  • 11. Data: 2003-04-07 20:19:56
    Temat: Re: mBank czy Inteligo ?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    bartosz <b...@p...pl> napisał w news:b6pnaf$2jsk$1@news.atman.pl:

    > Czy ktos z Was moze mi doradzic : chcialem otworzyc jakies
    > internetowe konto ale nie wiem ktory bank wybrac.

    Jak wszyscy, to ja też:
    Zdecydowanie mBank.
    Zwłaszcza, że Inteligo czasami używa chwytów poniżej pasa.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 12. Data: 2003-04-08 06:03:47
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    bartosz wrote:
    > Hej.
    > Czy ktos z Was moze mi doradzic : chcialem otworzyc jakies internetowe konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.
    >
    > Z gory serdeczne dzieki
    > Pozdrawiam
    >
    > Bartosz

    To ja też: mBank (i żaden inny ;)

  • 13. Data: 2003-04-08 08:35:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    bartosz napisał(a):

    > Czy ktos z Was moze mi doradzic : chcialem otworzyc jakies internetowe konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    mbank :)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 14. Data: 2003-04-08 13:47:00
    Od: p...@p...onet.pl

    Z uwagi na to, że szanowny kolega ma zamiar trzymać tylko 100 zł to polecam
    jednak Inteligo :)
    Dzięki temu mBank (czyli i ja) zaoszczędzi na kosztach.

    pozdr.