  • 1. Data: 2009-08-23 07:12:18
    Temat: mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
    Od: xbartx <r...@g...com>

    Wczoraj pomagałem odzyskać komuś dostęp do swojego ekonta, po dłuższej
    przerwie. Pobrany nowy pakiet aktywacyjny. Po aktywacji okazało się,
    że listy haseł jednorazowych usunięte i nie można przeskoczyć na smsy.
    Telefon na partyline i odblokowanie kodów sms. Kilka zmian w systemie
    typu mail i takie tam i wyszedł kolejny problem - karta debetowa no i
    znowu telefon na partyline. Karta zamówiona i tutaj nowość, nie wiem
    być może to stała praktyka, ale ja się spotkałem z tym pierwszy raz -
    Pani z partyline zaproponowała założenie konta emax+ i żeby tam
    trzymać pieniądze etc etc. Co więcej, zaproponowała od razu otworzenie
    max kont, bo mamy więcej wypłat bezprowizyjnych w miesiącu i można
    belki unikać. Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
    się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
    przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

  • 2. Data: 2009-08-23 07:42:46
    Temat: Re: mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > belki unikać. Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
    > się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi

    Jak syn przechodzil z izzy na ekonto tez wcisnieto mu 8
    oszczednosciowych - wydzwaniano do niego z tym przejsciem a gdy juz
    uzupelnil dane o dowod, to wcisnieto mu wszystkie mozliwe konta - chyba
    maja prowizje od kazdego nowootwartego konta bez rozroznien?

  • 3. Data: 2009-08-23 07:50:42
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > belki unikać. Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
    > się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi

    Moze tak jak pisal poprzednik, dostaja prowizje za otwarcie kont
    oszczednosciowych, ale raczej nie liczylbym ze mbank w najblizszej
    przyszlosci wprowadzi kapitalizacje dzienna i zniesie oplate za 2 i
    kolejne przelewy.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 4. Data: 2009-08-23 09:05:35
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 23, 9:50 am, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:

    > ale raczej nie liczylbym ze mbank w  najblizszej
    > przyszlosci wprowadzi kapitalizacje dzienna i zniesie oplate za 2 i
    > kolejne przelewy.

    Czas pokaże, ale może być tak, że nie będą mieli po prostu wyjścia ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-08-23 09:15:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
    > się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
    > przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

    nie wiem kiedy, ale brak stosowania kapitalizacji dziennej jako
    najłatwiejszy i najatrakcyjniejszy sposób uatrakcyjnienia oferty jest dla
    mnie niepojety. Zwłaszcza w takim banku, jak mbank.

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 6. Data: 2009-08-23 09:37:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Budzik" news:23082009.478E1791@budzik61.poznan.pl

    > nie wiem kiedy, ale brak stosowania kapitalizacji dziennej jako
    > najłatwiejszy i najatrakcyjniejszy sposób uatrakcyjnienia oferty jest dla
    > mnie niepojety. Zwłaszcza w takim banku, jak mbank.

    Zgadza się, z drugiej strony banki, które oferują na swoich KO kapitalizację
    jednodniową można policzyć na palcach jednej łapki. Dodać należy również
    fakt, że mBank liderem w dziedzinie nowinek już dawno nie jest i jak już to
    czerpie wzorce (nieudolnie albo wcale) od konkurencji, która jak widać
    również zbytnio się nie garnie do codziennej kapitalizacji odsetek w swoich
    produktach.
    Jeżeli śladem Polbanku czy Eurobanku pójdzie reszta ekipy (np. taki BZWBK
    czy ING) to można liczyć, że bankozaur również ruszy swoje cztery litery by
    sprawić choć odrobinę radości tym, którzy trzymają tam swoją kasę.

    Z resztą ja już przestałem pojmować politykę tego banku. Patrząc na ofertę
    widać, że mają w d... pieniądze klientów i obecny stan jak najbardziej im
    wystarcza a więc również nie mają jakiegoś specjalnego bodźca do zmian - na
    lepsze.

  • 7. Data: 2009-08-23 15:17:17
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent xbartx nadaje:
    > Ciekawe kiedy ich tak mocno przyciśnie, że z emax+ zrobi
    > się coś na wzór eb/polbank z kapitalizacją dzienną i nielimitowanymi
    > przelewami na ekonto - obstawiamy? ;)

    eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

  • 8. Data: 2009-08-23 16:59:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:h6rmhh$2u4$1@inews.gazeta.pl

    > eKonto już od dawna jest bezbelkowe. ;-)

    LOL.

    PS.
    W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
    ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają się do
    znaczących strat budżetu ;)

  • 9. Data: 2009-08-23 19:17:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-23 18:59, Valdi.Pavlack wrote:
    > W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
    > ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają się do
    > znaczących strat budżetu ;)

    Nie oglądałem, ale czy mówili coś o możliwości zmiany sposobu
    zaokrąglania belki?

  • 10. Data: 2009-08-23 19:18:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-23 09:42, krzysztofsf wrote:
    > Jak syn przechodzil z izzy na ekonto tez wcisnieto mu 8
    > oszczednosciowych - wydzwaniano do niego z tym przejsciem a gdy juz

    Teraz można mieć aż 8 eMaksów?