  • 11. Data: 2005-01-19 21:49:01
    Temat: Re: mBank i FireFox
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Jan 2005 21:18:18 +0100, w <2...@c...fuw.edu.pl>, Michal
    Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > > Jakie panele?
    > > To s? po prostu zak?adki :)
    >
    > Zakładki to są "bookmarks".

    Najwyraźniej zakładka w języku polskim ma szersze znacznie niż bookmarks.

  • 12. Data: 2005-01-19 22:54:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> writes:

    > Najwyraźniej zakładka w języku polskim ma szersze znacznie niż bookmarks.

    Moze sobie miec znaczen ile chce, ale jesli w jednym i tym samym
    programie wystepuja "bookmarks" i "tabs" to nie mozna ich obu nazywac
    zakladkami.

    Zreszta dla mnie owe tabs to zadne zakladki nie sa.

    MJ

  • 13. Data: 2005-01-20 01:28:47
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 19 Jan 2005 19:47:11 +0100, na pl.biznes.banki, Adrian Dudzic w
    wiadomości <news:csma6t$khu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Niedawno przeszłem z IE na FireFoxa i jestem zadowolony, ale
    > podczas pracy na koncie w mBanku (po zalogowaniu) przeglądarka otwiera
    > mi nowe panele (wtajemniczeni wiedzą - nie okna) w których jestem
    > zalogowany, np gdy wybieram przelewy zdefiniowane, otwiera mi je w nowym
    > panelu, pojawiło się to niedawno, co jest grane?

    Czy ten efekt występuje tylko w mBanku?
    Mnie nigdy coś takiego sie nie zdarzyło, przypuszczam raczej, że coś
    zmieniłeś w opcjach programu, bo sposób otwierania linków właśnie tam
    się ustawia.
    Otwórz menu Narzędzia / Opcje / Zaawansowane. Zobaczysz tam pozycję
    "Przeglądanie w panelach" więc ją rozwiń i znajdziesz interesujące
    Ciebie opcje. Szczegółów Ci nie opiszę, bo ja u siebie mam zainstalowane
    rozszerzenie (wtyczkę) "Tabbrowser Extensions", które w znaczny sposób
    mi te opcje rozbudowało, a sam już nie pamiętam jak to pierwotnie
    wyglądało.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 14. Data: 2005-01-20 06:51:52
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > Czy ten efekt występuje tylko w mBanku?
    > Mnie nigdy coś takiego sie nie zdarzyło, przypuszczam raczej, że coś
    > zmieniłeś w opcjach programu, bo sposób otwierania linków właśnie tam
    > się ustawia.

    Tak się dzieje niezależnie od ustawień choć "tabbrowser preferences"
    można to jeszcze pogorszyć.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 15. Data: 2005-01-20 06:53:28
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Tak się dzieje niezależnie od ustawień choć "tabbrowser preferences"
    > można to jeszcze pogorszyć.

    Dzieje się tak wtedy gdy po kliknięciu na linka w części transakcyjnej
    mBanku (i zanim on się załaduje) przełączysz na inny panel (w tym samym
    oknie przeglądarki).

  • 16. Data: 2005-01-20 13:03:52
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Jan 2005 23:54:44 +0100, w <2...@c...fuw.edu.pl>, Michal
> [...]

    > zakladkami.
    >
    > Zreszta dla mnie owe tabs to zadne zakladki nie sa.

    W Operze jest to kolejna "page".

  • 17. Data: 2005-01-20 14:33:03
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 19 Jan 2005 23:54:44 +0100, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Moze sobie miec znaczen ile chce, ale jesli w jednym i tym samym
    >programie wystepuja "bookmarks" i "tabs" to nie mozna ich obu nazywac
    >zakladkami.

    Jesteśmy w Polsce, więc mówmy po polsku: "taby" i "bukmarki".
    ;-)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 18. Data: 2005-01-20 23:48:00
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Panele/zakladki w jednym oknie to ta sama sesja,
    > dlatego najbezpieczniej otwiera? nowe okna
    > dla obs?ugi banków.

    IMHO to ta sama przegladarka = to samo cookie = ta sama sesja. Ale moze to sie
    zmienia z wersji na
    wersje mozi/firefoxa... bezpieczniej zawsze otworzyc sobie druga, inna przegladarke
    ;)

    --
    <xml:sig name="Adam" />
    Tanie spanie w Gorcach - http://studzionki.g.pl/

  • 19. Data: 2005-01-20 23:52:58
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Zreszta dla mnie owe tabs to zadne zakladki nie sa.

    Ogolnie w interfejsie okienkowym, taki uklad wielu, nalozonych na siebie,
    ekranow, nazywany jest zazwyczaj zakladkami.

    Ale to w sumie tylko semantyka. Przelew tez mozna nazwac transferem srodkow,
    przekazem, przeplywem pieniedzy, choc nie zawsze kazdy to tak samo zrozumie
    ;)