  • 11. Data: 2009-08-23 19:35:43
    Temat: Re: mBank i potrzeba depozytów - ciekawostka
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6s4kd$mfa$1@news.onet.pl

    > Nie oglądałem, ale czy mówili coś o możliwości zmiany sposobu
    > zaokrąglania belki?

    XYZ! - co do mBanku to sobie ironizowałem ;). W końcu jak można belę
    naliczyć od środków, które leżą na rachunku bez żadnego oprocentowania ;)

    Zaś wracają do poważnej dyskusji odnośnie zmian ordynacji to jeżeli pamięć
    mnie nie zawodzi to z jakieś 3 - 4 dni temu w wiadomościach na TVP oraz
    Polsacie jakiś mądrala w MF coś przebąkiwał na temat zmiany ordynacji
    podatkowej gdyż skala lokat bezbelkowych jest znacząca a w dobie kryzysu
    świnią ze sfery budżetowej zawsze naszych pieniędzy w korycie jest mało.
    Tak jak jednak napisałem wypowiadał się na ten temat jakiś mądrala, którego
    kretyńską facjatę widziałem po raz pierwszy w życiu, więc kto wie czy to nie
    jakaś kaczka dziennikarska - ot co, idealnie wkomponowująca się w sezon
    ogórkowy. W końcu trzeba zapełnić czym 30 minut nudnych jak flaki z olejem
    wiadomości. :)

    Pozdrawiam serdecznie z nadzieję, że MF i złodzieje z okrąglaka nie zwiększą
    skali dymania obywateli w kraju jak i po za nim. :)

  • 12. Data: 2009-08-23 19:45:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@m...bin napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Teraz można mieć aż 8 eMaksów?

    chyba nie.
    ale sa emaxy i emaxy plus

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

  • 13. Data: 2009-08-23 19:45:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail V...@P...NOspam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > LOL.

    nic w tym smiesznego :(

    > PS.
    > W faktach na TVNie mówili, że Ministerstwo Finansów będzie zmieniać
    > ordynację podatkową aby ukrócić praktyki mBanku, które przyczyniają
    > się do znaczących strat budżetu ;)

    ktore praktyki mBanku?
    nakaza oprocentowanie konta? :)))

  • 14. Data: 2009-08-23 20:36:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Budzik" news:23082009.1EB26442@budzik61.poznan.pl

    > nic w tym smiesznego :(

    Pretensje to już nie do mnie drogi Budziku kieruj :)

    > ktore praktyki mBanku?
    > nakaza oprocentowanie konta? :)))

    Znalazły by się jeszcze inne rzeczy :)

  • 15. Data: 2009-08-23 21:20:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Budzik pisze:

    > chyba nie.
    > ale sa emaxy i emaxy plus

    dokladnie.

  • 16. Data: 2009-08-23 21:21:44
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-23 21:35, Valdi.Pavlack wrote:
    > "XYZ" news:h6s4kd$mfa$1@news.onet.pl

    > XYZ! - co do mBanku to sobie ironizowałem ;). W końcu jak można belę
    > naliczyć od środków, które leżą na rachunku bez żadnego oprocentowania ;)
    O! Nie wiedziałem, że eKonto jest teraz na 0%. Zawsze myślałem, że na
    0,5%. Napisałeś to w post scriptum i myślałem, że to wtrącenie
    niezwiązane z dyskusją :).

> [...]
    >
    > Pozdrawiam serdecznie z nadzieję, że MF i złodzieje z okrąglaka nie zwiększą
    > skali dymania obywateli w kraju jak i po za nim. :)

    Jak zniosą belkę, albo wprowadzą zaokrąglenie do groszy, to może
    wreszcie nie będę się stale przejmował optymalnym rozłożeniem środków :D

  • 17. Data: 2009-08-24 06:49:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6sbtc$b95$1@news.onet.pl

    > Jak zniosą belkę...

    Wierzysz w to? Ekipa sepleniącego jest drugą bandą kłamców, która obiecywała
    w ramach kiełbasy wyborczej zniesienie beli. Co z tego wynikło - wiadomo.