eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mBank -- porażka ponownie...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2010-07-07 18:25:20
    Temat: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Szanowny Panie
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2010-07-05
    12:57:52 (numer R32935511) przekazujemy wyjaśnienia mBanku

    Uprzejmie informujemy, iż od grudnia 2009 wyciągi generowane
    są tylko do rachunków posiadających operacje w miesiącu,
    którego dotyczy wyciąg. Zgodnie z funkcjonalnością usługi
    wyciągi puste nie są generowane.

    Na umowie jest zapis o brzmieniu:
    'Posiadacz rachunku wyraża zgodę na przesyłanie wyciągów
    miesięcznych o zmianach stanu wszystkich rachunków
    posiadanych w mBanku i ich sald na adres e-mail
    podany mBankowi: TAK/ NIE'

    W związku z powyższym mBank wysyła w postaci elektronicznej
    tylko informację o zapisach i zmianach salda w danym okresie
    rozliczeniowym.

    Przypominamy, iż każdy klient ma możliwość samodzielnego
    wygenerowania do postaci elektronicznej zapisu operacji
    na rachunku poprzez stronę transakcyjną.

    Informujemy także, iż mBank informuje o powyższym
    na stronie Internetowej Banku pod adresem

    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=4

    Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla Pana pomocne i wystarczające.

    -=-

    Pudło, pudło i pudło... :)

    0. Mnie potrzebny wyciąg z karty kredytowej, nie z rachunku.
    Nie mam pod ręką treści rozmowy telefonicznej, ale nie wydaje
    się mi, żebym w czasie tej rozmowy mówił o wyciągu z rachunku,
    zamiast o wyciągu z karty kredytowej. Pamiętam natomiast, że
    padły tam (w czasie tej rozmowy telefonicznej) informacje,
    które jednoznacznie wskazują na to, iż interesuje mnie
    wyciąg nie z rachunku, ale z karty kredytowej.

    1. Nie jest prawdą, że nie są przysyłane wyciągi z okresu,
    w którym nie było wydatków karcianych. (mam takie wyciągi)

    2. Nie jest prawdą, że mogę sobie wygenerować kopię wyciągu
    elektronicznego. W czasie rozmowy zostałem upewniony co do
    tej niemożliwości. :)

    Przysłane mi informacje ani nie są pomocne, ani nie są wystarczające. :)


    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztah . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 .
    . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 715 .2425
    . . lipiec .
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...


  • 2. Data: 2010-07-07 20:42:38
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i12gqk$kbo$...@i...gazeta.pl

    > 0. Mnie potrzebny wyciąg z karty kredytowej, nie z rachunku.
    > Nie mam pod ręką treści rozmowy telefonicznej, ale nie wydaje
    > się mi, żebym w czasie tej rozmowy mówił o wyciągu z rachunku,
    > zamiast o wyciągu z karty kredytowej. Pamiętam natomiast, że
    > padły tam (w czasie tej rozmowy telefonicznej) informacje,
    > które jednoznacznie wskazują na to, iż interesuje mnie
    > wyciąg nie z rachunku, ale z karty kredytowej.

    > 1. Nie jest prawdą, że nie są przysyłane wyciągi z okresu,
    > w którym nie było wydatków karcianych. (mam takie wyciągi)

    > 2. Nie jest prawdą, że mogę sobie wygenerować kopię wyciągu
    > elektronicznego. W czasie rozmowy zostałem upewniony co do
    > tej niemożliwości. :)


    Dziękujemy za wiadomość: Reklamacja numer R32935511

    Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny.

    Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

    Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za
    48 godzin nie będzie potrzeby rozpatrywania tej reklamacji. :)
    Chyba w najlepszym wypadku zamiast mBankowi, zapłacę Tlenofonowi
    5 złotych -- za rozmowy telefoniczne związane z tą reklamacją.
    Zaś w najgorszym i zapłacę mBankowi za niepotrzebny mi wyciąg,
    i zapłacę Tlenofonowi za rozmowy telefoniczne, i stracę sporo czasu. :)


    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztah . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 .
    . . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 715 .2425
    . . lipiec
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...


  • 3. Data: 2010-07-07 21:28:15
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i12ost$ht8$...@i...gazeta.pl

    > Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny.

    > Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

    > Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za
    > 48 godzin nie będzie potrzeby rozpatrywania tej reklamacji. :)
    > Chyba w najlepszym wypadku zamiast mBankowi, zapłacę Tlenofonowi
    > 5 złotych -- za rozmowy telefoniczne związane z tą reklamacją.
    > Zaś w najgorszym i zapłacę mBankowi za niepotrzebny mi wyciąg,
    > i zapłacę Tlenofonowi za rozmowy telefoniczne, i stracę sporo czasu. :)

    Ponieważ 48 godzin to wg mnie za dużo, mBank zaproponował 30 dni. :)

    -=-

    Właśnie przed chwilą dzwoniłem i dowiedziałem się, że:

    -- anulowanie wysłania wyciągu jest możliwe tylko w dniu zgłaszania chęci otrzymania
    kopii (generowania kopii wyciągu) i pracownik, z którym rozmawiałem tuż po
    zgłoszeniu
    chęci otrzymania wyciągu, wprowadził mnie w błąd, twierdząc, iż wówczas
    anulowanie
    wystawienia wyciągu nie było możliwe (mam nazwisko mego rozmówcy)

    -- opłata (5 złotych) zostanie naliczona dopiero w dniu wysłania wyciągu;
    skoro ta opłata nie została jeszcze naliczona (a nie została) nie można
    jej reklamować, ale (co dopiero wynika z rozmowy) skoro ta opłata nie
    została jeszcze naliczona, wyciąg nie został jeszcze wysłany

    -- choć wyciąg nie został jeszcze wysłany, a dzień dzisiejszy dobiega końca
    i raczej nikt dziś (czyli w ciągu najbliższych 50 minut) tego wyciągu nie
    wyśle, nie można anulować wysłania :) wyciągu

    -- można co najwyżej reklamować postawę osoby przyjmującej reklamację
    05 lipca, czyli w chwilę po zgłoszeniu chęci otrzymania kopii wyciągu


    Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem:

    data godzina nr czas koszt miasto / operator
    telefonowania telefonu rozmowy

    2010.07.05 12:43:20 0426300800 00:15:10 1.37 Łódź / TP <-- zgłoszenie
    chęci anulowania wysłania
    2010.07.07 00:42:45 0426300800 00:08:05 0.73 Łódź / TP <-- próba
    nieudana (automat zapraszał mnie
    do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował,
    abym zadzwonił innym razem
    2010.07.07 22:51:52 0426300800 00:14:38 1.32 Łódź / TP <-- dzisiejsza
    rozmowa, która opisuję

    -=-

    I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :)

    W rozmowie telefonicznej pracownik mBanku może mówić cokolwiek -- i tak [szanowny]
    klient
    nie połapie się w tym, że ma do czynienia z niekompetentnymi osobami mówiącymi to, co
    im
    tak zwana ślina przyniesie na język. W rozmowie pisemnej takie coś (plecenie trzy po
    trzy)
    jest trudniejsze. :) Gdy można odwołać się do pisma, można po prostu coś zacytować
    lub
    podkreślić i z czymś zestawić... W rozmowie telefonicznej po prostu można reklamować
    :)
    i reklamować :) -- bank zaś może w tym czasie naliczać opłaty i rozpatrywać
    reklamacje
    w ciągu 30 dni licząc od... Na przykład od słupka... ;)

    -=-

    Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w tym banku
    jest kłopotliwy. Nierzadko kontakt z tym ,,czynnikiem'' prowadzi na manowce,
    zazwyczaj ćwiczy wytrwałość ;) i oswaja z głupotą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 4. Data: 2010-07-07 23:35:58
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w
    > tym banku
    > jest kłopotliwy. Nierzadko kontakt z tym ,,czynnikiem'' prowadzi na
    > manowce,
    > zazwyczaj ćwiczy wytrwałość ;) i oswaja z głupotą. :)
    >

    hm... i co to już? Tak po prostu koniec historii? Łeee, a już rosnące
    napięcie co będzie w następnej wiadomości, telepało mnie po całym pokoju :)

    Ranger


  • 5. Data: 2010-07-08 08:11:39
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > --
    > 02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów !
    > 739 ! VV oznacza sztah . Ventolinem
    > ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . .
    > 729 . . .
    > spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21
    > 719 . . . . . . .
    > P . . ' . . . . . .06 . . . dni
    > 715 .2425 . . lipiec .
    > E . . . . . ----> .
    > 699 2223 2627 29 01 03 . 07
    > F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19
    > 690 28 02 06
    > 2526 01 03 . 17.`'.20
    > 680 ._. 30 VV .-.
    > l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-'
    > 670 ., ; o.' 05 '.O_'
    > / VV 23 30 02 1011
    > `-:`-'.'.661'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,
    > m . 20 maj 27 czerwiec 070809
    > o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

    karmisz echelona ?
    pytanie: czy zmieniac tę treść czy zostawiac taką samą -> łatwy patern do
    wykluczenia

    george


  • 6. Data: 2010-07-08 11:09:54
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Ranger" 4...@n...home.net.pl

    > hm... i co to już? Tak po prostu koniec historii? Łeee, a już
    > rosnące napięcie co będzie w następnej wiadomości, telepało
    > mnie po całym pokoju :)

    Teleportnęło? :) Ponoć takie teleportnięcia (niesłusznie mylone z bilokacją)
    świadczą o świętości :) teleportowanego, zaś telepnięcia (zwane konwulsjami)
    były latami niesłusznie przypisywane mocom nieczystym. (akurat teraz, gdzieś
    w Polsce są wiece popierające takie właśnie moce nieczyste -- czerpane chyba
    z węgla kamiennego czy brunatnego)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 7. Data: 2010-07-08 11:10:10
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "george" 4c35883d$0$2587$6...@n...neostrada.pl

    > karmisz echelona ?
    > pytanie: czy zmieniac tę treść czy
    > zostawiac taką samą -> łatwy patern do wykluczenia

    Masz kłopoty z koncentracją. :) (albowiem
    koncentrujesz się nie na tym, na czym powinieneś)

    -=-

    Swoją drogą... Przyglądając się wypowiedziom ,,obrońców'' mBanku,
    prezentowanym tutaj, można zrozumieć, dlaczego z pracownikami
    tego mBanku nie można dojść do porozumienia. :)

    Ktoś mądry przygotował mBankowi ,,system elektroniczny'', ale zatrudnieni
    tam ludzie nie potrafią sobie z tym ,,systemem'' radzić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 8. Data: 2010-07-09 19:05:05
    Temat: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i12san$li$...@i...gazeta.pl


    > Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem:

    > data godzina nr czas koszt miasto / operator
    > telefonowania telefonu rozmowy
    >
    > 2010.07.05 12:43:20 0426300800 00:15:10 1.37 Łódź / TP <-- zgłoszenie
    chęci anulowania wysłania
    > 2010.07.07 00:42:45 0426300800 00:08:05 0.73 Łódź / TP <-- próba
    nieudana (automat zapraszał mnie
    > do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował,
    abym zadzwonił innym razem
    > 2010.07.07 22:51:52 0426300800 00:14:38 1.32 Łódź / TP <-- dzisiejsza
    rozmowa, która opisuję

    > -=-

    > I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :)

    Witam,
    uprezjmi einformuje iż Pana wiadomośc została dopisana jako reklamacja
    rozwiązania poprezdniej reklamacji i w dalszym ciagu nosi numer R32935511.
    Nadmieniętakże, iż o rozpatrzemiu reklamacji zostanie Pan poinformowany
    drogą elektroniczną, telefoniczna lub listowną. Reklmacja zostanie
    rozpatrzona w terminie zgodnym z Regulaminem, czyli w ciągu 30 dni.

    Pragne także przeprosić w imieniu banku za niedogodności, jakie
    napotkal Pan w trakcie korzystania z naszych usług.


    W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.

    Pytanie ciśnie się na usta: ,,Czy to jest pisane przez osobę pijaną czy tylko
    niestaranną?''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 9. Data: 2010-07-22 17:27:50
    Temat: Re: mBank -- finał wyciągu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i12gqk$kbo$...@i...gazeta.pl

    Szanowny Panie
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2010-07-05
    12:57:52 (numer R32935511) przekazujemy wyjaśnienia mBanku


    Pragniemy Pana poinformować, że wyciąg nr 25 do karty kredytowej
    VISA CREDIT G+J został wygenerowany bez opłaty i będzie wysyłany
    na adres korespondencyjny:
    [..]
    Wszelkie pozostałe pytania proszę kierować na mLinię, która działa
    24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu; dostępne jest pod
    następującymi numerami:

    ' 0 801 300 800(z telefonów stacjonarnych w Polsce)
    ' +48 (prefiks) 42 6 300 800(z telefonów stacjonarnych i komórkowych, z dowolnego
    miejsca na świecie).

    Mamy nadzieję, ze powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana kompletne i wyczerpujące.

    Z poważaniem
    mBank

    Prosimy nie odpowiadać na niniejszą wiadomość.
    W przypadku niezaakceptowania rozwiązania prosimy
    o przesłanie informacji na skrzynkę k...@m...pl
    lub kontakt z operatorem mLinii (0-801-300-800)

    -=-

    Został wysłany i nie pobrano opłaty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 10. Data: 2010-07-24 21:03:39
    Temat: Re: mBank -- finał wyciągu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i29vb6$gmo$...@i...gazeta.pl

    > Pragniemy Pana poinformować, że wyciąg nr 25 do karty kredytowej
    > VISA CREDIT G+J został wygenerowany bez opłaty i będzie wysyłany
    > na adres korespondencyjny:

    > -=-

    > Został wysłany i nie pobrano opłaty. :)

    Zdołałem już o nim zapomnieć, ale że Auchan zabrał mi kartę Multi,
    wyciąg staje się aktualny. :) I jest -- mBank przysłał kolejny raz
    ten wyciąg. :) Czytanie w myślach czy świadomość tego, że nie będę
    odzyskiwał karty Multi i być może spróbuję przenieść kartę mBanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1