  • 1. Data: 2005-08-26 13:21:36
    Temat: [mBank] eMax i wpłata w USD
    Od: "mr. nobody" <a...@s...pl>

    Witam

    Mam pytanie - jak przedstawia się sytuacja gdy wpłat środków następuje w
    obcej walucie (w walucie obcego kraju) - mianowicie w USD?
    Czy pieniądze są jakoś przeliczane, lub co się z nimi dzieje?

    Pozdrawiam
    Dariusz Mika

    --
    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443

  • 2. Data: 2005-08-26 13:52:25
    Temat: Re: [mBank] eMax i wpłata w USD
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mr. nobody" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obcej walucie (w walucie obcego kraju) - mianowicie w USD?
    > Czy pieniądze są jakoś przeliczane, lub co się z nimi dzieje?

    Wplata czy przelew?
    Przelewy sa przeliczane
    Wplacic sie nie da

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-08-26 14:06:10
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie - jak przedstawia się sytuacja gdy wpłat środków następuje w
    > obcej walucie (w walucie obcego kraju) - mianowicie w USD?
    > Czy pieniądze są jakoś przeliczane, lub co się z nimi dzieje?

    Wplacic sie nie da, bo mbank nie ma oddzialow. Ale normalnie w kazdym banku
    z oddzialami majac rachunek zlotowy a wplacajac w kasie USD zostanie
    automatycznie przeliczone po kursie kupna banku.

    Podobnie z przelewem zagranicznym na mbank, zostanie przeliczony po kursie
    kupna.

    Pozdrawiam
    Sebastian.

  • 4. Data: 2005-12-18 20:43:57
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Stiwi wrote:

    > Ale normalnie w kazdym banku
    > z oddzialami majac rachunek zlotowy a wplacajac w kasie USD zostanie
    > automatycznie przeliczone po kursie kupna banku.

    Eurokonto w Pekao S.A. przyjmuje główne waluty obce (automatycznie
    tworzone jest subkonto).
    Przynajmniej parę lat temu tak, było gdy korzystałem.