  • 1. Data: 2010-02-07 22:57:47
    Temat: mBank ,eKonto i przelewy zagraniczne w Euro
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, otwieram sobie zwykle zlotowkowe eKonto w mBank , tylko do
    przelewania euro do bankow zagranicznych (platnosci ebay), czy to prawda ze
    takie konto zwylke jest bez oplat ukrytych , moze na nim byc 0zl i nigdy nic
    nie nalicza?
    Pozdrawiam.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-02-08 00:21:16
    Temat: Re: mBank ,eKonto i przelewy zagraniczne w Euro
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > przelewania euro do bankow zagranicznych (platnosci ebay), czy to prawda
    > ze takie konto zwylke jest bez oplat ukrytych , moze na nim byc 0zl i

    Poszukaj sobie bank tradycyjny, gdzie przelewy SEPA sa rowniez za ok. 5zl a
    bedziesz mogl wplacac EUR w gotowce na konto walutowe. EUR kupisz sobie
    taniej np. w kantorze. Po co meczyc sie z bankiem wirtualnym i kupowac
    walute od banku bo wysokim kursie (do mbanku nie wplacisz EUR w gotowce).

  • 3. Data: 2010-02-08 08:03:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacek23" news:4b6f4570$1@news.home.net.pl

    > Witam,

    Czesc.

    > otwieram sobie zwykle zlotowkowe eKonto w mBank

    Dobry wybór :)

    > tylko do przelewania euro do bankow zagranicznych (platnosci ebay)

    A to juz nie jest taki fajny pomysl a raczej przeznaczenie eKonta w mBanku.
    Tak jak napisali poprzednicy - zalóz sobie konto w banku, który oferuje
    Tobie:
    1. Darmowe prowadzenie konta walutowego
    2. tanie przelewy zagraniczne w euro

    > czy to prawda ze takie konto zwylke jest bez oplat ukrytych , moze na nim
    byc 0zl i nigdy nic
    > nie nalicza?

    Dokladnie. Ale powiedz mi po co Ci konto skoro bedzie na nim 0 PLNów ;)

    > Pozdrawiam.

    Równiez.

  • 4. Data: 2010-02-08 08:24:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 23:57:47 +0100, Jacek23 napisał(a):

> [...]
    > przelewania euro do bankow zagranicznych (platnosci ebay), czy to prawda
    > ze takie konto zwylke jest bez oplat ukrytych , moze na nim byc 0zl i

    Jeżeli da się płacić przez paypal to załóż sobie konto w Polbanku i wyrób
    do niego kartę debetową. Przy jej pomocy możesz płacić i wyjdziesz na tym
    zdecydowanie najkorzystniej. No chyba, że masz kartę do konta w EUR i
    kupujesz gdzieś tanio EUR, tudzież zarabiasz w EUR.

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-02-08 09:09:55
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > 2. tanie przelewy zagraniczne w euro

    > byc 0zl i nigdy nic
    >
    > Dokladnie. Ale powiedz mi po co Ci konto skoro bedzie na nim 0 PLNów ;)

    Bo nie zawsze bedzie z tego korzystac, taskie trudne do zrozumienia?
    Napisal wyraznie, ze konto na potrzeby ebay.
    Czyli zasili konto tylko w momencie zakupu.
    Ja mam dokladnie tak samo:) Mam jedno konto tylko do obracania na ebay:)))
    to bardzo wygodne i praktyczne. Tak samo np. tel kom. ktory jest podany w
    ogloszeniu:) jak dzwoni to wiadomo w jakiej sprawie:)) i tez na telefonie
    jest zero.

  • 6. Data: 2010-02-08 12:37:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Poszukaj sobie bank tradycyjny, gdzie przelewy SEPA sa rowniez za ok.
    > 5zl a bedziesz mogl wplacac EUR w gotowce na konto walutowe. EUR kupisz
    > sobie taniej np. w kantorze.

    dokładnie, jeżeli chcesz wpłacać walutę na konto w mBanku jest do bani =
    nie da się

    > Po co meczyc sie z bankiem wirtualnym i
    > kupowac walute od banku bo wysokim kursie (do mbanku nie wplacisz EUR w
    > gotowce).

    z tymi kursami to jest jednak różnie, w piątek kupowałem euro i w BRE
    (Multibank) kurs był ok. 1gr wyższy niż w kantorze

    wykonałem przelew (SEPA) z Multibanku za 5 zł, ale od 1.04 za taki
    przelew Multi liczy sobie 20 zł!!! ;-(

    czyli przed założeniem konta lepiej sprawdzić TOiP...i oczywiści pomysł
    z kontem i kartą w Polbanku jest najlepszy ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-02-08 19:46:05
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-02-08 13:37, RobertS pisze:

    > wykonałem przelew (SEPA) z Multibanku za 5 zł, ale od 1.04 za taki
    > przelew Multi liczy sobie 20 zł!!! ;-(

    IMHO to jest typowa "promocja krocząca".
    Na Prima Aprilis przedłużą do lipca itd.
    Podobnie jak w mBanku.

  • 8. Data: 2010-02-08 20:23:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > IMHO to jest typowa "promocja krocząca".
    > Na Prima Aprilis przedłużą do lipca itd.
    > Podobnie jak w mBanku.

    tak myślisz, w maju będę musiał wykonać kolejny przelew, dobrze aby to
    był Multi...nie chce mi się zakładać konta w kolejnym banku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-02-09 06:55:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.02.10 09:03, Valdi pisze:

    > A to juz nie jest taki fajny pomysl a raczej przeznaczenie eKonta w mBanku.

    Czemu?

    > Tak jak napisali poprzednicy - zalóz sobie konto w banku, który oferuje
    > Tobie:
    > 1. Darmowe prowadzenie konta walutowego

    mBank

    > 2. tanie przelewy zagraniczne w euro

    mBank.

    Chyba tylko Citi ma taniej SEPA (0 w CitiGold) niż mBank.

    --
    Pete