eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 41. Data: 2006-08-30 16:22:44
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    wk napisał(a):

    > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.
    > I jeszcze jedno, limity uprawniajace do zwolnienia z oplaty nalezy traktowac
    > "polowicznie".
    > Tzn. licza sie obroty na karcie, czyli transakcje i splata. Czyli np. dla VC
    > wystarcza srednie miesieczne zakupy na 750zl i calkowita splata tych 750zl
    > przed koncem GP. Tak bylo w moim przypadku.

    A jeżeli o to chodzi, to nawet sam mBank chyba nie wie, jak to działa.

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    67861&t=767861&sr=dd&pn=2


  • 42. Data: 2006-08-30 16:26:17
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    wk napisał(a):

    > Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    > Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    > prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).

    Duplikat to karta z tym samym numerem i tą samą datą ważności. To TA
    SAMA KARTA, tylko plastik nowy.

    Nie da się wykonać (a może się i da - ale po co?) duplikatu karty
    zastrzeżonej.


    Poza tym, jak już koleżeństwo zauważyło - musiałbym chyba po każdym
    zakupie powiadamiać policję - przecież sklepikarz poznał numer mojej karty!!


  • 43. Data: 2006-08-30 16:28:49
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    wk napisał(a):

    > Czegos takiego jak nieuprawnione przepisywanie danych karty robic nie wolno.
    > Myslisz ze po co czesc numeru karty na slipie i na wyciagu jest
    > zagwiazdkowana?

    Bzdura, gwiazdki wychodzą tylko z niektórych POSów, a i to od niedawna.

    > I co bys zrobil na moim miejscu?

    Poszedł z kolegami na piwo...


  • 44. Data: 2006-08-30 16:30:11
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    wk napisał(a):

    > Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?

    Na wyświetlaczu ORAZ na slipie. Na slipie MOŻE być zagwiazdkowany.

    > Mozesz podac jakis link do tej informacji?

    Znajdź mi instrukcję obsługi terminala w internecie, to podam link.


  • 45. Data: 2006-08-30 17:47:11
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Marcin" <k...@k...de>


    Witam

    Użytkownik "Torran" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ed3inn$nur$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co widze to kilka osob nie wie ze cos takiego jak preferencje w
    > ogole istnieje. Pragne zatem poinformowac ze w normalnym banku jesli ktos
    > prosi o preferencje to pracownik sporzadza odpowiedni formularz i przesyla
    > do centrali a tam licza dochodowosc z klienta. U mnie raczej wysoka.

    Czy moglbys podac nazwe tego banku? Moze inni by na tym skorzystali. Dobre
    wzorce trzeba rozpowszechniac.

    Pozdrawiam

    Marcin



  • 46. Data: 2006-08-30 17:55:39
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    > Wlasnie zbliza sie termin gdy bede musial zaplacic za przedluzenie KK.
    > Postanowilem zadzwonic do nich i grzecznie poprosic o zrezygnowanie z
    oplaty
    > w ramach preferencyjnych warunkow obslugi klienta. Mila pani powiedziala
    ze
    > preferencji w ogole w banku nie oferuja i musze zaplacic. No to
    powiedzialem
    > ze zrezygnuje z KK mBanku i prawdopodobnie calego rachunku. Odpowiedz -
    > prosze zrezygnowac, to pana decyzja. Upewnilem sie mowiac ze wlasnie
    > doprowadzaja do straty klienta ktory na koncie posiada xxx zl. Odpowiedz -
    > to pana decyzja, prosze zrezygnowac.

    mLinia to burki. nie wiedziales ?
    kontakt via internet = czekasz godzine a i tak odpowiedzi sa lakoniczne i
    czesto dwuznaczne, nie prowadzace do rozwiazania problemu. dzwonisz na
    infolinie = jestes traktowany jak 5 kolo u wozu...
    zmien bank.
    mbank sie wypala powoli. ero programow lojalnosciowych. a kasuja extra za
    wszystko.



  • 47. Data: 2006-08-30 17:57:57
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:ed4e70$ct1$2@news.elsat.net.pl...
    > wk napisał(a):
    >
    >> Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    >> Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    >> prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).
    >
    > Duplikat to karta z tym samym numerem i tą samą datą ważności. To TA SAMA
    > KARTA, tylko plastik nowy.
    >
    > Nie da się wykonać (a może się i da - ale po co?) duplikatu karty
    > zastrzeżonej.
    >
    >
    > Poza tym, jak już koleżeństwo zauważyło - musiałbym chyba po każdym
    > zakupie powiadamiać policję - przecież sklepikarz poznał numer mojej
    > karty!!

    No dobra, tak bys zrobil - Twoja sprawa.
    A ja zadzwonilem do banku i dostalem za friko nowa karte.
    Poza tym przerazilo mnie BURACTWO i NIEKOMPETENCJA obslugi stacji, wiec mam
    nadzieje ze mieli z tego powodu problemy.

    pozdrawiam, wk



  • 48. Data: 2006-08-30 18:08:02
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:ed4eea$ct1$4@news.elsat.net.pl...
    > wk napisał(a):
    >
    >> Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
    >
    > Na wyświetlaczu ORAZ na slipie. Na slipie MOŻE być zagwiazdkowany.
    >
    >> Mozesz podac jakis link do tej informacji?
    >
    > Znajdź mi instrukcję obsługi terminala w internecie, to podam link.

    Mieszkamy w Polsce i u nas instrukcji obslugi sie nie czyta ;-)
    Od 8 lat robie zakupy karta i nie zauwazylem zeby choc raz sprzedawca
    porownywal numer karty z tym z terminala.
    Od biedy sprawdzaja date waznosci i porownuja podpis (jak im sie chce).

    pozdrawiam, wk



  • 49. Data: 2006-08-30 18:18:21
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:

    > Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
    > Mozesz podac jakis link do tej informacji?

    Na POSach są takie naklejki - sprawdzać zgodność numeru i w razie
    niezgodności kartę bezwzględnie zatrzymać.

    MJ


  • 50. Data: 2006-08-30 18:52:27
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:

    > Od 8 lat robie zakupy karta i nie zauwazylem zeby choc raz sprzedawca
    > porownywal numer karty z tym z terminala.
    > Od biedy sprawdzaja date waznosci i porownuja podpis (jak im sie chce).

    Podpis? W 9 wypadkach na 10 sprzedawca klika guzikiem zanim zdążę
    podpisać... 8-) Ale naklejka o sprawdzaniu numerów na POSach jest.

    MJ

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1