  • 11. Data: 2009-08-14 19:31:26
    Temat: Re: mBank - formularz - brak prawidłowej odpowiedzi
    Od: maruda <r...@n...com>

    Wemif pisze:

    > Taaak, obchodzisz 17 urodziny i od razu masz 18 lat? ;)

    > Tak by było poprawnie, ale ja nie robię formularzy w mbanku.
    >
    > a.

    Nie byłoby poprawnie (nie byłaby to poprawna ankieta), bo wtedy Twoje
    (czy jego) nie-cało-roczne dziecko miałoby także do 100 lat i to również
    byłaby odpowiedź prawidłowa.
    Poprawnie, to byłoby:
    0-1 roku,
    1-5 lat
    itd.

    ... niedawno stawałem przed Sądem. Na pytanie sędziego o wiek podałem
    "nieukończone X", a sędzia do protokolantki: "X-1"

    Ale banki są od tłuczenia kasy, a nie od logiki.

    A zaokrąglanie, zwłaszcza w dół, to podawanie nieprawdziwych informacji.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2009-08-14 19:54:00
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@a...com> napisał

    > Jak mniej niż 6 miesięcy do zaokrąglamy w dół do brak dziecka, jak więcej
    > niż 6 miesięcy to zaokrąglamy w górę do 1. :)

    :-) Super dowcip na dobranoc. Dzięki.
    Pozdr.
    A.

  • 13. Data: 2009-08-15 13:30:49
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>

    maruda pisze:
    > Nie byłoby poprawnie (nie byłaby to poprawna ankieta), bo wtedy Twoje
    > (czy jego) nie-cało-roczne dziecko miałoby także do 100 lat i to również
> [...]

    Czyli jak ma równo 1 rok to przedział 0-1 czy 1-5? ;)

  • 14. Data: 2009-08-17 10:37:10
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Krzysiek napisał:

    > Czyli jak ma równo 1 rok to przedział 0-1 czy 1-5? ;)

    To poczekasz 5 sekund aż będzie miało 1rok i 5 sekund i wybierzesz
    przedział 1-5 :-)