  • 1. Data: 2012-03-02 14:47:25
    Temat: mBank - duża podwyżka opłaty za KK
    Od: t...@g...com

    Od kwietnia nowe zasady zwalniające z rocznej opłaty: 120 operacji rocznie lub 12000
    zł obrotu kartą.
    W przypadku niewykręcenia obrotów roczna opłata rośnie z 38 zł do 70 zł.

    I teraz pytanie jaki bank, daję kartę kredytową, która jest:
    - w miarę tania (do 30-40 zł rocznie)
    - ma dobrze działający podgląd blokad i zaksięgowanych operacji
    - ma powiadomienia sms o operacjach na karcie?

  • 2. Data: 2012-03-02 14:56:52
    Temat: Re: mBank - duża podwyżka opłaty za KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 02 Mar 2012 06:47:25 -0800, tompod wrote:

    > Od kwietnia nowe zasady zwalniające z rocznej opłaty: 120 operacji
    > rocznie lub 12000 zł obrotu kartą. W przypadku niewykręcenia obrotów
    > roczna opłata rośnie z 38 zł do 70 zł.

    To jest podwyżka tylko dla tych, którym karta zalega w portfelu.

    Ja bym powiedział, że wreszcie mBank doszlusował do poziomu Multi.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-03-02 15:00:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 02 Mar 2012 14:56:52 +0000, Olgierd wrote:

    > Ja bym powiedział, że wreszcie mBank doszlusował do poziomu Multi.

    A Multi się ujednolicił i uprościł:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/z
    miana_oferty

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2012-03-02 15:04:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.03.2012 15:47, t...@g...com pisze:
> [...]
    > - ma dobrze działający podgląd blokad i zaksięgowanych operacji
    > - ma powiadomienia sms o operacjach na karcie?

    Jak zwykle milion niedopowiedzen. Nie wiadomo ile bedzie kosztowac karta
    w pierwszym roku od wydania - tylko te 10 zl?
    Co z promocja "Korzystaj za darmo z karty kredytowej Visa", czyli
    zwrotem oplaty za wydania?

    No i jak zwykle puscili to na szybko bez sprawdzenia:

    http://www.mbank.pl/download/zmiany_karty/zmiany_VIS
    A_PLATINUM.pdf

    Jest literowka, nawet oznaczona przez autokorekte na czerwono. LOL.

  • 5. Data: 2012-03-02 15:05:42
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    sion-forums@ynjd19...
> [...]

    >- ma dobrze działający podgląd blokad i zaksięgowanych operacji
    >- ma powiadomienia sms o operacjach na karcie?

    Nooo ... to widze kolejny pomór zlotych Rybek ;)
    - pierwsza fala zarazy wystapila po wprowadzeniu 2zl / debetowke

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-03-02 15:05:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.03.2012 16:00, Olgierd pisze:

    > A Multi się ujednolicił i uprościł:
    >
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/z
    miana_oferty

    Przeciez to to samo co w mbanku - 120 transakcji zwalnia z oplaty za
    kazda VISE (oprocz euro 26).

  • 7. Data: 2012-03-02 15:10:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > No i jak zwykle puscili to na szybko bez sprawdzenia:
    >
    > http://www.mbank.pl/download/zmiany_karty/zmiany_VIS
    A_PLATINUM.pdf

    > Jest literowka, nawet oznaczona przez autokorekte na czerwono. LOL.

    Opłata z 390 na 450 to pikuś. Ale oprocentowanie z 13% na 16% to naprawdę
    nędza. Signię będą wprowadzali czy jak?

    Na pocieszenie darmowa zmiana dnia generowania wyciągu (dotychczas 5 zł). No
    i niezwracalne 10 zł za wydanie zamiast 390 zł, z których było łatwo się
    zwolnić.

  • 8. Data: 2012-03-02 19:21:11
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-02 16:10, MarekZ pisze:
    > Na pocieszenie darmowa zmiana dnia generowania wyciągu (dotychczas 5
    > zł). No i niezwracalne 10 zł za wydanie zamiast 390 zł, z których było
    > łatwo się zwolnić.

    Natomiast zmniejszył się limit obrotu dla VG z 30 tyś PLN miesięcznie do
    18 tyś PLN miesięcznie. Dodatkowo można kartą wydać jakieś grosze, byle
    tylko było tego 120 transakcji rocznie (czy płatność przez mTransfer też
    się liczy ?) np. kupić 100 najtańszych biletów na komunikację w
    automacie (jeśli ktoś korzysta z komunikacji miejskiej) i już.

    Jak dla mnie super zmiana, bo nie trzeba się będzie bawić w
    wypowiedzenia i ponowne zamawianie kart.

    Mr. Owl.

  • 9. Data: 2012-03-02 19:33:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości grup

    > Jak dla mnie super zmiana, bo nie trzeba się będzie bawić w wypowiedzenia
    > i ponowne zamawianie kart.

    Racja, to w sumie najważniejsza zmiana na lepsze.

  • 10. Data: 2012-03-02 19:44:45
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-03-02 20:21, Pan Sowa pisze:
    > W dniu 2012-03-02 16:10, MarekZ pisze:
    > Jak dla mnie super zmiana, bo nie trzeba się będzie bawić w
    > wypowiedzenia i ponowne zamawianie kart.

    A to tak trzeba było... pierwsze słyszę ;)

    Był (w sumie jest do wprowadzenia zmian) prostszy sposób na darmowe KK
    mbanku. Wystarczyło zastrzec kartę przed rocznicą i zamówić nową (nie
    duplikat, tylko plastik z nowym numerem) i spełnić warunek zwrotu opłaty
    za wydanie (czyli kilkaset złotych w 3 m-ce) i znów na rok był spokój z
    opłatą.

    Widać i tę metodę zauważyli skoro nic nie wspominają o promocyjnym
    zwolnieniu z opłaty za wydanie... no ale też nie będzie konieczności
    'gubienia' karty przed rocznicą, bo zrobić 120 transakcji przez rok przy
    normalnym używaniu karty jest wykonalne.