  • 1. Data: 2010-05-13 13:12:43
    Temat: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Od: "szat" <2...@1...com>

    Uwaga, mBank rozpoczął akcję kredytową, w której każdy jest "lojalnym
    klientem" i ma prawo do karty kredytowej :)

    --
    Radek

  • 2. Data: 2010-05-13 14:31:32
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Maj, 15:12, "szat" <2...@1...com> wrote:
    > Uwaga, mBank rozpoczął akcję kredytową, w której każdy jest "lojalnym
    > klientem" i ma prawo do karty kredytowej :)
    >
    > --
    > Radek

    Prawo można mieć, ale niekoniecznie to znaczy, że można ją dostać :)

  • 3. Data: 2010-05-13 18:00:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 07:31:32 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):
    > Prawo można mieć, ale niekoniecznie to znaczy, że można ją dostać :)

    A jak już dostanie, to niech nie ma do nikogo żalu :) Aż dziw że ktoś od
    nich bierze w ogóle te karty - chyba tylko dzięki temu że tak namolnie
    próbują wcisnąć...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2010-05-13 18:09:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > A jak już dostanie, to niech nie ma do nikogo żalu :) Aż dziw że ktoś od
    > nich bierze w ogóle te karty - chyba tylko dzięki temu że tak namolnie
    > próbują wcisnąć...

    Ale te karty nie są chyba jakieś szczególnie złe. Są po prostu zwykłymi
    kartami, bez żadnych wyróżniających je cech. Do tego są łatwe do uzyskania w
    porównaniu z kartami z wyższej półki. Czasami mogą być dla klienta jedyną
    możliwością uzyskania KK (pomijając karty hipermarketowe zazwyczaj z
    żałosnymi limitami).

  • 5. Data: 2010-05-13 18:45:19
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-05-13 20:09, MarekZ pisze:

    > Ale te karty nie są chyba jakieś szczególnie złe. Są po prostu zwykłymi
    > kartami, bez żadnych wyróżniających je cech.

    Czyli są nijakie? Tu się zgadzam :-)

    > Do tego są łatwe do uzyskania w porównaniu z kartami z wyższej półki.

    Co znaczy "łatwe"? Bo ja zrobiłem do tych kart dwa podejścia: zaraz
    po wprowadzeniu do oferty i przy promocji "na zawsze za darmo"
    (czy też podobnie). Ten bank przez trzy tygodnie po złożeniu wniosku
    nie robi _nic_. A potem zdaniem mLinii mam jechać 30 km do centrum
    finansowego żeby podpisać umowę. Ja tego nie kwalifikuję jako "łatwe".

  • 6. Data: 2010-05-13 18:57:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hshese$7fn$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    klienta jedyną możliwością uzyskania KK (pomijając
    > karty hipermarketowe zazwyczaj z żałosnymi limitami).

    Ich karty są drogie i raczej niełatwo je dostać. Próbowałem przenieść
    do mBanku kartę z Mille (dostałem ją bez zaświadczeń (i bez zastawów
    typu lokata) z limitem 21900) ale nie udało się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-05-13 18:57:47
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > Prawo mozna miec, ale niekoniecznie to znaczy, ze mozna ja dostac :)

    Ostatnio szukałem KK dla żony i nawet akurat dostała ofertę z mBanku jako
    stały klient, ale po przejrzeniu warunków odpuściłem. Wysokie limity
    transakcji aby uzyskać zwolnienie z opłat i słabiutka oferta dodatkowych
    benefitów. IMHO w porównaniu do konkurencji, to słabiutka oferta.

    Tomek

  • 8. Data: 2010-05-13 18:59:36
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > A jak już dostanie, to niech nie ma do nikogo żalu :) Aż dziw że ktoś od
    > nich bierze w ogóle te karty - chyba tylko dzięki temu że tak namolnie
    > próbują wcisnąć...

    znajdz na rynku lepsza karte niz ich z 16 % (bez promocji jednorocznej)

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 9. Data: 2010-05-13 19:06:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > znajdz na rynku lepsza karte niz ich z 16 % (bez promocji jednorocznej)

    w Multi lub OF 9,9%...ale akurat na % mi nie zależy, bo nigdy z kredytu
    nie korzystam

    "złotą rybkę" dostałem onegdaj jako jeden z pierwszych, ale jak bank
    wyciągnął rękę po opłatę to zrezygnowałem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-05-13 19:08:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czyli są nijakie? Tu się zgadzam :-)

    Nijakie jeśli chodzi o wartość dodaną. Ale np. konfigurowalność limitów dla
    poszczególnych rodzajów transakcji mają najlepszą na polskim rynku.

    > Co znaczy "łatwe"? Bo ja zrobiłem do tych kart dwa podejścia: zaraz

    "Łatwe" znaczy, że jak sądzę ich większość jest wydawana w procedurze
    uproszczonej, bez konieczności dokumentowania dochodu. Funkcjonuje też
    procedura przenosinowa dla wyższych limitów, co obecnie jest rzadko
    spotykane (chyba tylko Mille oraz ING).