  • 1. Data: 2009-03-06 20:51:01
    Temat: mBank i "doradca doradzi najlepszy sposób zmniejszenia obciążeń"
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Dostałem własnie od mBanku, gdzie mi wisi kredyt hipoteczny CHF
    (zaciągany przy kursie 2,48) zaproszenie do zgłoszenia się do
    najbliższego ich centrum, gdzie "doradca doradzi mi" to co w
    temacie.
    Warto? Ktoś podpowie, co on takiego może mi tam doradzić? Bo
    przeczucie mi mówi, że zmniejszenia co prawda nie doradzi, ale
    będzie mi wciskał "siłom, prośbom i groźbom" tą idiotyczną
    klauzulę do umowy podnoszącą marżę.

    J.

  • 2. Data: 2009-03-06 20:57:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > mówi, że zmniejszenia co prawda nie doradzi, ale będzie mi wciskał "siłom,
    > prośbom i groźbom" tą idiotyczną klauzulę do umowy podnoszącą marżę.

    wiem że nie do śmiechu ale może ci opowie jakiś dowcip ?

  • 3. Data: 2009-03-06 21:15:18
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> wrote:

    > wiem że nie do śmiechu

    Eee, nie jest tak źle. Kredyt nie tak znów duży, no fakt, że rata
    z pierwotnych 800 (przez pewien czas wynosząca 650) wzrosła
    obecnie do 1050, no ale co zrobić. Się płaci i się rozgląda za
    następnym kredytem, również w CHF ;-)

    > ale może ci opowie jakiś dowcip ?

    Wiesz... taki gość to jest: baczność! DORADCA FINANSOWY
    spocznij!, on na pewno kilka szkoleń ze sztuki komunikacji z
    klientem odbył, z całą pewnością ma za sobą ileś ćwiczeń z
    "praktycznego stosowania 'metafory'", budowania pozytywnych
    relacji oraz "dobrego kotwiczenia się", więc na pewno zadbałby o
    Stworzenie Przyjaznej Atmosfery, Nawiązanie Relacji i tym podobne
    bzdety, więc dowcip jest więcej niż prawdopodobny :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-03-06 23:23:56
    Od: Ra <a...@a...com>

    Jarek P. pisze:

> [...]
    > pierwotnych 800 (przez pewien czas wynosząca 650) wzrosła obecnie do
    > 1050, no ale co zrobić. Się płaci i się rozgląda za następnym kredytem,

    IMHO to chce ci coś sprzedać np lokatę kocham franka no bo co może
    doradzić ? kupuj tylko w biedronce
    ew chce poznać twoją sytuację finansową

  • 5. Data: 2009-03-06 23:44:58
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jarek P. napisal(a):

    > obecnie do 1050, no ale co zrobić. Się płaci i się rozgląda za
    > następnym kredytem, również w CHF ;-)

    idź na rozeznanie i podziel się informacjami. Jestem ciekawy - jakiej
    bezczelności używają teraz banki by dobre warunki zmienić klientom na
    gorsze.

    --
    pozdrawiam, Zbylut, z kredytem w CHF

  • 6. Data: 2009-03-07 16:25:32
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    > mówi, że zmniejszenia co prawda nie doradzi, ale będzie mi wciskał "siłom,
    > prośbom i groźbom" tą idiotyczną klauzulę do umowy podnoszącą marżę.

    Tu masz odpowiedź:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=345

    Wg mnie przejść się warto, a nuż coś ugrasz.

    k.

  • 7. Data: 2009-03-07 21:56:56
    Od: "Yanek" <p...@w...pl>

    Miałem to samo w Raiffeisen
    Dostałem od usmiechniętej pani kalendarz.
    A no i koniecznie chciała wiedzić z jakich to produktów bankowych zamierzam
    skorzystać w najbliższej przyszłości.
    A jeśli chodzi o konkrety to zamieniłem zasady oprocentowania (CHF) na
    Libor3M + 2,5% - NIESTETY!!!!
    bo w październiku 2008 proponowali jeszcze Libor3M+1,3%

    Yanek

  • 8. Data: 2009-03-08 10:29:56
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Odpowiadaj POD postem. Thanx.