-
21. Data: 2003-02-04 20:28:01
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
f...@g...pl wrote in news:0777.000006c5.3e4017c2@newsgate.onet.pl:
/ciach.../
> Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna (tzn
> klienci mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z wlasnej
> skrzynki dostepnej po zalogowaniu sie do systemu transakcyjnego).
Innymi slowy : powinni skorzystac z doswiadczen starszych kolegow (np. Pekao S.A.).
Pozdrawiam,
Wojtek
--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.
-
22. Data: 2003-02-04 20:45:01
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
news:Xns9318DAA5F118FWWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
..
> f...@g...pl wrote in news:0777.000006c5.3e4017c2@newsgate.onet.pl:
> Innymi slowy : powinni skorzystac z doswiadczen starszych kolegow (np.
Pekao S.A.).
>
A z kategoryzacja pytan raczej z kolegow z Citka
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
23. Data: 2003-02-04 22:59:38
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna
> (tzn klienci mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z
> wlasnej skrzynki dostepnej po zalogowaniu sie do systemu
> transakcyjnego).
> Koniecznoscia wstepnego okreslenia tematu, o ktory chcemy zapytac
> (kilka kategorii do wyboru) rowniez moglaby podniesc jakosc
> odpowiedzi. Wtedy pytania trafialyby do osob specjalizujacych sie w
> danej tematyce.
No ja sie bardzo dziwie, ze czegos takiego nie ma. Juz nawet nie w
mBanku, ale MultiBanku. Jak dla mnie mozliwosc zadawania pytan przez
system wewnetrzny (a wiec w jakis sposob autoryzowany) to podstawa,
zeby mowic o jakosci obslugi.
system wymagajacy np. podania hasla jednorazowego (w Fortisie trzeba
dyskietki z certyfikatem, w KB24 normalnie podac haslo) jest czyms,
bez czego w dluzszej perspektywie nie wyobrazam sobie obslugi...
Ja nie pisze, ze ja sie pogodzilem z jakoscia obslugi - po prostu -
jak mnie bedzie (uch kiedy to nastapi ;) stac, to po prostu pojde do
takowego banku. Teraz mam to juz tak "zdywersyfikowane", ze sie
przyzwyczailem.
Dla osoby, ktora posiada na przyklad tylko jedno konto - to tak - to
moze byc problem.
Ogolnie jestem bardzo zaskoczony, ze w takim mBanku, Inteligo czy
Multi nie ma tej poczty wewnetrznej...
P.S. Co do prawa Pareta 20% klientow dostarcza 80% dochodu - swietny
artykul jest (juz to wiedze, hcoaiz calego jeszcze nie czytalem ;) w
ostatnim Modern Marketing (do czegos legitymacja studencka sie
przydala przy prenumeracie.. :)
I ciekawe zdanie: W przypadku instytucji finansowych i linii
lotniczych zdarza sie na przyklad, ze 20% klientow przynosi firmie
150% zysku, ale ten dodatkowy przychod pochalniany jest przez koszty
obslugi mniej wartosciowych klientow. (zdanie wyrwane z kontekstu wiec
nie drazcie tematu 150% zysku ;D
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
-
24. Data: 2003-02-13 19:09:12
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>
"JaKi" <j...@g...pl> wrote:
> > W Citi adres ten jest chyba zakazany do podawania - nawet jak chcialem
> > tylko poprosic o zwykle dostarczania wiadomosci prasowych :)))
> >
> jesli znasz imie i nazwisko to sprobuj na:
> i...@c...com
ostatnio zmieniamy na i...@c...com :))
> szeregowi pracownicy nawet po polaczeniu z citkiem maja maile:
> I...@h...com.pl
już nie, zostały się tylko niedobitki...
--
Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand
(C) Megadeth - "Holy wars"
-
25. Data: 2003-02-23 15:06:06
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>
"Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał(a):
> > Na pytanie rzeczowo odpowiada Citek, i ich odp nie sa raczej
> > copy&paste. Odpowiedz jest w skrzynce nastepnego dnia. Nie da sie
> > ich niestety sklonic do oddzwonienia - zawsze mail.
> >
> > Zaraz posypie sie lawina o kompetenci Citka ;)
>
> hihihih - no nie wiem ja osobiscie nie doswiadczylem w pelni tego
> zaszczytu, ale niech tam ;)
> Pytalem sie o namiary na rzecznika prasowego - kieeedys jak jeszcze
> Szymon Midera nie byl rzecznikiem mBanku, tylko dzialal w ramach
> marketingu - mLinka ladnie podala mi namiary na niego. Teraz sa
> dostepne na stronie WWW.
> W Multi natomiast - przez Czata kobitka za cholere nie chciala dac
> namiarow na Krzysztofa Druszcza, mimo, ze te dane... byly dostepne na
> stronie.. ;)
> Po malej interwencji juz spokojnie daja namiary zarownoa wia chat jak
> i np. Multilinie.
>
> W Citi adres ten jest chyba zakazany do podawania - nawet jak chcialem
> tylko poprosic o zwykle dostarczania wiadomosci prasowych :)))
>
> No coz - maja taka polityke - ich sprawa :)
A próbowałeś może spytać rzecznika osobiście o adres e-mail, na
stronach podają adres i telefon:
Rzecznik Prasowy
Bank Handlowy w Warszawie SA
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa
tel. +48 22 6577084
fax +48 22 6577087