  • 1. Data: 2008-12-10 12:43:56
    Temat: [mBank] lezy i kwiczy
    Od: "pg" <p...@i...pl>

    czyli:

    'Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego serwisu
    transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10 minut.
    Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka automatycznie wyświetli
    formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że logowanie będzie
    możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie
    przepraszamy.'

    chyba świętują tego 2 milionowego klienta...

    GP

  • 2. Data: 2008-12-10 12:53:05
    Temat: Re: [mBank] lezy i kwiczy
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    pg wrote:
> [...]
    > przepraszamy.'
    >
    > chyba świętują tego 2 milionowego klienta...

    Bylo juz wiele razy - wyczysc cookies lub zobacz na innej przegladarce,
    ew z innego IP - powinno zadzialac
    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-12-10 13:00:38
    Temat: Re: lezy i kwiczy
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 10, 1:43 pm, "pg" <p...@i...pl> wrote:

    > 'Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego serwisu
    > transakcyjnego.

    Ja właśnie zrobiłem przelewy, ale zaczynam się poważnie zastanawiać
    nad przeniesieniem konta firmowego gdzie indziej...

  • 4. Data: 2008-12-10 13:16:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maverick pisze:

    > Bylo juz wiele razy - wyczysc cookies lub zobacz na innej przegladarce,
    > ew z innego IP - powinno zadzialac

    A właściwie dlaczego to pomaga?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-12-10 13:20:30
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 10 gru 2008 o 14:16 GMT, Liwiusz napisał(a):

    > A właściwie dlaczego to pomaga?

    Wszystko jest zwiazane z kukisami, wystartczy usunac ciasteczka, inna
    przegladarka czy inny kompt, to tylko bardziej hardocorowe obejscie
    ciasteczek.

    Po prostu w momencie gdy liczba zalogowanych uzytkownikow osiagnie max
    limit, to server zwraca ciasteczko o waznosci 10min, ktore wlasnie na 10min
    "blokuje" dostep do logowania, ale usuwajac to ciasteczko wczesniej, mozna
    probowac i wbic sie w moment gdy jest "wolne miejsce" na zalogowanie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ * Knghtbrd crosses his toes ]
    [ Ekg: #3781111 ][ <Knghtbrd> (if I crossed my fingers it ]

  • 6. Data: 2008-12-10 13:45:59
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Brzezi pisze:

> [...]
    > probowac i wbic sie w moment gdy jest "wolne miejsce" na zalogowanie :)

    Dokladnie.

    Do tego ostatnio mbank coraz czesciej ma klopoty z serwerami - albo za
    duzo klientow, albo serwery im nie wyrabiaja ze starosci. W kazdym razie
    nie sa tak niezawodni jak jeszcze niedawno. Wystarczy zobaczyc
    czestotliwosc postow "Mbank nie dziala" na grupie w ostatnich 2 latach.