  • 1. Data: 2009-11-22 22:19:29
    Temat: mBank - komunikat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dostałem taki komunikat mailowy:
    między 21 a 22 listopada 2009 r. (noc z soboty na niedzielę), w godzinach
    22:30 - 09:10 planowana jest przerwa w
    dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu: internet, telefon i SMS.

    Przerwa związana jest z koniecznością zmian w systemie informatycznym,
    dzięki którym udostępnimy m.in. nowe
    funkcjonalności dla Klientów.

    Nie będą wówczas autoryzowane transakcje kartowe.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, ze data utworzenia tego
    komunikatu to:
    18.11.2009 2:47
    a odebrałem go dzis.
    W miedzyczasie na to samo konto weszło przynajmniej kilka nowych maili.

    mbank kantuje i wysła info po fakcie, czy tez ich serwer pocztowy nie dał
    rady z mailingiem?

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 2. Data: 2009-11-22 22:21:02
    Temat: Re: mBank - komunikat
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

> [...]
    > 18.11.2009 2:47
    > a odebrałem go dzis.
    > W miedzyczasie na to samo konto weszło przynajmniej kilka nowych maili.

    Ja też na jeden z rachunków dostałem dziś... Na inne rachunki wcześniej.
    Chyba serwer nie wyrobił.

  • 3. Data: 2009-11-22 23:24:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 2...@b...poznan.pl

    > W miedzyczasie na to samo konto weszło przynajmniej kilka nowych maili.

    międzyczas m IV, D. -u, Ms. ~sie; lm M. -y

    sport. <<czas zawodnika uzyskany na pewnym odcinku trasy biegu>>
    Mieć, osiągnąć dobry międzyczas.
    Megafon podawał międzyczasy zawodników.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-11-23 07:39:44
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > międzyczas m IV, D. -u, Ms. ~sie; lm M. -y
    > Mieć, osiągnąć dobry międzyczas.
    > Megafon podawał międzyczasy zawodników.

    Poczytaj o związkach frazeologicznych, zamiast bezmyślnie cytować słownik.
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=517

  • 5. Data: 2009-11-23 08:15:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 2...@b...poznan.pl

    Do mnie ten m@il dotarł dzisiaj o 8:35. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2009-11-23 08:18:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Slawek 'IDEall' Fydryk" hede8f$v8g$1...@S...IDEall.Fydryk.com

    > Poczytaj o związkach frazeologicznych, zamiast bezmyślnie cytować słownik.
    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=517

    Nowy słownik PWN JP dopuszcza nawet słowa typu 'upierdliwy' i 'zajebisty'. :)

    IMO nie warto zamieniać wartości słów na inne.
    Wkrótce jakiś językoznawca dopuści nowe ;) znaczenie słowa 'czas rzeczywisty'. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2009-11-23 08:25:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hedggd$42o$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > IMO nie warto zamieniać wartości słów na inne.
    > Wkrótce jakiś językoznawca dopuści nowe ;) znaczenie słowa 'czas rzeczywisty'. :)

    + Wkrótce jakiś językoznawca dopuści nowe ;) znaczenie określenia 'czas rzeczywisty'.
    :)

    A jeszcze później będziemy mierzyli siłę litrami... ;)
    Aż w końcu (tygodnia lub dekady) jakiś Niemiec uzna,
    że polski język należy skasować, jako bełkot. :) A jeśli
    nawet nie Niemiec, to Rosjanin. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2009-11-23 08:31:55
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-11-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Dosta?em taki komunikat mailowy:
    >
    > 18.11.2009 2:47 > a odebra?em go dzis.

    Nie tylko Ty. Mbank od 24 godzin probuje naprawic system doladowania
    prepaidow w swoim mbank mobile, ja mam 'Customer ID jest nie wypelnione'
    i tyle nikt nic nie wie, nikt nic nie umie poradzic.
    A prepaida w mbank mobile nie mam jak doladowac. Ech...

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 9. Data: 2009-11-23 08:53:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    A tu http://bit.ly/8h4E3t ?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-11-23 09:32:44
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Date: Tue, 17 Nov 2009 19:57:26 +0100

    mbank.onet.pl przetrzymal maile od 17 listopada do 23 listopada :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."