-
11. Data: 2005-02-01 08:00:43
Temat: Re: mBank i brak możliwości zalogowania
Od: Human Being <p...@p...onet.pl>
Dnia 2005-01-31 23:53, Pan/Pani Tomasz napisał(a) co następuje:
> Taaak.
> Mnie przedc chwilą powiedziano, że od wczoraj taka informacja jest...
>
> Czy im się wydaje, że każdy nic innego nie robi, tylko ogląda stronę
> mBanku...
Wolałbyś żeby do Ciebie osobiście zadzwonili?
Jak sobie wyobrażasz, że Cię poinformują?
Korzystasz z usług banku internetowego, to czytaj informacje. Założę
się, że również nie czytasz instrukcji kupując nowy sprzęt, a
zaglądasz do niej dopiero, jak nie możesz uruchomić jakiegoś
"ficzera". Nie mam zamiaru być uszczypliwy, czy bronić banku, bo
wszystkie znane mi banki internetowe w ten sam sposób informują swoich
Klientów.
--
Pozdrawia P.I.T.E.R,
Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair