  • 1. Data: 2004-12-15 11:44:20
    Temat: mBank i kredyt hipoteczny CHF
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    Krótkie pytanie do zorientowanych:
    Czy 1% prowizji i 2,95% to dobre warunki, czy walczyć dalej?

    J.

  • 2. Data: 2004-12-15 13:05:39
    Temat: Re: mBank i kredyt hipoteczny CHF
    Od: e...@v...pl

    > Krótkie pytanie do zorientowanych:
    > Czy 1% prowizji i 2,95% to dobre warunki, czy walczyć dalej?
    >
    > J.
    > BPH może Dac Ci nawet 0,5% - to jest argument, 2,95% - wszystko zalezy jaki
    masz wysoki wkład własny - zakładam, że kupujesz mieszkanie na 100% to jest ok
    jeżeli 2,95% zawiera już stawkę LIBOR np 6 miesieczny

  • 3. Data: 2004-12-15 17:35:29
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cpp82l$9ml$1@news.mch.sbs.de...
    > Krótkie pytanie do zorientowanych:
    > Czy 1% prowizji i 2,95% to dobre warunki, czy walczyć dalej?
    >
    > J.

    Witam

    Zależy od kwoty kredytu... jeśli sporo ponad 100.000 PLN to można
    powalczyć - prowizje na poziomie 0,9% są do osiągnięcia :-)). Z
    oprocentowania już nie zejdą nic a nic, przynajmniej żadnemu z moich
    klientów nie zeszli :-))

    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    KrzysiekRR

  • 4. Data: 2004-12-15 19:28:12
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > powalczyć - prowizje na poziomie 0,9% są do osiągnięcia :-)). Z
    > oprocentowania już nie zejdą nic a nic, przynajmniej żadnemu z moich

    Co oznacza, że kredyt nie jest taki rewelacyjny. Oznacza że mBank życzy
    sobie LIBOR + ok. 2,15% marży. Można znaleźć na rynku mniejsze marże. Do
    tego trzeba pamiętać, że oprocentowanie ustalane jest przez mBank i nie
    zależy od stawki LIBOR. Zatem w każdej chwili może zmienić się gwałtownie.

  • 5. Data: 2004-12-15 21:07:20
    Od: "paweł" <p...@p...onet.pl>

    Zależy od twojego wkładu własnego. Ja dostałem takie warunki przy wkładzie
    własnym 5 % i z tego co sie orientuje to sa bardzo dobre warunki dla takiego
    wkładu. co nie oznacza ze nie moga byc lepsze ;-)
    W PKO BP chcieli mi przy takim samym wkładzie zaproponowac 2 % prowizji i 3,9
    % oprocentowania hehe

    Wybrałem Mbank i jestem bardzo zadowolony. Wszystko poszło szybko i
    sprawnie..w sumie to polecam

  • 6. Data: 2004-12-16 08:22:03
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    nie
    > zależy od stawki LIBOR. Zatem w każdej chwili może zmienić się

    Tak, tylko że równolegle złożone wnioski w BPH i w PKO BP dały mi w
    wyniku oferty z wyraźnie wyższymi oprocentowaniami (w okolicy 3,5%
    jeden i drugi, do tego prowizja rzędu 2%). Na tym tle mBank naprawdę
    ładnie wychodzi, z tą tylko wadą, że % zalezy od humoru prezesa, a nie
    od bezstronnych wskaźników.

    J.

  • 7. Data: 2004-12-16 09:05:28
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cpp82l$9ml$1@news.mch.sbs.de...
    > Krótkie pytanie do zorientowanych:
    > Czy 1% prowizji i 2,95% to dobre warunki, czy walczyć dalej?

    dobre ale slyszalam ze oprocentowanie spadnie do 2,75%
    pozdrro

  • 8. Data: 2004-12-16 12:34:24
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    <e...@v...pl> wrote in message

    > masz wysoki wkład własny - zakładam, że kupujesz mieszkanie na 100%
    to jest ok
    > jeżeli 2,95% zawiera już stawkę LIBOR np 6 miesieczny

    Kredyt hipoteczny na zakup działki budowlanej, około 25% wkładu
    własnego . @.95% to po prostu 2,95%, w mBanku oprocentowane nie jest
    ustalane wg. Liboru, tylko przez prezesa.

    J.

  • 9. Data: 2004-12-16 12:35:13
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    "paweł" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wkładu. co nie oznacza ze nie moga byc lepsze ;-)
    > W PKO BP chcieli mi przy takim samym wkładzie zaproponowac 2 %

    ja takie warunki mam przy wkładzie własnym 25%. Znaczy się trzeba
    targowac się dalej :->

    J.

  • 10. Data: 2004-12-16 19:41:27
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Gosi@ wrote

    > dobre ale slyszalam ze oprocentowanie spadnie do 2,75%

    a mi sąsiadka mówiła, że w lutym będzie 1,95% tak jak w raiffim

    trainer