  • 11. Data: 2007-06-02 22:40:31
    Temat: Re: mBank klopoty z otwarciem konta
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > tak w temacie, to teraz aby otworzyć konto w mBanku to przez kuriera się
    > odbywa ?
    > Kiedyś wysyłali pocztą z kopertą zwrotną, podpisywał klient umowę załączał
    > xero dowodu i było dobrze.

    Wysyłanie pocztą umożliwiało stosunkowo łatwe założenie lewego konta.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-06-02 22:46:19
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Wysyłanie pocztą umożliwiało stosunkowo łatwe założenie lewego konta.

    Wystarczylo dolozyc opcje, orpocz obecnej kurierskiej, odbioru dokumentow w
    placowce mbanku (jest troche w wiekszych miastach) i druga - wyslania kserokopii
    potwierdzonej notarialnie.

  • 13. Data: 2007-06-02 22:48:01
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Siodemka.
    >
    > Ale generalnie chodzi o to, ze firma kurierska nie jest dla klienta
    > mBanku strona. A mBank olewa...

    Tak naprawdę problem leży gdzieś indziej. Znam kilku kurierów akurat nie
    z Siódemki, ale to nie jest akurat istotne. Podpisywanie wszelkiego
    rodzaju umów typu konta bankowe, neostrada, orange etc etc jest
    czasochłonne a tak samo płatne jak dostarczenie paczki. Dodatkowo firmy
    zlecające jak mbank, tpsa, orange z racji tego, że idzie tego sporo
    zbijają ceny ile się da, więc cóż jak to mówi przysłowie "jaka płaca
    taka praca" - przykre, ale prawdziwe.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-06-02 22:50:49
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:

    > Wystarczylo dolozyc opcje, orpocz obecnej kurierskiej, odbioru dokumentow w
    > placowce mbanku (jest troche w wiekszych miastach) i druga - wyslania kserokopii
    > potwierdzonej notarialnie.

    i na dzień dobry zniechęcić 1/4 oraz przestać brać pod uwagę 3/4 Polski?
    Nie przesadzaj.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-06-02 22:55:05
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > pii
    >
    > i na dzień dobry zniechęcić 1/4 oraz przestać brać pod uwagę 3/4 Polski?
    > Nie przesadzaj.

    Napisalem "opcje"

  • 16. Data: 2007-06-02 23:11:19
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > zlecające jak mbank, tpsa, orange z racji tego, że idzie tego sporo
    > zbijają ceny ile się da, więc cóż jak to mówi przysłowie "jaka płaca

    Tak sobie bajduza.
    Dzisiaj, gdy dotarla ta wymuszona reklamacja przesylka z mbanku, jej odbior i
    podpisywanie nie trwalo dluzej, niz odbior roznych zakupow ze sklepu internetowego.

    Tam do podpisywania dochodzi kontrola , czy paczka jest nienaruszona, oryginalnie
    zapakowana itd.

  • 17. Data: 2007-06-03 07:53:14
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sat, 2 Jun 2007 22:46:19 +0000 (UTC), Krzysztofsf napisał(a):

    > Wystarczylo dolozyc opcje, orpocz obecnej kurierskiej, odbioru dokumentow w
    > placowce mbanku (jest troche w wiekszych miastach) i druga - wyslania kserokopii
    > potwierdzonej notarialnie.

    Właśnie !
    http://www.brebank.pl/kontakt/Znajdz_oddzial jest przecież trochę BRE
    Banków, które mogłby pełnić rolę przekaźnikową i weryfikacyjną, a
    ewentualnie koszt kopii notarialnej mogliby zwracać na i wszystko by grało.

    Problem tylko z notariuszem, w mniejszych miejscowościach są problemy z
    dostępem do notariusza, czasem nawet kilkanaście kilometrów trzeba jechać
    do jedynego notariusza na terenie... ewentualnie cała wycieczka do
    większego miasta.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 18. Data: 2007-06-03 09:08:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com> wrote in
    message news:i4anmccf3vte.1ksvczqbky0jf.dlg@40tude.net...

> [...]
    > Banków, które mogłby pełnić rolę przekaźnikową i weryfikacyjną, a
    > ewentualnie koszt kopii notarialnej mogliby zwracać na i wszystko by

    Taaa... raczej wystraszyloby klientow firmowych i bankowosci prywatnej.

    MK

  • 19. Data: 2007-06-03 17:21:25
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:

    > Tak sobie bajduza.
    > Dzisiaj, gdy dotarla ta wymuszona reklamacja przesylka z mbanku, jej odbior i
    > podpisywanie nie trwalo dluzej, niz odbior roznych zakupow ze sklepu internetowego.

    To pojedź sobie z kurierem, któregoś dnia na trasę i zobacz od środka
    jak to naprawdę wygląda.

    > Tam do podpisywania dochodzi kontrola , czy paczka jest nienaruszona, oryginalnie
    > zapakowana itd.

    Sprawdzałeś czy tylko ci się wydaje?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 20. Data: 2007-06-03 17:55:00
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > owego.
    >
    > To pojedź sobie z kurierem, któregoś dnia na trasę i zobacz od środka

    No, kurcze, jakbym nic nie kupowal wysylkowo........