  • 11. Data: 2010-06-02 09:45:25
    Temat: Re: mBank i eksport historii
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    On Wed, 02 Jun 2010 09:19:26 +0200, mvoicem wrote:

    >Tak? I opis masz oddzielony od nadawcy? Chętnie się dowiem jak to
    >zrobiłeś - bo podobnie jak 2 innych z tego wątku nie widzę tam żadnego
    >średnika.

    oki, zwracam honor - nadawca jest przyklejony do opisu. Zrobili tak
    tak samo jak w samym serwisie transakcyjnym na liście operacji
    wykonanych...

    Autor wątku stwierdził na początku, że u niego wszystko ląduje w
    jednej komórce arkusza - myślałem, że o to chodzi.

  • 12. Data: 2010-06-02 10:53:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-02 10:41, Jacek Osiecki pisze:
    > "Mocno kuleje" to bardzo delikatne określenie na żałosną jakość ich systemu ;)

    A i tak jest najlepszy na rynku....

    Dlatego pisałem z pytaniem, czy może ktoś słyszał o planach ulepszenia
    tego CSV, bo nie umiem sobie zrobić zestawienia podług kontrahentów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-06-02 10:54:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-02 11:45, wacpan pisze:
    > Autor wątku stwierdził na początku, że u niego wszystko ląduje w
    > jednej komórce arkusza - myślałem, że o to chodzi.

    No ląduje wszystko. Typ przelewu, dane kontrahenta itp.
    Poprawnie powinno być

    TYP ; NAZWA; ADRES'; MIASTO; TYTUŁEM

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-06-02 10:56:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-01 22:09, mvoicem pisze:
    > Moim skromnym zdaniem taki regexp jest niemożliwy do uzyskania.

    No gość tak pisał, że wszystko się da zrobić dowolnie :D

    > Jedyne co ci zostaje to grep po kliencie (jak wiesz kogo szukasz).

    No wiem, ale to średnio wygodne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-06-02 11:17:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 12:53:23 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > A i tak jest najlepszy na rynku....

    W czym? Chyba w taniości... bo funkcjonalność ich interfejsu to totalna porażka.

    > Dlatego pisałem z pytaniem, czy może ktoś słyszał o planach ulepszenia
    > tego CSV, bo nie umiem sobie zrobić zestawienia podług kontrahentów.

    mBank nigdy się nie spowiada z planów - już nie mówiąc o tym, że praktycznie
    nigdy nie spełnia próśb i życzeń klientów... jak zresztą każdy inny bank :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2010-06-02 15:57:06
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent mvoicem nadaje:
    > Jedyne co ci zostaje to grep po kliencie (jak wiesz kogo szukasz).

    Tak jak mówisz. Najszybciej "słowo kluczowe" + F5 w textpadzie i
    przenieść znaczniki.

  • 17. Data: 2010-06-02 19:10:53
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    > No ląduje wszystko. Typ przelewu, dane kontrahenta itp.
    > Poprawnie powinno być
    >
    > TYP ; NAZWA; ADRES'; MIASTO; TYTUŁEM

    Hmm, sprawdziłem i faktycznie kiepsko. Można spróbować coś wyciągnąć -
    uwaga - z PDF.
    pdftohtml eKONTOxxxx.pdf tworzy nam eKONTOxxxx.html
    lynx -dump eKONTOxxxx.html daje nam plik tekstowy, w którym przelewy
    opisane są następująco:

    2010-05-04
    PRZELEW ZEWNETRZNY PRZYCHODZACY
    123,45
    5 678,90
    2010-05-04
    wycofanie .rodków
    MICHAL xxxx 43*100 TYCHY
    19......................18
    2010-05-04
    PRZELEW WEWNETRZNY WYCHODZACY
    -123,45
    4 567,80
    2010-05-04
    Dxxxxxxx
    MARIA xxxxxx
    14......................75
    2010-05-05
    PRZELEW ZEWNETRZNY WYCHODZACY
    -12,34
    3 456,78
    2010-05-05
    F/301xxxxxxxx
    P4 SP. Z O.O.
    UL. TASMOWA 7 02-677 WARSZAWA
    09......................77
    2010-05-05
    PRZELEW ZEWNETRZNY WYCHODZACY
    -345,67
    2 345,67
    2010-05-05
    Z.....5
    S.......
    36......................58
    2010-05-05
    RECZNA SPL/ATA KARTY KREDYT.
    -567,89
    1 234,56
    2010-05-05
    KARTA VISA CLASSIC CREDIT

    Jak widać, mamy prawidłowość:
    data
    rodzaj operacji
    kwota operacji
    saldo po operacji
    data
    tytuł przelewu (czasem przewija się na dwie linie)
    jeden lub dwa wiersze z danymi nadawcy/odbiorcy
    numer konta.

    Miłej zabawy :)

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 18. Data: 2010-06-03 18:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czy ktoś wie może, czy mBank planuje naprawić eksport do CSV? Opcja ta
    > pojawiła się już dawno temu, ale wciąż nie działa. Co modernizacja
    > systemu, to sprawdzam, ale wciąż niestety eksportuje całą zawartość
    > opisu przelewu do jednej komórki i wciąż nie umiem filtrować po
    > kontrahentach, co jest istotne.

    drugi problem to ograniczenie w ilosci przelewów.
    Mie mozna sobie wyeksportowac np. całej historii kilka lat wstecz, bo
    pojawia sie problem zbyt duzej ilosci transakcji.
    Szkoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 19. Data: 2010-06-07 09:33:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 21:10:53 +0200, Michał Rolka napisał(a):

    > tytuł przelewu (czasem przewija się na dwie linie) jeden lub dwa wiersze
    > z danymi nadawcy/odbiorcy numer konta.

    No i tutaj jest cały problem o którym wspominali poprzednicy, bo skąd
    będziesz wiedział, że tytuł przelewu zajmuję jedną lub więcej linii?
    Dopóki nie rozdzielą tego jakimś konkretnym znakiem typu ; to nic się nie
    da wymyślić a wszelkie sposoby jak Twój i tak trzeba będzie ręcznie
    przeglądać i sprawdzać.

    --
    xbartx