  • 11. Data: 2002-06-03 08:58:53
    Temat: Re: mBank i oddzwanianie
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Żyła" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:adfa2e$kdu$1@news.tpi.pl...

    > czy moge prosic o przyblizenie problemu?
    > czy to takie zdrapki jak w inteligo?

    tak, to odpowiednik zdrapki z Inteligo, tyle, że masz 50 kodów wydrukowanych
    na kawałku kartki papieru, więc musisz bardziej dbać o to aby nikt nie
    powołany nie podejrzał tych kodów

    > wlasciwie po co to i ile to kosztuje???

    Po to samo co w Inteligo, czyli do definiowania przelewów, modyfikacji
    danych itp, itd.
    Nic nie kosztuje.
    Jak aktyuwują Ci konto to po zalogowaniu na WWW możesz zamówić przez I-net i
    przyślą Ci tradycyjną pocztą po kilku dniach.

    P.S. Możesz wejść na FORUM mBanku, gdzie też możesz zadawać pytania i
    poczytać o innych sprawach. Link jest na stronie głównej mBanku.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-06-03 09:05:27
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    cnu <c...@g...pl> pisze:

    > czy jak się założyło konto przez inernet to można jeszcze wydrukować
    > sobie umowę i ją przesłać?

    Nie radze tego robic, byly przypadki, ze mBank to bardzo skonfundowalo i
    ludzie mieli problemy. Teraz juz lepiej zaczekaj.

  • 13. Data: 2002-06-03 09:06:57
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cnu" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy jak się założyło konto przez inernet to można jeszcze wydrukować sobie
    > umowę i ją przesłać?

    TAK i jest to wskazane jeżeli chcesz jak najszybciej korzystać z konta.
    Oszczędzasz w ten sposób tydzień a nawet dwa

    > nie wiem czy jest jakaś róznica ale zakładałem ze wspólnej strony mBanku
    > Allegro (ach ta pazerna natura ;)
    > w sumie poczekać mogę tylko po co ?

    Czekaj i odeślij umowę póżniej albo drukuj i wysyłaj teraz.
    Wybór należy do Ciebie
    Nie zapomnij dołączyć ksero dowodu osobistego

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-06-03 09:20:06
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie radze tego robic, byly przypadki, ze mBank to bardzo skonfundowalo i
    > ludzie mieli problemy. Teraz juz lepiej zaczekaj.

    ???
    Odsyłasz papiery i po sprawie i nie musisz czekać dodatkowy tydzień lub 2
    tygodnie na pełne uruchominie konta
    Zresztą co za różnica, że np. 50 tys. nowych klientów wyśle podpisane umowy
    od razu, czy odeśle je za tydzień, czy 2 tygodnie i tak trzeba te 50tys.
    załatwić w tym samym czasie, więc bank nic nie traci a może nawet zyskać.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-06-03 10:08:28
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Kasia wrote:

    > Jeszcze nic (to nie jedno hasło - ale cała lista - dokładnie 50 haseł) -ale
    > po otwarciu konta bedą takie hasła niezbedne do definiowania przelewów

    bardzo przydatne ale nie niezbedne !
    przelewy mozna zdefiniowac przez telefon, oczywiscie warto
    zamowic liste hasel jak tylko uzyska sie dostep do serwisu
    internetowego bo minie tydzien zamin przyjda

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!