  • 11. Data: 2010-05-13 19:16:36
    Temat: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hshiai$a5m$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > "Łatwe" znaczy, że jak sądzę ich większość jest wydawana w procedurze uproszczonej,
    bez konieczności dokumentowania dochodu.
    > Funkcjonuje też procedura przenosinowa dla wyższych limitów, co obecnie jest rzadko
    spotykane (chyba tylko Mille oraz ING).

    Mnie nie przenieśli. :) (chcę przenieść spłaconą kartę z Mille z limitem 21900)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-05-13 19:25:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hshj7d$eo2$...@i...gazeta.pl...

    > Mnie nie przenieśli. :) (chcę przenieść spłaconą kartę z Mille z limitem
    > 21900)

    Może walnąłeś coś o płucach albo biskupach?

  • 13. Data: 2010-05-13 19:27:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 13 May 2010 20:59:36 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > znajdz na rynku lepsza karte niz ich z 16 % (bez promocji jednorocznej)

    Moja Citi ma 12,96, ale nie wiem, czym się kierowali, ustalając mi takie
    oprocentowanie :)

    AK

  • 14. Data: 2010-05-13 19:35:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Moja Citi ma 12,96, ale nie wiem, czym się kierowali, ustalając mi takie
    > oprocentowanie :)

    Ja po negocjacjach około 2 lata temu uzyskałem 11,99% na wszystkich kartach
    Rajfiego.

  • 15. Data: 2010-05-13 19:38:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:35:14 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja po negocjacjach około 2 lata temu uzyskałem 11,99% na wszystkich kartach
    > Rajfiego.

    Tyle że z tego oprocentowania mam tyle korzyści, co i Ty :) A nie
    negocjowałeś może w Rajfim obniżenia opłaty za przelewy z karty? W sumie,
    trzeba się koło tego zakręcić.

    AK

  • 16. Data: 2010-05-13 19:50:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Tyle że z tego oprocentowania mam tyle korzyści, co i Ty :) A nie
    > negocjowałeś może w Rajfim obniżenia opłaty za przelewy z karty? W sumie,
    > trzeba się koło tego zakręcić.

    Nie negocjowałem, ale to bardzo dobry pomysł. Na razie zapłaciłem ją chyba
    tylko raz, bo potem była ta promocja z podatkiem do US. Ale w sumie to są
    znaczne koszty, można by spróbować zrobić z tego 1,5%.

    Wiesz, że do końca roku Rajfi wszystkie karty wymienia na karty z
    mikroprocesorem? U mnie to wypadnie w czerwcu i grudniu, więc może przy tej
    okazji strzelę focha, choć obawiam się, że to może być trudniejsze do
    wynegocjowania niż oprocentowanie.

    BTW, Rajfi jest jedynym znanym mi bankiem, który przy okazji zmiany kart na
    procesorowe zmienia numer karty. Duży plus za to dla Rajfiego.

  • 17. Data: 2010-05-13 19:56:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A jak już dostanie, to niech nie ma do nikogo żalu :) Aż dziw że ktoś od
    > nich bierze w ogóle te karty - chyba tylko dzięki temu że tak namolnie
    > próbują wcisnąć...

    A co się Ci nie podoba w kartach mBanku ja mam w promocji "na zawsze bez
    opłat" (rocznych oczywiście) z oprocentowaniem 16%. No nie ma z niej
    przelwów, ale od tego mam inną kartę. A ofertę uważam za jedną z lepszych.

  • 18. Data: 2010-05-13 20:02:25
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:50:08 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Nie negocjowałem, ale to bardzo dobry pomysł. Na razie zapłaciłem ją chyba
    > tylko raz, bo potem była ta promocja z podatkiem do US. Ale w sumie to są
    > znaczne koszty, można by spróbować zrobić z tego 1,5%.

    Z "wakacji podatkowych" też skorzystałem, ale właśnie dwuprocentowa
    prowizja hamuje mnie przed regularnym korzystaniem z tego, i Rajfi jest tu
    na wypadki awaryjne, gdyby brakło limitów na BZWBK. Będę próbował zrobić z
    tego 1%, skoro BZWBK potrafi dać tyle w standardzie. Ogólnie, Raiffeisen w
    moim przypadku jakiś dziwnie skory do współpracy dotąd był, choć
    niespecjalnie dawałem im ku temu podstawy.

> [...]
    > mikroprocesorem? U mnie to wypadnie w czerwcu i grudniu, więc może przy tej
    > okazji strzelę focha, choć obawiam się, że to może być trudniejsze do

    Jak wszyscy chyba. U mnie wymiana pod koniec roku, chyba musimy
    przyzwyczajać się do chipówek.

    > BTW, Rajfi jest jedynym znanym mi bankiem, który przy okazji zmiany kart na
    > procesorowe zmienia numer karty. Duży plus za to dla Rajfiego.

    To im się chwali, fakt.

    AK

  • 19. Data: 2010-05-13 20:17:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    > moim przypadku jakiś dziwnie skory do współpracy dotąd był, choć
    > niespecjalnie dawałem im ku temu podstawy.

    Ja na 1% nie liczę, bo to już niewiele więcej niż WIBOR by było w praktyce.
    Kompromisem w postaci 1,5% byłbym usatysfakcjonowany.

    2,5% w Getinie spowodowało, że zamknąłem kartę. 2% jest na granicy
    akceptowalności (no bo brak płynności w znaczeniu bieżącego balansu salda i
    już bym wolał 0% prowizji i rezygnację z grace-periodu oraz te moje 11,99%,
    w sumie może to właśnie bankowi zaproponuję). :)

    Kiedy zamierzasz spróbować?

  • 20. Data: 2010-05-13 20:30:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 13 May 2010 22:17:58 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja na 1% nie liczę, bo to już niewiele więcej niż WIBOR by było w praktyce.
    > Kompromisem w postaci 1,5% byłbym usatysfakcjonowany.

    Do WIBOR-u jeszcze trochę brakuje, zresztą on też spada. Owszem, 1,5% to
    już wartość sensowna, ale jednak poopowiadam im trochę o BZWBK.

    > już bym wolał 0% prowizji i rezygnację z grace-periodu oraz te moje 11,99%,
    > w sumie może to właśnie bankowi zaproponuję). :)

    A to też niegłupie, może zostawię sobie w odwodzie podobną propozycję,
    gdyby oporni byli.

    > Kiedy zamierzasz spróbować?

    Jutro mam wściekły dzień, a później wyjeżdżam. W poniedziałek ich pomęczę.

    AK