  • 71. Data: 2003-05-12 19:54:33
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <grzegorz@niedzwiecki(wytnij-to).pl>

    > kryterium)
    > nie korzystam, ale do wypłat z bankomatów za granicą chyba są lepsze
    karty
    > od Visy? (podwójne przewalutowanie). A przy okazji który bank ma w tym
    > względzie wg. Ciebie najciekawszą ofertę?
    VE Millennium, patrz testy na grupie. 3,50 PLZ od wypłaty

  • 72. Data: 2003-05-12 19:58:16
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > 10 lat. Przez 10 lat trzymasz na koncie planowym 40%K płacąc jednocześnie
    raty
    > kapitałowe (w takiej wysokości aby przez 10 lat spłacić 60%K) i raty
    odsetkowe
    > a na koniec wpłacasz te 40%K.
    >
    > Zgodnie z zasadą wyjaśnioną w poprzednim poście jest to równoważne
    wpłaceniu na
    > początek 40%K a potem odsetek w tej samej wysokości co wyżej. Tak więc
    > odpowiada to tradycyjnemu kredytowi z wkładem własnym 40%. Tylko jeden
    > drobiazg: kredyt tradycyjny jest niżej oprocentowany niż planowy.

    Wymieniles ujemne strony, wiec ja dorzuce troche dodatnich:
    - dysponujesz linia kredytowa w wysokosci od 40%K do 0%K liniowo malejacej w
    czasie splacania kredytu, bez oplat oraz z oprocentowaniem takim samym jak
    KH;
    - oszczednosci masz oprocentowane na poziomie oprocentowania kredytu,
    unikasz podatku belkowego;
    - masz darmowy rachunek/przelewy z dostepem przez inet/telefon (to akurat
    slaby argument sam w sobie).
    - mozesz "splacic kredyt na chwile" a potem znowu go "zaciagnac" bez oplat.
    - masz wypukla karte debetowa za darmo.

    Ogolnie produkt dobry dla osob z duzymi i/lub nieregularnymi przeplywami
    srodkow. Fakt, ze drogi.

    marekz

  • 73. Data: 2003-05-12 20:00:47
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <grzegorz@niedzwiecki(wytnij-to).pl>

    > Mille jest fajnym bankiem jak ktoś często jeździ za granicę, bo
    oferuje
    > Amexa i dobre kursy walut, ale tak się składa, że większość ludzi 99%
    > czasu spędza w Polsce i tu np. potrzebuje robić przelewy, a Mille -
    cóż
    > - kasuje od sztuki:-((

    Póki co nie kasują, no dobra będzie 0,5 PLZ. A więc za 7 PLZ które
    wydajesz na Multi można zrobić 14 przelewów

  • 74. Data: 2003-05-12 20:03:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <grzegorz@niedzwiecki(wytnij-to).pl>

    Tyle to mam na KK z PKO (19,9%)

  • 75. Data: 2003-05-12 20:06:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Tyle to mam na KK z PKO (19,9%)

    Jak weźmiesz VE z mbanku to będziesz miał 17 %

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 76. Data: 2003-05-12 20:27:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Póki co nie kasują, no dobra będzie 0,5 PLZ. A więc za 7 PLZ które
    > wydajesz na Multi można zrobić 14 przelewów

    Jak rozumiem - Mille za to jest utrzymanie za friko?

  • 77. Data: 2003-05-12 20:38:17
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Jak rozumiem - Mille za to jest utrzymanie za friko?

    Jak sie wrzuci 500 PLN na jakas lokatke to tak !

    MAd Hat
    ter

  • 78. Data: 2003-05-12 20:51:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jak sie wrzuci 500 PLN na jakas lokatke to tak !

    A jak nie ma sie takiego salda, to 2 lub 5 zl.
    dodatkowo - wyplata w oddziale 3 zlote. W bankomatach 1 zl lub 10 w
    miesiacu w orzypadku MillePensji, czy unikonta plus. W kazdych innych
    bankomatach 3,5 (a to jest calkiem fajne ;)
    + 2 zlote za millenet i w niektorych przypadkach 2 zl za bankolinie
    Millenet przelew 0,5 zl.

    Jak mam byc szczery - obecnie calkiem dobra propozycja dla niektorych,
    zwlaszcza, ze tych placowek maja sporo... :)
    A sam Millenet jest calkiem, calkiem.
    Oferta kart - tez niezla (ale brak debetowych lub chargowych
    embosowek).

  • 79. Data: 2003-05-12 21:24:28
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > bankomatach 3,5 (a to jest calkiem fajne ;)
    > + 2 zlote za millenet i w niektorych przypadkach 2 zl za bankolinie
    aż szkoda że nie znam zbyt dobrze ofert Mille :) ale widzę że jest zawiła
    niczym regulaminy operatorów tel. komórkowych, jeśli nie bardziej.
    w skrajnym przypadku wychodzi więc 5 zł prowadzenie, +każda wypł. z
    bankomatu własnego 1 zł, obcego 3,5, dostęp przez www kolejne 2 zł, przelewy
    przez I-net kolejne 0,5 zł od szt. :)) nic tylko się pochlastać.
    Nie jest to obiektywne, tylko skrajne porównanie. Ale jeśli mamy być
    konsekwentni i skupiać się na skrajnościach to sobie pozwoliłem :) (a pewnie
    i tak nie wszystko ująłem :)
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 80. Data: 2003-05-12 21:35:43
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    przelewy
    > przez I-net kolejne 0,5 zł od szt. :)) nic tylko się pochlastać.

    No lepiej miec saldo wieksze niz mniejsze. Wtedy odchodzi pare oplat, hehe.