  • 1. Data: 2009-10-16 19:33:22
    Temat: mBank i jego przelkęte wpłatomaty
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Ech... oni specjalnie szukali firmy która im dostarczy najbardziej
    wadliwe urządzenia czy co? W Krakowie non stop same zepsute wpłatomaty...
    A dziś mój ojciec się nieźle wkurzył, bo wpłacił pieniądze po czym ten szajs
    zamiast wydać kwitek wyświetlił "urządzenie nieczynne" i na tym swoje
    czynności zakończył :-/

    Teraz pewnie z tydzień potrwa zanim raczą cokolwiek z tym zrobić...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-10-16 20:09:05
    Temat: Re: mBank i jego przelkęte wpłatomaty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > Teraz pewnie z tydzień potrwa zanim raczą cokolwiek z tym zrobić...

    To może napisz który jest zepsuty, bo temu co na stronie się wyświetla nie
    zawsze można ufać, a ja się jeszcze wybieram wieczorem z większą wpłatą...

  • 3. Data: 2009-10-16 20:19:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > To może napisz który jest zepsuty, bo temu co na stronie się wyświetla
    > nie zawsze można ufać, a ja się jeszcze wybieram wieczorem z większą
    > wpłatą...

    Po nocy z większą gotówką ? Którędy idziesz ? :D

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-10-16 20:20:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Po nocy z większą gotówką ? Którędy idziesz ? :D

    Jadę, a szyby mam pancerne. :DDD

  • 5. Data: 2009-10-16 20:43:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhdhik2.12b.joshua@tau.ceti.pl

    > Ech... oni specjalnie szukali firmy która im dostarczy najbardziej
    > wadliwe urządzenia czy co? W Krakowie non stop same zepsute wpłatomaty...

    Podziękujmy studentom! :) - poważnie! :)
    Często korzystają z ww. urządzeń a i jako "elyta" polskiego narodu
    inteligencją nie grzeszą o czym nie raz i nie dwa mogłem się przekonać, nie
    tylko stojąć w kolejce do mBankowego wpłatomatu :)

    > Teraz pewnie z tydzień potrwa zanim raczą cokolwiek z tym zrobić...

    Jak nie dłużej.
    Napisz jak się sprawa zakończyła.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-10-16 20:45:43
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Jacek Osiecki nadaje:

    > Ech... oni specjalnie szukali firmy która im dostarczy najbardziej
    > wadliwe urządzenia czy co? W Krakowie non stop same zepsute
    > wpłatomaty...

    Nigdy nie słyszałeś opowieści o straszliwych mbankowych wpłatomatach? To
    czym cię mama w dzieciństwie straszyła? Jeszcze nigdy nie korzystałem i
    nie zamierzam. Jeśli muszę przejść obok któregoś to wybieram drugą
    stronę ulicy. ;-)

  • 7. Data: 2009-10-16 21:31:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 22:09:05 +0200, MarekZ napisał(a):
    > To może napisz który jest zepsuty, bo temu co na stronie się wyświetla nie
    > zawsze można ufać, a ja się jeszcze wybieram wieczorem z większą wpłatą...

    Geant Krokus - tego konkretnego złoma rzadko kiedy w ogóle można zobaczyć
    działającego. Pech chciał, że akurat udawał sprawnego gdy ojciec zechciał
    wpłacić gotówkę... :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2009-10-16 22:53:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Paź, 21:33, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Ech... oni specjalnie szukali firmy która im dostarczy najbardziej
    > wadliwe urządzenia czy co? W Krakowie non stop same zepsute wpłatomaty...

    Przestawiłem się z mBanku na Nordeę i ich Nixdorfy ( chyba tak to się
    pisze ?). Zero zastrzeżeń, zawsze działają..;-)

  • 9. Data: 2009-10-17 01:17:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ech... oni specjalnie szukali firmy która im dostarczy najbardziej
    > wadliwe urządzenia czy co? W Krakowie non stop same zepsute wpłatomaty...

    Masz rację. Na stronie niby wszystkie na zielono, ale dopiero trzeci działał
    (Straszewskiego). Dwa pierwsze (Tesco i Dietla) dowolny włożony banknot
    zwracały jako nierozpoznany. Co za gówno.

  • 10. Data: 2009-10-17 07:38:05
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    MarekZ pisze:

    > Masz rację. Na stronie niby wszystkie na zielono, ale dopiero trzeci
    > działał (Straszewskiego). Dwa pierwsze (Tesco i Dietla) dowolny włożony
    > banknot zwracały jako nierozpoznany. Co za gówno.

    W takim razie musisz poprawic technike druku ;)

    BP, MSPANC :)

    --

    Pozdrowka

    KOMTUR