  • 1. Data: 2007-05-28 20:29:36
    Temat: mBank- czy to normalne? Zajęcie przez ZUS
    Od: "Tomasso" <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich, mam taki maly problem:

    Zajecie przez ZUS konta bankowego na 1810 zlotych.
    mBank zajmuje mi ta kwote plus 240 zlotych (8x30zlotych- taka kwote licza
    sobie za kazda osobna blokade) razem 2050 na obu kontach , firmowym i
    prywatnym, dzis wplata 3660 na firmowe powoduje odblokowanie konta firmowego
    na ktorym bylo 15,26 zlotych. mam teraz na nim 1625,26 i 2050 zajete przez
    mbank. Ku mojemu zdziwieniu na prywatnym na ktorym mialem 405,78 nadal widnieje
    zajecie i mam -(minus)1644,22. Czyli w sumie zajeli mi 2050x2 czyli 4100 i nie
    moge nawet zaplacic do zusu 1810 pln bo mi 405,78 zablokowali. Czy to
    postepowanie jest normalne i mam byc spokojny, czy mam interweniowac? Dwie
    rozmowy z srednio doinformowanymi pracownikami mLinii nic nie pomogly. Czuje
    sie "chwilowo" okradziony.
    Pozdrawiam i bede wdzieczny za podpowiedzi, Tomek

    tu zobrazowanie : http://img217.imageshack.us/my.php?image=clipboard01
    yk4.jpg

    chocbym chodzil ciemna dolina to zla nie bede sie lekal

  • 2. Data: 2007-05-28 21:40:01
    Temat: Re: mBank- czy to normalne? Zajęcie przez ZUS
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Tomasso napisał(a):
> [...]
    yk4.jpg

    > chocbym chodzil ciemna dolina to zla nie bede sie lekal

    powinni zajac tylko jedno konto... maja do tego prawo na zyczenie zus,
    us i komornika... w innych bankach tez sie tak dzieje, a blokady znikaja
    kilka dni po zaplaceniu zus, choc 2 blokady to wina jakiegos pracownika,
    bo taka blokada nie jest zakladana automatycznie, robi to recznie
    pracownik w systemie

    niestety pozostaje kontakt z mlinia

    pozdr

  • 3. Data: 2007-05-28 21:48:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > niestety pozostaje kontakt z mlinia
    >
    > pozdr
    takie przygody w mBanku to musi byc horror, przeciez mLinka sie na
    takich "trudnych" sprawach nie zna, a do oddzialu nie mozesz pojsc, aby
    z kims bardziej kompetentnym rozmawiac

    a na przyszlosc to ror zaloz sobie w innym banku, zeby bank nie blokowal
    wszystkich kont, nawet jezeli zrobil to tylko przez pomylke...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-29 06:24:34
    Od: t...@o...pl

    > takie przygody w mBanku to musi byc horror, przeciez mLinka sie na
    > takich "trudnych" sprawach nie zna, a do oddzialu nie mozesz pojsc, aby
    > z kims bardziej kompetentnym rozmawiac

    no najgorsze jest to, ze sie pochowali w call center i nie ma nawet
    komu czegos mocniej wyperswadowac, bo co ta osoba przy sluchawce moze
    zrobic? czekam na dzien kiedy ten telefon przestana zupelnie
    odbierac :)

    Pozdr Tomek

  • 5. Data: 2007-05-30 13:23:10
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasso" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czuje
    > sie "chwilowo" okradziony.
    > Pozdrawiam i bede wdzieczny za podpowiedzi, Tomek

    Dopóki kasa nie pójdzie do ZUS, to blokady mogą być na wszystkich
    rachunkach. Tyle, że bank ma obowiązek niezwłocznie przelać taką kasę
    (przynajmniej z konta firmy).

  • 6. Data: 2007-05-30 13:45:35
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Przyjrzałem się screenowi. Nie znam tabeli opłat, z czego wynika to 3x80
    pln ? Chyba opłata jest za przelew, a nie za samą blokadę ?

  • 7. Data: 2007-05-30 20:05:36
    Od: t...@o...pl

    On 30 Maj, 15:45, "Pen" <p...@g...pl> wrote:
    > Przyjrzałem się screenowi. Nie znam tabeli opłat, z czego wynika to 3x80
    > pln ? Chyba opłata jest za przelew, a nie za samą blokadę ?

    w sumie to 8x30 za blokade na kazde wystawione przez ZUS zajecie,
    osobno choroboowe, osobno spoleczne itp itd , ogolnie masakra. W tej
    cenie juz takze przelew do Zus zajetej naleznosci,.

    Pozdrawiam , Tomek