  • 1. Data: 2013-06-10 20:11:42
    Temat: [mBank] kidle 5 za wydanie 3000 zł i roczną wierność
    Od: osa <w...@p...fm>

    http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mBank/22572604

    Trzeba do końca lipca wydać min. 3000zł, a przez 11 miesięcy (od lipca)
    co miesiąc zrobić min. 3 operacje.

    Widać z każdą kolejną edycją promocji mBąk przykręca śrubę.

  • 2. Data: 2013-06-10 20:12:37
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 20:11:42 UTC+2 użytkownik osa napisał:

    > Widać z każdą kolejną edycją promocji mBąk przykręca śrubę.

    Już nie mBąk, teraz to mPasiak ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-06-10 21:06:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "luc" wrote
    teraz to mPasiak ;-)

    A inspiracja skąd? Spod Łowica czy z Kurpsiów?
    100 % to pierwsze.

  • 4. Data: 2013-06-10 22:06:05
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    osa wrote:

    > http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mBank/22572604
    >
    > Trzeba do końca lipca wydać min. 3000zł, a przez 11 miesięcy (od
    > lipca) co miesiąc zrobić min. 3 operacje.
    >
    > Widać z każdą kolejną edycją promocji mBąk przykręca śrubę.

    Porownujac poprzednie edycje, to ciezkie dali warunki tym razem.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2013-06-11 00:38:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Jun 2013 20:06:05 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
    > Porownujac poprzednie edycje, to ciezkie dali warunki tym razem.

    Oj tam, wystarczy telewizor kupic, czy komputer, czy wczasy i juz
    polowa spelniona.

    Tym razem widac prezenty nie sa dla wszystkich, trzeba sobie zasluzyc
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-06-11 01:08:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 00:38:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > Oj tam, wystarczy telewizor kupic, czy komputer, czy wczasy i juz
    > polowa spelniona.

    E tam, kasę akurat łatwo wyciągnąć (dozwolony mTransfer z pewnymi
    wyjątkami), gorzej, że znów jest to promocja na nałapanie nowych klientów -
    obecni i przeszli posiadacze KK do odstrzału.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2013-06-11 01:22:09
    Od: cc9 <c...@g...com>

    W dniu 2013-06-10 20:11, osa pisze:
> [...]
    > co miesiąc zrobić min. 3 operacje.
    >
    > Widać z każdą kolejną edycją promocji mBąk przykręca śrubę.

    A jak to jest z tą opłatą:

    Opłata roczna pobierana po zakończeniu każdego roku użytkowania karty
    głównej:
    300 zł
    Opłata nie będzie pobrana, jeżeli roczna wartość lub ilość transakcji
    bezgotówkowych (włączając przelewy ze wszystkich kart wydanych
    do rachunku danej karty kredytowej) za ostatnie 12 miesięcy
    wyniesie minimum 24 000 zł lub 120 transakcji.

    Jak zrezygnuję w 13tym miesiącu to co - płacę czy nie płacę za drugi
    rok? Jeśli jest jakieś ryzyko - to da się to tak zrobić, żeby dokładnie
    po 12 miesiącach zlikwidować, żeby nie narazić się na zwrot za kindle'a,
    a jednocześnie na opłatę za drugi rok?

  • 8. Data: 2013-06-11 15:00:37
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 01:22:09 UTC+2 użytkownik cc9 napisał:

> [...]
    >
    > rok? Jeśli jest jakieś ryzyko - to da się to tak zrobić, żeby dokładnie
    >
    > po 12 miesiącach zlikwidować, żeby nie narazić się na zwrot za kindle'a,

    było przedyskutowane przy okazji poprzedniej akcji:
    http://livesmarter.pl/groupon-pl-karta-kredytowa-mas
    tercard-czytnik-kindle-5-mbank/
    nie płacisz.

  • 9. Data: 2013-06-13 18:33:35
    Od: cc9 <c...@g...com>

    A ktoś wie jak postępować z mbankiem, który stwierdza ,,brak zdolności
    kredytowej" przy wnioskowaniu o tą kartę przez linka z groupona z
    minimalnym limitem (3 tys.), a jednocześnie atakuje w serwisie
    transakcyjnym ofertami (potwierdzonymi na mlinii, że pod te oferty
    zdolność jest) na kredyty, limity i karty na wielokrotnie większe kwoty
    (oferta gwarantowana, 100% przyznawalności itp. - przynajmniej tak
    piszą). Zresztą o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we wniosku
    nie pytają, a decyzja przychodzi po kilku minutach.

  • 10. Data: 2013-06-13 19:49:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "cc9" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Zresztą o nic poza dochodem netto (kilka średnich) we wniosku nie pytają,

    A nie ma skutecznej linii postępowania w takim przypadku.

    A co do "potwierdzeń na mlinii", to są one także całkowicie bezwartościowe.
    Składałeś wniosek i dostałeś umowę do zatwierdzenia?

    BTW, na próbę wypełniłem sobie wniosek o kredyt gotówkowy w mBanku, bo
    patrzę że promocja oprocentowania. Oprocentowanie niezłe, natomiast prowizja
    to 8%.

    Osiem procent!

    Czy znajdzie się debil biorący taki kredyt (poza przypadkami z nożem na
    gardle, a zatem potencjalnie niebezpiecznymi dla banku)? Nie martwię się tu
    jako klient BRE, tylko jako jego mniejszościowy akcjonariusz. Najpierw bank
    skręca w kierunku banku dla dzieciarni, a teraz gdzie? W kierunku banku dla
    kretynów?