  • 11. Data: 2009-10-17 14:43:24
    Temat: Re: mBank i jego przelkęte wpłatomaty
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 22:43:59 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" news:slrnhdhik2.12b.joshua@tau.ceti.pl

    > Jak nie dłużej.
    > Napisz jak się sprawa zakończyła.

    Na 99% skończy się pozwem jeśli nie zwrócą kasy w rozsądnym terminie.
    No i pożegnaniem z tym pseudobankiem ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2009-10-17 15:04:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhdjm0c.fj9.joshua@tau.ceti.pl

    > Na 99% skończy się pozwem jeśli nie zwrócą kasy w rozsądnym terminie.
    > No i pożegnaniem z tym pseudobankiem ;)

    Jakiś czas temu pobieżnie przeglądałem forum mBanku odnośnie reklamacji
    nieudanych wpłat gotówkowych we wpłatomatach. IMHO zwrot części kwoty jaką
    wpłaciliśmy + kolejna reklamacja aby odzyskać to czego nam jeszcze nie
    oddali zakrawa na kpinę.

    No ale czego wymagać od polskich banków... I pomyśleć sobie, że udziałowcem
    BRE są Niemcy...

  • 13. Data: 2009-10-18 23:51:14
    Od: SM <s...@g...com>

    On 17 Paź, 00:53, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > On 16 Paź, 21:33, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    >
    > Przestawiłem się z mBanku na Nordeę i ich Nixdorfy ( chyba tak to się
    > pisze ?). Zero zastrzeżeń, zawsze działają..;-)

    bo z Nordei nikt nie korzysta ;)

  • 14. Data: 2009-10-19 07:39:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SM" news:3ceb6b04-2779-41b3-beb8-8c73c1218d3d@j19g2000yq
    k.googlegroups.com

    > bo z Nordei nikt nie korzysta ;)

    W związku z tym Nixdorfy mBanku wcale nie są lepsze od wpłatomatów NCF
    (chyba tak się nazywają te drugie modele...) i psują się również jak i
    bratanki - ciut rzadziej ale się psują :)

    PS.
    A może to klienci Nordei są bardziej cywilizowani od klientów mBanku?

  • 15. Data: 2009-10-19 07:48:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:33:22 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Ech... oni specjalnie szukali firmy która im dostarczy najbardziej
    > wadliwe urządzenia czy co? W Krakowie non stop same zepsute
    > wpłatomaty... A dziś mój ojciec się nieźle wkurzył, bo wpłacił pieniądze
    > po czym ten szajs zamiast wydać kwitek wyświetlił "urządzenie nieczynne"
    > i na tym swoje czynności zakończył :-/
    >
    > Teraz pewnie z tydzień potrwa zanim raczą cokolwiek z tym zrobić...

    Wpłatomaty mbanku są już poważnie wyeksploatowane i raczej ich używanie
    to czysta ruletka i to w dodatku rosyjska ;) Jeżeli już trzeba to lepiej
    skorzystać z nowych wpłatomatów multi, które są już podwójne. Lepiej już
    wybrać bank z mniejszym obciążeniem, wspomniana Nordea albo Polbank (dużo
    wpłacam i jeszcze ani razu nie było zgrzytu). A najlepiej to założyć
    konto w Aliorze, dbnet, EB etc i wpłacić w okienku ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2009-10-19 12:13:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 07:48:11 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Wpłatomaty mbanku są już poważnie wyeksploatowane i raczej ich używanie
    > to czysta ruletka i to w dodatku rosyjska ;)

    Akurat to był świeżo uruchomiony wpłatomat. Najwyraźniej mBank po prostu
    oszczędza na wszystkim kupując złom...

    > wpłacam i jeszcze ani razu nie było zgrzytu). A najlepiej to założyć
    > konto w Aliorze, dbnet, EB etc i wpłacić w okienku ;)

    No i tak zrobił mój ojciec - założył w EB. BTW, wpłatomat EB też akurat był
    nieczynny ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944