  • 11. Data: 2004-02-09 15:05:34
    Temat: Re: mBank - jako pracodawca to dno
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Wiesz. Sam nie wiem co o Tobie myslec. Nie to zebym jakos strasznie byl
    > milosnikiem mbanku jako pracodawcy ale nie znosze jak ktos wypisuje
    > niepotwierdzone brednie.
    >
    > Gwoli scislosci: moja Zona pracuje jako mlinka od kilku miesiecy.
    > Informacje wiec niemal z pierwszej reki.
    >
    > Pensja nie wynosi 800zl. Jest to wiecej. Sporo wiecej(chyba nie powinno
    > sie pisac ile dokladnie).

    A dlaczego niby nie powinno sie pisac ile dokladnie ? Wszedzie w
    cywilizowanym swiecie pracodawca juz w ogloszeniu podaje ile mozna zarobic
    (lacznie z dodatkami typu: opieka medyczna) .
    A u nas to wielka tajemnica ? Wszyscy sie boja przyznac, za jak smieszny
    szmal pracuja ?! Albo, ze daja sie tak dymac pracodawcy ??

    MAd Hat
    ter

  • 12. Data: 2004-02-09 15:10:58
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > Gwoli scislosci: moja Zona pracuje jako mlinka od kilku miesiecy.
    > Informacje wiec niemal z pierwszej reki.
    >
    > Pensja nie wynosi 800zl. Jest to wiecej. Sporo wiecej(chyba nie powinno
    > sie pisac ile dokladnie).

    Moze teraz przyjmuja takich co beda pracowac za 800zł, zeby zwolnic tych,
    ktorzy jak Twoja zona, generuja wieksze koszty.
    Obym byl zlym prorokiem.

  • 13. Data: 2004-02-09 15:54:10
    Od: c...@i...pl_niespamuj (Cyb)

    On Mon, 9 Feb 2004 12:12:03 +0100, "Kamila"
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Zgroza! Zadna praca nie hanbi, OPROCZ PRACY ZA DARMO!!

    badz tak mily i sie odtratatitaj od np. wolontariuszy...
    bo oni pracuja za darmo...
    znam szereg fascynatow, ktorzy tez tworza wiele rzeczy za darmo
    (czyli pracuja za darmo ale to jest ICH WYBOR)...

    a tobie zapewne chodzilo o powiedzenie:
    "Zadna praca nie hanbi, procz tej zle platnej"

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2004-02-09 18:37:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja rozumiem, ze maja prawo i proponuja prace na umowe-zlecenie
    > (mimo, ze nie jest to praca o charakterze pracy na umowe zlecenie),

    Jesli faktycznie tak jest to nieladnie, ale tu z pomoca przychodzi Kodeks
    Pracy, mysle ze kazdy sad by to uznal:

    Art. 22.

    § 1. Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do
    wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego
    kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a
    pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

    § 11. Zatrudnienie w warunkach określonych w § 1 jest zatrudnieniem na
    podstawie stosunku pracy, bez względu na nazwę zawartej przez strony umowy.

    § 12. Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną
    przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w § 1.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 15. Data: 2004-02-09 20:50:28
    Od: "neex" <n...@p...onet.bez_tego_textu.pl>

    Użytkownik "Kamila" napisał
    > Przykro mi, że za młodu nie ceniłeś swojego czasu, umiejętności
    itp., a
    > jeszcze bardziej mi przykro, że w "takich czasach" uważa się to za
    rzecz
    > normalną a wręcz godną pochwały.

    Dodałbym mały wyjątek. Wolontariat.

    Pzdr
    --
    neex
    http://mopi.pl

  • 16. Data: 2004-02-09 22:54:28
    Od: "||" <S...@g...pl>

    święta słowa ....

  • 17. Data: 2004-02-09 23:17:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Cyb" <c...@i...pl_niespamuj> napisał w wiadomości
    > znam szereg fascynatow, ktorzy tez tworza wiele rzeczy za darmo
    > (czyli pracuja za darmo ale to jest ICH WYBOR)...

    Pokaż mi jednego, który robi to na infolinii w banku :PPP

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-02-09 23:21:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Jesli faktycznie tak jest to nieladnie, ale tu z pomoca przychodzi Kodeks
    > Pracy, mysle ze kazdy sad by to uznal:
    > Art. 22. KP

    To co? Kto na ochotnika "popracuje" przez 3 miesiące, a potem zaskarży BRE
    do sądu pracy? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-02-10 00:49:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik MarcinP b...@p...onet.pl ...

> [...]
    > (mimo, ze nie jest to praca o charakterze pracy na umowe zlecenie),
    > ktora jest zawierana na krotkie okresy i czesto nie przedluzana

    Jeżeli to prawda i pracownicy rzeczywiście są na umowę - zlecenie
    zatrudniani to juz powoli zaczynba sie robić mały skandal. Ale w sumie
    dlaczego się dziwć, skoro w urzędach skarbowych tez gro pracowników jest na
    umowę-zlecenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 20. Data: 2004-02-10 01:28:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 10 Feb 2004 00:49:12 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote:

> [...]
    >dlaczego się dziwć, skoro w urzędach skarbowych tez gro pracowników jest na

    hehe jak w Panstwowej Inspekcji Pracy tez tak zaczna zatrudniac to
    bedzie znak, ze najwyzszy czas opuscic ten piekny kraj :)

    G., ktory "kariere" zaczynal pare lat temu oczywiscie od
    umowy-zlecenie :)

    PS. Fajny Bartolu, a moze ze mna sie umowisz? :DDDDDD