z używania karty,
    > Czy tutaj nie chodzi o rachunek powiązany?

    W regulaminie tylko raz użyto tego zwrotu "powiązanie" i ten jedyny raz
    wyraźnie wskzuje na rachunek, a z definicji rachunek to -
    "Rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w mBanku na
    podstawie Umowy, służący do rozliczania transakcji krajowych i
    zagranicznych dokonanych przy użyciu karty oraz opłat, prowizji i odsetek
    wynikających z używania karty"
    a więc nie chodzi tu o eKONTO, które też zostało wymienione w definicjach
    jako zupełnie inny rachunek -
    "rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy - prowadzony w mBanku rachunek
    bankowy, służący do przechowywania środków pieniężnych oraz
    przeprowadzania rozliczeń"


  • 29. Data: 2006-08-30 10:03:55
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3kbk$iv0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jest raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie uwazasz
    > sie za lepszego klienta :)

    Przecież napisał że:
    > Upewnilem sie mowiac ze wlasnie doprowadzaja do straty klienta ktory na
    > koncie posiada xxx zl.

    czyli maksymalnie 999zł
    Ta kwota rzeczywiście nie mogła powalić pani niedysponentki na kolana.
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.


  • 30. Data: 2006-08-30 10:14:26
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:ed3lr3$kfj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
    >> (spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
    >> faktury!
    >> Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    >> Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    >> prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).
    >
    > Ale w czym jest problem, bo nie chwytam?

    W tym ze zwykly pracownik stacji benzynowej bezprawnie wszedl w posiadanie
    wszystkich danych KK. Numer karty z kopii faktury, date waznosci z
    podpisanego slipa i moje imie i nazwisko rowniez z faktury. I proceder ten
    kwitl od dluzszego czasu, bo za kazdym razem ospisywali numer karty, ktory
    potem sie drukowal na fakturze.
    Wiem ze mBank zawiadomil w tej sprawie accquiera i Policje.

    pozdrawiam, wk


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1