  • 1. Data: 2010-01-16 10:33:48
    Temat: mBank idzie na wojnę z Aliorem
    Od: "Szop" <S...@S...com>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7461831,mBank_id
    zie_na_wojne_z_Aliorem__I_pokazuje_cieknacy.html

  • 2. Data: 2010-01-16 13:51:11
    Temat: Re: mBank idzie na wojnę z Aliorem
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Szop" <S...@S...com> wrote in message
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7461831,mBank_id
    zie_na_wojne_z_Aliorem__I_pokazuje_cieknacy.html

    Fakt jest niezaprzeczalny, ze Alior przestanie przyciagac klientow na konto
    PLN z karta za 5 lub nawet 9zl na miesiac. Dla osob robiacych malo wyplat z
    bankomatow placenie 5zl staje sie nieoplacalne, jakby pomysleli mogliby
    alternatywnie np. wprowadzic bezplatna karte do wyplat z Euronetu, a inne
    bankomaty powiedzmy za 1zl od wyplaty. Mozliwosci pokombinowania jest wiele,
    a tak praktycznie spowoduje to skasowanie wielu kart.
    W calej innej materii lokat i kont walutowych i tak bija mbank na glowe, bo
    maja kasy do wplaty/wyplaty waluty a to jest podstawa przy drogich
    przelewach zagranicznych.

  • 3. Data: 2010-01-16 14:20:10
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hisg8g$1mvp$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > bankomatow placenie 5zl staje sie nieoplacalne, jakby pomysleli mogliby
    > alternatywnie np. wprowadzic bezplatna karte do wyplat z Euronetu, a inne

    Łatwe, proste i przyjemnie ale jak widać nie dla "aliorowej góry"...

    > Mozliwosci pokombinowania jest wiele,
    > a tak praktycznie spowoduje to skasowanie wielu kart.

    Ciekawi mnie czy przyjdzie opamiętanie...

    > W calej innej materii lokat i kont walutowych i tak bija mbank na glowe,
    bo
    > maja kasy do wplaty/wyplaty waluty a to jest podstawa przy drogich
    > przelewach zagranicznych.

    Otóż to - mBank tak naprawdę po za SFI, fajnym systemem transakcyjnym
    ("onlinenowość") i forum z coraz większą ilością tematów bez ładu i składu,
    nie ma nic sensownego do zaoferowania.
    Obsługa z roku na rok coraz gorsza... (a może to polskie społeczeństwo
    głupieje z roku na rok) a niech się człowiekowi przytrafi jakiś problem
    (fraudzik, awaria wpłatomatu itp.) to samopoczucie, że jest się złodziejem
    ma się "jak w banku".
    Po za tym niemiłosiernie wkur... mnie u nich to, że oczywiste problemy,
    które irytują klientów, są przez ludzi odpowiedzialnych za ich występowanie
    kompletnie zlewane (patrz pin offline na Visach i problemy z płatnościami VE
    itp. mBanku m. in. w UK).
    Można by pisać wiele ale po co, zainteresowani wiedzą jak wyglądał kiedyś a
    jak wygląda dzisiaj bank, który wyznaczał standardy. Dzisiaj to nic innego
    jak przeciętniak, który na tle konkurencji nawet nie błyszczy. Niestety
    szefostwo najwidoczniej tego nie dostrzega i wychodzi z założenia, że
    dożywotnio mBank będzie "jechał na marce", który co by nie mówić została
    dość mocno nadszarpnięta, nie tylko przez feralne kredyty hipoteczne ze
    starego mPlanu.

  • 4. Data: 2010-01-16 15:18:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Euronetu, a inne bankomaty powiedzmy za 1zl od wyplaty. Mozliwosci
    > pokombinowania jest wiele, a tak praktycznie spowoduje to skasowanie

    chociaz pewnie niektorzy juz sie przyzwyczaili (do wyplacania wszedzie
    za free) i niekoniecznie karty i konta pokasuja; rzadko wyplacam z
    bankomatu, ale cenie sobie to, ze moge wyplacic gdziekolwiek i nic mnie
    to nie kosztuje

    > W calej innej materii lokat i kont walutowych i tak bija mbank na glowe,
    > bo maja kasy do wplaty/wyplaty waluty a to jest podstawa przy drogich
    > przelewach zagranicznych.

    w lokatach, kontach walutowych mbank mocny nigdy nie byl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-16 15:36:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hislbo$259r$2@opal.icpnet.pl

    > w lokatach, kontach walutowych mbank mocny nigdy nie byl

    I nie będzie.
    Lokat zbytnio nie potrzebują bo zawsze w pogotowiu czeka linia kredytowe w
    commerzbanku na preferencyjnych warunkach.
    Konta walutowe - chyba tylko dla desperatów :) + zero szans na modyfikacje
    oferty.

  • 6. Data: 2010-01-16 15:58:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

> [...]
    > free) i niekoniecznie karty i konta pokasuja; rzadko wyplacam z bankomatu,
    > ale cenie sobie to, ze moge wyplacic gdziekolwiek i nic mnie to nie

    Ale wcale nie wyplacasz za darmo tylko placisz za to 5/9zl miesiecznie!
    To samo mozesz miec (przynajmniej na dzien dzisiejszy) w db net za 0zl.
    W Eurobanku za 5zl-pokryjesz koszt karty i 4 wyplaty z obcych bankomatow a i
    kasa lezaca na koncie oprocentowana na 4%
    Moze za niedlugo beda inne alternatywy do wyplat z obcych bankomatow a jak z
    tego widac Alior nie jest jedyny w tej ofercie cenowej.

  • 7. Data: 2010-01-16 21:07:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale wcale nie wyplacasz za darmo tylko placisz za to 5/9zl miesiecznie!

    tyle kosztuje karta a nie sama wypłata

    > To samo mozesz miec (przynajmniej na dzien dzisiejszy) w db net za 0zl.

    jeżeli wykonasz 1 transakcje bezg. w miesiacu, ale to raczej symboliczny
    warunek

    > W Eurobanku za 5zl-pokryjesz koszt karty i 4 wyplaty z obcych bankomatow
    > a i kasa lezaca na koncie oprocentowana na 4%

    fakt niezaprzeczalny

    > Moze za niedlugo beda inne alternatywy do wyplat z obcych bankomatow a
    > jak z tego widac Alior nie jest jedyny w tej ofercie cenowej.

    inne banki też takie wypłaty za 0 zł dają w pakiecie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-01-16 22:04:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > inne banki też takie wypłaty za 0 zł dają w pakiecie

    Takie alternatywy byly od dawna, ale trzeba za nie sporo placic lub spelniac
    warunki np. Multibank AQ- wystarczy suma przelewow z innych kont na 12tys
    (prosto to spelnic nawet nie majac takich dochodow a przelewajac po pare
    razy z innego konta np. EB) i tez mamy wyplaty za 0zl.

    Na razie najtansza alternatywa dla A jest DBnet.

  • 9. Data: 2010-01-17 07:45:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hitd5k$24b9$1@news2.ipartners.pl

    > Na razie najtansza alternatywa dla A jest DBnet.

    ciekawe do kiedy...?

  • 10. Data: 2010-01-17 08:14:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 11:33:48 +0100, Szop napisał(a):

    > http://wyborcza.biz/
    biznes/1,100896,7461831,mBank_idzie_na_wojne_z_Alior
    em__I_pokazuje_cieknacy.html

    A gazety już tradycyjnie szukają dziury w całym i taniej sensacji na
    dodatek tam gdzie jej kompletnie nie ma. Radzę nie czytać i świat będzie
    o wiele bardziej przyjemniejszy i pogodny :)

    --
    xbartx