  • 21. Data: 2010-05-13 20:32:19
    Temat: Re: mBank - jesteś lojalnym klientem - karta kredytowa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:zbsu2beujpij.wls5y3nxdcla$....@4...n
    et...

    > Jutro mam wściekły dzień, a później wyjeżdżam. W poniedziałek ich pomęczę.

    No to pewnie wolisz być pierwszy, nie? :-) To ja we wtorek.

  • 22. Data: 2010-05-13 20:36:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 13 May 2010 22:32:19 +0200, MarekZ napisał(a):

    > No to pewnie wolisz być pierwszy, nie? :-) To ja we wtorek.

    OK, to we wtorek porównamy, kogo bardziej lubią ;)

    AK

  • 23. Data: 2010-05-13 21:12:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hshjbt$at7$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Może walnąłeś coś o płucach albo biskupach?

    Nie. Nie używam już tego ostatniego słowa. :)
    O płucach też nie mówiłem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-05-13 22:18:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szat" <2...@1...com> napisał w wiadomości
    > Uwaga, mBank rozpoczął akcję kredytową, w której każdy jest "lojalnym
    > klientem" i ma prawo do karty kredytowej :)

    I każdy klient poczuje się wyjątkowo przez chwilę. Sądzę, że o to chodzi.

  • 25. Data: 2010-05-14 05:50:23
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > A co się Ci nie podoba w kartach mBanku ja mam w promocji

    A co ci się podoba w kartach mBanku poza promocją?

  • 26. Data: 2010-05-15 00:32:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Ale te karty nie są chyba jakieś szczególnie złe. Są po prostu
    > zwykłymi kartami, bez żadnych wyróżniających je cech.

    Cos ktos wspominal o przerwach w autoryzacji - STIP to pewnie w takich
    warunkach szalenie niebezpieczna sprawa?
    Autoryzacja wymagana? (-> karta nie dziala w ogole offline, np. przy
    odczycie paska, pomijam imprintery)
    PINy offline chyba juz sa? Ktos potwierdzi?

    > Do tego są łatwe
    > do uzyskania w porównaniu z kartami z wyższej półki. Czasami mogą być
    > dla klienta jedyną możliwością uzyskania KK (pomijając karty
    > hipermarketowe zazwyczaj z żałosnymi limitami).

    A te to nie sa zalosne? Chyba ze ktos zlozy jakies dodatkowe kwity, to
    moze nie. Swoja droga, jak mi "wisi" taki napis ze chca mi dac KK
    mBanku, to znaczy ze rzeczywiscie tak jest, czy ze tylko byc moze dadza
    mi po przeanalizowaniu kwitow? Nie sprawdzalem ze wzgledu na widoczny
    limit i domyslajac sie kosztow oraz biorac pod uwage opinie niezbyt
    licznych uzytkownikow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2010-05-15 08:38:59
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Swoja droga, jak mi "wisi" taki napis ze chca mi dac KK
    > mBanku, to znaczy ze rzeczywiscie tak jest, czy ze tylko byc moze dadza
    > mi po przeanalizowaniu kwitow?

    Po dwu nieudanych próbach w Polbanku (raz 2h w oddziale, drugi raz 3 razy
    przysyłali kuriera) jak mi "zawisło" w mBanku że chcą mi dać KK to
    wypełniłem (nie da się wybrać innego typu karty, ani większego limitu niż w
    ofercie). Na drugi dzień zadzwoniła pani z mB, umówiła się w domu na
    następny dzień (była z dokładnością do sekund). Po tygodniu z hakiem już
    miałem kartę (nie kojarzę aby jakiekolwiek kwity sprawdzali), a kilka dni
    później telefon z Polbanku, że jestem na liście osób, którym mogą dać KK -
    jakoś od 2 miesięcy nie mogę znaleźć czasu aby odsiedzieć swoje w ich
    oddziale.
    Ciekawe, że dawniej mB przysyłał karty bez wypełniania żadnych wniosków
    (tylko wtedy nie widziałem w KK żadnych zalet i ją wywalałem).
    P.G.

  • 28. Data: 2010-05-15 10:01:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > odczycie paska, pomijam imprintery)
    > PINy offline chyba juz sa? Ktos potwierdzi?

    Ja potwierdzę, PIN offline jest (dla starych kart trzeba wykonać bezpłatną
    zmianę PIN, może być na taki sam). Przerwy w autoryzacji - osobiście mnie to
    nie dotknęło - myślę ponadto, że sprawa jest nieco negatywnie
    przereklamowana, trudno stwierdzić czy to się zdarza mBankowi statystycznie
    istotnie częściej niż średnia dla polskiego rynku. Tych kart jest po prostu
    dużo a ich użytkownicy są aktywni w internecie.

    > A te to nie sa zalosne? Chyba ze ktos zlozy jakies dodatkowe kwity, to

    No nie wiem. Standardowy limit 10k nie wydaje mi się żałosny, biorąc pod
    uwagę, że nie jest dawany w procedurze przenosinowej tylko wyłącznie na
    podstawie analizy BIK i obrotów, czyli "karta za podpis".

    > moze nie. Swoja droga, jak mi "wisi" taki napis ze chca mi dac KK
    > mBanku, to znaczy ze rzeczywiscie tak jest, czy ze tylko byc moze dadza
    > mi po przeanalizowaniu kwitow? Nie sprawdzalem ze wzgledu na widoczny

    Że być może dadzą po "przeanalizowaniu" BIK i obrotów. To w mBanku
    rzeczywiście potrafi być wkurzające ale nijak nie jest to związane z
    jakością samej karty.

  • 29. Data: 2010-05-15 15:23:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 20:09:23 +0200, MarekZ napisał(a):
    > Ale te karty nie są chyba jakieś szczególnie złe. Są po prostu zwykłymi

    Są szczególnie złe :) Są chipowe, autoryzowane PINem a w regulaminie stoi
    jasno że wszystko "podpisane" PINem jest niereklamowane. Do tego limity
    przyznają marne, opłaty za karty są względnie wysokie a limity kwotowe
    zwalniające z tych opłat są absurdalnie wysokie.
    Na dodatek obsługa tych kart jest beznadziejna - spłata wyłącznie z eKonta
    bez możliwości spłaty bezpośrednio z innego banku, kiepski (mało przejrzysty)
    interfejs internetowy, częste awarie/konserwacje przez co na karcie średnio
    można polegać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-05-15 16:03:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> dared to write:

    > Są szczególnie złe :) Są chipowe, autoryzowane PINem a w regulaminie stoi
    > jasno że wszystko "podpisane" PINem jest niereklamowane.

    W regulaminie sobie wolno pisać co się chce. Prawo stanowi inaczej.

    > Do tego limity
    > przyznają marne, opłaty za karty są względnie wysokie a limity kwotowe
    > zwalniające z tych opłat są absurdalnie wysokie.

    Chyba że się ma kartę dożywotnio za darmo :)

    > Na dodatek obsługa tych kart jest beznadziejna - spłata wyłącznie z eKonta
    > bez możliwości spłaty bezpośrednio z innego banku,

    Można wynegocjować rachunek techniczny. Ale po co, kiedy równie dobrze można przelać
    na eKonto, na którym jest uruchomione polecenie zapłaty? Wiem, wiem, czasem chce się
    spłacić niestandardową kwotę - ale to rzadkie przypadki i można wtedy zrobić te
    cztery kliknięcia więcej.

    > kiepski (mało przejrzysty) interfejs internetowy,

    Tu chyba przesadziłeś. mBank ma jeden z najlepszych interfejsów, nawet do kart!
    Popatrz na plusy:
    - Nieograniczona historia transakcji;
    - Widoczne blokady;
    - Ustalasz limity dzienne/miesięczne;
    - Zmieniasz PIN;
    - Zastrzegasz kartę (i zamawiasz nową).
    Do tego możesz używać listy haseł albo kodów SMS.
    Który jeszcze bank w Polsce daje tak funkcjonalny interfejs?

    > częste awarie/konserwacje przez co
    > na karcie średnio można polegać...

    To akurat prawda - ale przezorni i tak noszą przynajmniej dwie karty różnych sieci
    (Visa/MC) w portfelu...

    No i karta jest rozliczana w EUR - co się liczy na plus.

    pzdr.
    k.