  • 1. Data: 2002-06-03 07:55:20
    Temat: mBank i oddzwanianie
    Od: "Przemek Żyła" <p...@w...pl>

    Witam
    zalozylem konto w mBanku przez inet...
    nie wiecie po jakim czasie oddzwaniaja z potwierdzeniem???

    --
    ---
    void POZDRAWIAM(void){

  • 2. Data: 2002-06-03 08:17:57
    Temat: Re: mBank i oddzwanianie
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Zadzwoń sam - nie doczekasz się .....

  • 3. Data: 2002-06-03 08:29:15
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Żyła" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > zalozylem konto w mBanku przez inet...
    > nie wiecie po jakim czasie oddzwaniaja z potwierdzeniem???

    U mnie trwalo pare dni.
    PW

  • 4. Data: 2002-06-03 08:30:43
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > Witam
    > zalozylem konto w mBanku przez inet...
    > nie wiecie po jakim czasie oddzwaniaja z potwierdzeniem???

    Zapewne po tygodniu ale przy obecnych problemach to niewiadomo, czy wogóle,
    więc dzwoń sam.
    Wydrukuj umowę (PDF ze strony WWW), podpisz i wyślij - skrócisz czas
    otwarcia rachunku.
    W przeciwnym razie, będziesz czekał z tydzień, aż mBank przysle Ci umowę,
    potem musisz ją podpisać, odesłać i czekać 2 tygodnie na aktywację konta,
    potem jeszcze tydzień na VISE i PIN.
    Nie zapomnija zamówić hasłą jednorazowe jak zaktywują Ci konto

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-06-03 08:36:59
    Od: "Przemek Żyła" <p...@w...pl>

> [...]
    > potem jeszcze tydzień na VISE i PIN.
    > Nie zapomnija zamówić hasłą jednorazowe jak zaktywują Ci konto

    jak to zamowic haslo jednorazowe???
    czy cos przegapilem?

  • 6. Data: 2002-06-03 08:41:43
    Od: "Przemek Żyła" <p...@w...pl>

    > Jeszcze nic (to nie jedno hasło - ale cała lista - dokładnie 50
    aseł) -ale
    > po otwarciu konta bedą takie hasła niezbedne do definiowania przelewów

    czy moge prosic o przyblizenie problemu?
    czy to takie zdrapki jak w inteligo?
    wlasciwie po co to i ile to kosztuje???

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz...

  • 7. Data: 2002-06-03 08:42:58
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > jak to zamowic haslo jednorazowe???
    > czy cos przegapilem?

    Jeszcze nic (to nie jedno hasło - ale cała lista - dokładnie 50 haseł) -ale
    po otwarciu konta bedą takie hasła niezbedne do definiowania przelewów

  • 8. Data: 2002-06-03 08:53:15
    Od: "cnu" <c...@g...pl>

> [...]
    > potem jeszcze tydzień na VISE i PIN.
    > Nie zapomnija zamówić hasłą jednorazowe jak zaktywują Ci konto

    czy jak się założyło konto przez inernet to można jeszcze wydrukować sobie
    umowę i ją przesłać?
    nie wiem czy jest jakaś róznica ale zakładałem ze wspólnej strony mBanku i
    Allegro (ach ta pazerna natura ;)
    w sumie poczekać mogę tylko po co ?

    pozdr

  • 9. Data: 2002-06-03 08:53:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > czy moge prosic o przyblizenie problemu?

    Oczywiście

    > czy to takie zdrapki jak w inteligo?

    Nie - to taki papier zadrukowany jak kartka z PINem do kart

    > wlasciwie po co to i ile to kosztuje???

    Po to żebys mógł dokonać jakiegokolwiek przelewu z Twojego konta ( w celach
    bezpieczeństwa jak mniemam). Bez tego system nie przyjmie Ci żadnej operacji
    na koncie, nawret po zidentyfikowaniu ciebie jako właściciela rachunku. To
    nie kosztuje nic - ale trzeba na ta liste czekac kilka dni

  • 10. Data: 2002-06-03 08:54:45
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Kasia <K...@e...pl> pisze:

> [...]
    > celach bezpieczeństwa jak mniemam). Bez tego system nie przyjmie Ci
    > żadnej operacji na koncie, nawret po zidentyfikowaniu ciebie jako

    Można bez listy haseł, ale wtedy definiować trzeba przez mLinię (bez
    opłat, nie licząc rozmowy telefonicznej), więc jest to dla wielu osób
    niewygodne.