  • 21. Data: 2011-06-17 07:58:44
    Temat: Re: mBank dalej tanieje :-(
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 07:43, gregor pisze:
    > Kurde myslalem, ze ten bank jest darmowy jestem klientem od paru ladnych
    > lat i pozakladalem konta dla zony i ojca, wczoraj zamowilem pakiety
    > aktywacyjne i zeszlo z konta po 5 zl, ku...wa co z nimi nie tak ?

    Ciężko tak powiedzieć, przecież raczej nie znamy bliżej twojego ojca i
    żony.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-06-17 09:52:51
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-06-17 07:43, gregor pisze:

    > Kurde myslalem, ze ten bank jest darmowy jestem klientem od paru ladnych
    > lat i pozakladalem konta dla zony i ojca, wczoraj zamowilem pakiety
    > aktywacyjne i zeszlo z konta po 5 zl, ku...wa co z nimi nie tak ?

    Strzelam.
    Zamówiliście listy haseł jednorazowych?

  • 23. Data: 2011-06-17 09:55:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Możesz rozwinąć?

    Sciagnales trollowke na p.l.c-l?
    Jak nie, to przepraszam i cofam :).

  • 24. Data: 2011-06-17 10:17:39
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-17 11:55, Q pisze:

    > Sciagnales trollowke na p.l.c-l?
    > Jak nie, to przepraszam i cofam :).

    ... liczę, że nie załapała.
    Z resztą - nawet gdyby, to tam sobie z nią poradzimy :) Tam zasady
    savoir vivre są trochę bardziej hardkorowe ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 25. Data: 2011-06-17 10:40:04
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 09:58:44 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ciężko tak powiedzieć, przecież raczej nie znamy bliżej twojego ojca i
    > żony.

    Tristan...masz browca za tą wrzutę :))

  • 26. Data: 2011-06-17 10:54:57
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-17 12:40, Kamil pisze:

    > Tristan...masz browca za tą wrzutę :))
    ... się dorzucę (na Karpackie, żebyś się Guinessa nie domagał... :P )
    Podaj nr konta.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 27. Data: 2011-06-17 12:04:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 09:24:43 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > NIe od razu kraków zbudowano :)

    Chyba Łódź ;)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2011-06-17 12:19:54
    Od: " " <k...@g...pl>

    !sp <s...@a...er> napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,980,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat-mbanku.html
    > ?lang=P

    Ktoś podsumował:

    http://img804.imageshack.us/img804/1092/mbank.jpg

  • 29. Data: 2011-06-17 12:41:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 14:19, k...@g...pl pisze:

    rowizji-i-oplat-mbanku.html

    > Ktoś podsumował:
    >
    > http://img804.imageshack.us/img804/1092/mbank.jpg

    Karta do rachunku jest darmowa! płacą tylko kolekcjonerzy doklaserkowi i
    bardzo dobrze! Czemu ja mam ich kolekcje fundować?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2011-06-17 17:29:13
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > savoir vivre są trochę bardziej hardkorowe ;)

    możesz rozwinonc?

    Ania