  • 1. Data: 2008-08-21 19:12:21
    Temat: mBank leży, nie można się zalogować
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    i nie wiadomo kiedy będzie działać,
    obsługa nie wie nic i brak jakiejkolwiek informacji,
    ani przez internet ani przez tel. nie można się logować !

  • 2. Data: 2008-08-21 19:22:14
    Temat: Re: mBank leży, nie można się zalogować
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "zaemka" <z...@o...pl> wrote in message
    >i nie wiadomo kiedy będzie działać,
    > obsługa nie wie nic i brak jakiejkolwiek informacji,
    > ani przez internet ani przez tel. nie można się logować !
    Potwierdzam, u mnie też leży a dzisiaj spłata KK :-(

    TomekD

  • 3. Data: 2008-08-21 19:31:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    TomekD pisze:

    > "zaemka" <z...@o...pl> wrote in message
    > Potwierdzam, u mnie też leży a dzisiaj spłata KK :-(

    I tu wychodzi ewidentnie brak funkcjonalnosci deklarowania zlecen z data
    przyszla na eMax+.
    Rano pieniadze z tego konta przeszlyby na ekonto i spokojnie czekaly na
    pobranie ich przez KK.

  • 4. Data: 2008-08-21 19:35:23
    Od: Piotras <...@...pl>

    zaemka pisze:
    > i nie wiadomo kiedy będzie działać,
    > obsługa nie wie nic i brak jakiejkolwiek informacji,
    > ani przez internet ani przez tel. nie można się logować !

    Jakaś większa awaria, za każdym razem inny błąd wyskakuje :/

  • 5. Data: 2008-08-21 19:42:02
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Coś im ten serwis coraz częściej szwankuje ostatnio.

    Mniejmy nadzieję, że tym razem z kont nic nie zniknie.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2008-08-21 20:19:08
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Multi to samo
    R.

  • 7. Data: 2008-08-21 20:27:02
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > I tu wychodzi ewidentnie brak funkcjonalnosci deklarowania zlecen z data
    > przyszla na eMax+.
    > Rano pieniadze z tego konta przeszlyby na ekonto i spokojnie czekaly na
    > pobranie ich przez KK.

    Zapewne, jednak na wszelki wypadek moja spłata KK idzie 1 sesją ELIXIRu do mBank
    z innego banku.
    Tak więc tylko sprawdzić nie mogę czy wszystko przeszło na 100%...

    TomekD

  • 8. Data: 2008-08-21 20:49:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne, jednak na wszelki wypadek moja spłata KK idzie 1 sesją ELIXIRu do
    > mBank z innego banku.
    > Tak więc tylko sprawdzić nie mogę czy wszystko przeszło na 100%...

    Kurczę, ja sie cały czas bez problemu mogę zalogować i do Multi i do
    mBanku...

    marekz

  • 9. Data: 2008-08-21 21:07:27
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "zaemka" <z...@o...pl> wrote in message
    >i nie wiadomo kiedy będzie działać,
    > obsługa nie wie nic i brak jakiejkolwiek informacji,
    > ani przez internet ani przez tel. nie można się logować !
    Chyba już działa.
    W każdym razie przed chwilą udało się zalogować i poogladać m.in. dzisiejszą
    spłatę KK

    TomekD

  • 10. Data: 2008-08-21 21:45:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    TomekD pisze:

> [...]
    > do mBank z innego banku.
    > Tak więc tylko sprawdzić nie mogę czy wszystko przeszło na 100%...

    Jak pieniadze weszly na ekonto, to musi byc dobrze :)
    Ja z powyzszej przyczyny odpuscilem mbank jako konto przelewowe - bo
    jaki sens programowac zlecena przyszle, zebuy i tak pamietac o
    zalogowaniu i wyciagnieciu pieniedzy z emax+ ?