-
41. Data: 2006-08-30 16:22:44
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
wk napisał(a):
> Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
> I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
> "polowicznie".
> Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
> wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
> przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.
A jeżeli o to chodzi, to nawet sam mBank chyba nie wie, jak to działa.
http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
67861&t=767861&sr=dd&pn=2
-
42. Data: 2006-08-30 16:26:17
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
wk napisał(a):
> Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
> Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
> prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).
Duplikat to karta z tym samym numerem i tą samą datą ważności. To TA
SAMA KARTA, tylko plastik nowy.
Nie da się wykonać (a może się i da - ale po co?) duplikatu karty
zastrzeżonej.
Poza tym, jak już koleżeństwo zauważyło - musiałbym chyba po każdym
zakupie powiadamiać policję - przecież sklepikarz poznał numer mojej karty!!
-
43. Data: 2006-08-30 16:28:49
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
wk napisał(a):
> Czegos takiego jak nieuprawnione przepisywanie danych karty robic nie wolno.
> Myslisz ze po co czesc numeru karty na slipie i na wyciagu jest
> zagwiazdkowana?
Bzdura, gwiazdki wychodzą tylko z niektórych POSów, a i to od niedawna.
> I co bys zrobil na moim miejscu?
Poszedł z kolegami na piwo...
-
44. Data: 2006-08-30 16:30:11
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
wk napisał(a):
> Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
Na wyświetlaczu ORAZ na slipie. Na slipie MOŻE być zagwiazdkowany.
> Mozesz podac jakis link do tej informacji?
Znajdź mi instrukcję obsługi terminala w internecie, to podam link.
-
45. Data: 2006-08-30 17:47:11
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "Marcin" <k...@k...de>
Witam
Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ed3inn$nur$1@inews.gazeta.pl...
> Z tego co widze to kilka osob nie wie ze cos takiego jak preferencje w
> ogole istnieje. Pragne zatem poinformowac ze w normalnym banku jesli ktos
> prosi o preferencje to pracownik sporzadza odpowiedni formularz i przesyla
> do centrali a tam licza dochodowosc z klienta. U mnie raczej wysoka.
Czy moglbys podac nazwe tego banku? Moze inni by na tym skorzystali. Dobre
wzorce trzeba rozpowszechniac.
Pozdrawiam
Marcin
-
46. Data: 2006-08-30 17:55:39
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "darkblue" <n...@n...pl>
> Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
> Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
oplaty
> w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala
ze
> preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to
powiedzialem
> ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
> prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
> doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
> to pana decyzja, prosze zrezygnowac.
mLinia to burki. nie wiedziales ?
kontakt via internet = czekasz godzine a i tak odpowiedzi sa lakoniczne i
czesto dwuznaczne, nie prowadzace do rozwiazania problemu. dzwonisz na
infolinie = jestes traktowany jak 5 kolo u wozu...
zmien bank.
mbank sie wypala powoli. ero programow lojalnosciowych. a kasuja extra za
wszystko.
-
47. Data: 2006-08-30 17:57:57
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>
"Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
news:ed4e70$ct1$2@news.elsat.net.pl...
> wk napisał(a):
>
>> Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
>> Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
>> prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).
>
> Duplikat to karta z tym samym numerem i tą samą datą ważności. To TA SAMA
> KARTA, tylko plastik nowy.
>
> Nie da się wykonać (a może się i da - ale po co?) duplikatu karty
> zastrzeżonej.
>
>
> Poza tym, jak już koleżeństwo zauważyło - musiałbym chyba po każdym
> zakupie powiadamiać policję - przecież sklepikarz poznał numer mojej
> karty!!
No dobra, tak bys zrobil - Twoja sprawa.
A ja zadzwonilem do banku i dostalem za friko nowa karte.
Poza tym przerazilo mnie BURACTWO i NIEKOMPETENCJA obslugi stacji, wiec mam
nadzieje ze mieli z tego powodu problemy.
pozdrawiam, wk
-
48. Data: 2006-08-30 18:08:02
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>
"Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
news:ed4eea$ct1$4@news.elsat.net.pl...
> wk napisał(a):
>
>> Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
>
> Na wyświetlaczu ORAZ na slipie. Na slipie MOŻE być zagwiazdkowany.
>
>> Mozesz podac jakis link do tej informacji?
>
> Znajdź mi instrukcję obsługi terminala w internecie, to podam link.
Mieszkamy w Polsce i u nas instrukcji obslugi sie nie czyta ;-)
Od 8 lat robie zakupy karta i nie zauwazylem zeby choc raz sprzedawca
porownywal numer karty z tym z terminala.
Od biedy sprawdzaja date waznosci i porownuja podpis (jak im sie chce).
pozdrawiam, wk
-
49. Data: 2006-08-30 18:18:21
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
"wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:
> Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
> Mozesz podac jakis link do tej informacji?
Na POSach są takie naklejki - sprawdzać zgodność numeru i w razie
niezgodności kartę bezwzględnie zatrzymać.
MJ
-
50. Data: 2006-08-30 18:52:27
Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
"wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:
> Od 8 lat robie zakupy karta i nie zauwazylem zeby choc raz sprzedawca
> porownywal numer karty z tym z terminala.
> Od biedy sprawdzaja date waznosci i porownuja podpis (jak im sie chce).
Podpis? W 9 wypadkach na 10 sprzedawca klika guzikiem zanim zdążę
podpisać... 8-) Ale naklejka o sprawdzaniu numerów na POSach jest.
MJ