  • 1. Data: 2004-11-19 00:03:56
    Temat: [mBank] eMAX plus już działa, choć pod inną nazwą ;)
    Od: "Jarek" <j...@g...pl>

    Po kilkminutowym oczekiwaniu na połączenie z operatorem udało mi się założyć
    rachunki eMAX plus.
    Póki co po zalogowaniu widzę je jako rachunki o dość oryginalnej nazwie,
    mianowicie: ****** Not Found! ****** :)))

  • 2. Data: 2004-11-19 00:13:07
    Temat: Re: [mBank] eMAX plus już działa, choć pod inną nazwą ;)
    Od: nod <n...@o...pl>

    Użytkownik Jarek napisał:

> [...]
    >rachunki eMAX plus.
    >Póki co po zalogowaniu widzę je jako rachunki o dość oryginalnej nazwie,

    Mi nazwali równie oryginalnie jak i Tobie :)

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2004-11-19 06:01:46
    Od: "red" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunki eMAX plus.
    > Póki co po zalogowaniu widzę je jako rachunki o dość oryginalnej nazwie,

    Takie pytanie pierwszy przelew w miesiacu jest darmowy a ile kosztuje nastepny
    bo tego juz nigdzie nie mozna znalesc.

  • 4. Data: 2004-11-19 06:40:38
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@g...pl news:cnjd9c$sad$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > założyć rachunki eMAX plus.
    > Póki co po zalogowaniu widzę je jako rachunki o dość oryginalnej

    Mam ten sam problem ;) Dzwonilem, mowia ze juz nad tym pracuja.

    A udalo Ci sie przelac fundusze na to konto? Bo ja podczas ustawiania
    przelewu zdefiniowanego na jego numer konta otrzymalem blad ETO-cos-tam.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2004-11-19 07:58:30
    Od: "tf0" <t...@o...pl>

    Użytkownik "red" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Takie pytanie pierwszy przelew w miesiacu jest darmowy a ile kosztuje
    nastepny
    > bo tego juz nigdzie nie mozna znalesc.

    Tutaj http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-emaxplus.h
    tml
    piszą, że 5zł lub 10zł w zależności gdzie chcesz przelać. Niestety TYLKO
    telefonicznie :(

    --
    tf0

  • 6. Data: 2004-11-19 08:05:36
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 08:58:30 +0100, tf0 <t...@o...pl> napisał:

    Niestety TYLKO
    > telefonicznie :(

    <rotfl> no mBank to przecież głównie internetowy bank ;-))))

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 7. Data: 2004-11-19 08:14:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@p...onet.pl news:5b3d.000003cf.419d8c49@newsgate.onet.pl

    > Takie pytanie pierwszy przelew w miesiacu jest darmowy a ile kosztuje
    > nastepny bo tego juz nigdzie nie mozna znalesc.

    Przelewy z eMaxPlus na wlasne konto np. eKonto/eMax jest platne? Gdzie
    dokladniej o tym pisza?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 8. Data: 2004-11-19 09:22:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns95A65E64EA5C6raf256com@213.180.128.20

    > Przelewy z eMaxPlus na wlasne konto np. eKonto/eMax jest platne? Gdzie
    > dokladniej o tym pisza?

    O, tu jest

    http://mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-emaxplus.html

    btw. na stronie jest literowka

    2. Przelewy
    Ustanowienie, zmiana i usunięcie *przelweu*

    strasznie w pospiechu to wprowadzili zdaje sie ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 9. Data: 2004-11-19 09:24:58
    Temat: Re: [mBank] eMAX plus już dzia ła, choć pod inna nazwa ;)
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Nov 2004 07:01:46 +0100, "red" <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    [...]
    >Takie pytanie pierwszy przelew w miesiacu jest darmowy a ile kosztuje nastepny
    >bo tego juz nigdzie nie mozna znalesc.

    Ale za to zawsze mozna z n a l e ź ć:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-emaxplus.h
    tml