  • 1. Data: 2014-01-24 18:58:29
    Temat: mBank - da się frontem do klienta
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Przedwczoraj nieźle się zirytowałem na mBank. Okazało się, że w sierpniu
    2013 w którejś z kolei zmianie TOiP przemycili opłatę za konto walutowe,
    wcześniej bezwarunkowo bezpłatne. I tak sobie skubali 2,49EUR co miesiąc z
    osadu na koncie, póki się nie zorientowałem dwa dni temu.

    Wczoraj zleciłem zamknięcie tego konta i złożyłem reklamację, powołując się
    na wolę dalszej współpracy, chociaż babka na infolinii bardzo niechętnie ją
    przyjęła jako bezzasadną. Bo i wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a
    jakże.

    Już sobie w myślach układałem odpowiedź na reklamację z opisami rzeczy,
    które mogą sobie zrobić z tymi 30zł. I że za te 30 srebrników tracą
    klienta, a tu niespodzianka - już dziś odpowiedź, do tego pozytywna. 7,48
    EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2014-01-25 03:50:08
    Temat: Re: mBank - da się frontem do klienta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1uhz5kidws2at$....@4...net

> [...]
    > EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.

    Bo mBank tak ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-01-25 10:27:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 18:58:29 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
> [...]
    > EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.

    Ale zaraz - zaproponowali ci indywidualny cennik, czy teraz bedzie
    2.49, ale klient zostal uswiadomiony ...

    J.

  • 4. Data: 2014-01-25 11:49:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 10:27:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale zaraz - zaproponowali ci indywidualny cennik, czy teraz bedzie
    > 2.49, ale klient zostal uswiadomiony ...

    Nie będzie - konto zamknąłem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2014-01-25 20:29:14
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 18:58:29 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > klienta, a tu niespodzianka - już dziś odpowiedź, do tego pozytywna. 7,48
    > EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.

    co uzasadnialo zwrot?

    --
    jg

  • 6. Data: 2014-01-26 00:39:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 20:29:14 +0100, jg napisał(a):

    > co uzasadnialo zwrot?

    Najwyraźniej jednak nie chcą tracić klienta. Co, przyznam, trochę mnie
    zdziwiło, bo banki lubią negocjować z pozycji siły.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2014-01-26 02:28:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jg" 1fprs9xkdsm9l.h6mogfxkoc22$....@4...net

    > co uzasadnialo zwrot?

    Elasten zawarty w betonie. ;) (elastyczne myślenie)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'