  • 21. Data: 2007-06-03 20:24:48
    Temat: Re: mBank klopoty z otwarciem konta
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f3ss34$ift$1@news.task.gda.pl>,
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > Tak naprawdę problem leży gdzieś indziej. Znam kilku kurierów akurat nie
    > z Siódemki, ale to nie jest akurat istotne. Podpisywanie wszelkiego
    > rodzaju umów typu konta bankowe, neostrada, orange etc etc jest
    > czasochłonne a tak samo płatne jak dostarczenie paczki. Dodatkowo firmy
    > zlecające jak mbank, tpsa, orange z racji tego, że idzie tego sporo
    > zbijają ceny ile się da, więc cóż jak to mówi przysłowie "jaka płaca
    > taka praca" - przykre, ale prawdziwe.

    Ale ja przypadkiem wiem, jakie sa stawki kurierskie.
    I wciaz jestem zdania, ze winny jest mBank.

    TA

  • 22. Data: 2007-06-04 18:15:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale ja przypadkiem wiem, jakie sa stawki kurierskie.
    > I wciaz jestem zdania, ze winny jest mBank.

    Po moich ostatnich doświadczeniach z tym gówienkiem udającym bank -
    uważam, że to bardzo prawdopodobne.

  • 23. Data: 2007-06-05 12:23:42
    Od: "JP" <j...@o...pl>

    > Witam,
    > Zlozony zostal wniosek on-line. Po 2 tygodniach odezwal sie kurier. Ze
    > bedzie nastepnego dnia. Podal 4 godzinne widelki. Nie przyjechal, nie
    > zadzwonil.
    > MBank nic nie wie, odsyla do firmy kurierskiej, tam przez caly dzien
    > nikt nie odbiera.
    > Itd. Mija kolejny dzien.
    > Po kolejnym telefonie do mBanku i kolejnym opowiedzeniu historii,
    > okazauje sie, ze mBank nie ma na to wszystko wplywu, ale moze przyjac
    > reklamacje. Ktora rozpatrzy w ustawowym terminie 30 dni...
> [...]

    Proszę o przesłanie informacji dotyczącej problemu na adres
    j...@m...com.pl

  • 24. Data: 2007-06-05 21:42:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@n...onet.pl>,
    "JP" <j...@o...pl> wrote:

    > Proszę o przesłanie informacji dotyczącej problemu na adres
    > j...@m...com.pl

    Ale reklamacja juz zostala zlozona. I potwierdzona.
    Tylko, ze papiery sa wciaz u kuriera.

    TA

  • 25. Data: 2007-06-05 21:47:29
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Ale reklamacja juz zostala zlozona. I potwierdzona.
    > Tylko, ze papiery sa wciaz u kuriera.
    >
    > TA

    Przeslij tej pani numer reklamacji i inne informacje z posiadanej korespondencji
    mail.
    Komus sie chyba woda w tylku zagotuje....

  • 26. Data: 2007-06-08 11:26:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f44llh$fh1$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Przeslij tej pani numer reklamacji i inne informacje z posiadanej
    > korespondencji
    > mail.
    > Komus sie chyba woda w tylku zagotuje....

    Tak tez uczynie.
    Chcialem zatuszowac sprawe, bo w miedzyczasie dzwonila kurierka i bardzo
    przepraszala. I chciala umowic sie na kolejny termin.
    Ale wlasnie byl mail z mBanku (taki anonimowy, z automatu, jak to zawsze
    w mBanku), ze dokumenty wrocily do mBanku niepodpisane.

    Pozdr
    TA

  • 27. Data: 2007-06-08 19:15:37
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    No i sytuacja patowa.
    Dokumenty wrocily do mBanku, niepodpisane. Osoba, ktora oczekuje na
    otwarcie nie moze sie do Banku dodzwonic. Oni tez do niej nie zadzwonia.
    Do czasu wyjasnienia sytuacji (co potrwa kilka tygodni) nic sie nie da
    zrobic. Nowego wniosku o otwarcie tez nie mozna zlozyc, bo ten stary
    jest wciaz aktywny.
    Aha, reklamacja zostala zarejestrowna jako 'skarga na kuriera', mimo, ze
    wyraznie bylo to 'wyrazenie niezadowloenia z powodu braku procedur
    awaryjnych' w takich przypadkach.
    Rozmowa z mLinia oczywiscie nic nie daje, bo powoluja sie na procedury,
    a procedury rzecz swieta i nie da sie ich zmienic
    Kto wymyslil ten kretynski system? Tego eksperta co je opracowywal ja
    bym za jaja powiesil...
    :-(
    Pozdr
    TA

  • 28. Data: 2007-06-08 20:00:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > a procedury rzecz swieta i nie da sie ich zmienic
    > Kto wymyslil ten kretynski system? Tego eksperta co je opracowywal ja

    No coz - ja olalem sugestie skladani areklamacji do mlinii i cala reklamacje
    (skuteczna) przeprowadzilem prasylajac zwrotne maile na kontakt#mbank.pl

  • 29. Data: 2007-06-08 20:13:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztofsf pisze:
    [...]

    > No coz - ja olalem sugestie skladani areklamacji do mlinii i cala reklamacje
    > (skuteczna) przeprowadzilem prasylajac zwrotne maile na kontakt#mbank.pl
    Dobrym adresem wydaje się też "fakt" czy "Dziennik" (moja kulpa - nie
    chce mi się teraz sprawdzać) :)

    KJ

  • 30. Data: 2007-06-08 21:46:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f4cdb4$13t$1@inews.gazeta.pl>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Krzysztofsf pisze:
    > [...]
    > Dobrym adresem wydaje się też "fakt" czy "Dziennik" (moja kulpa - nie
    > chce mi się teraz sprawdzać) :)

    A i owszem. Zapowiedzialem pani w mLinii, ze od tej pory zamierzam ich
    gnebic przy kazdej okazji. M.in. porzez media.
    Obawiam sie jednak, ze brukowce nie beda zaintersowane...

    TA