  • 21. Data: 2009-04-23 16:48:34
    Temat: Re: mBank ma zwidy
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Słaba prowokacja.

    Jak prowokacja, znając polskie sądy, nawet jakby mnie zmusili do oddania tej
    kasy to pewnie dopiero po kilku miesiącach. To oddałbym im auto i tyle. A co
    bym sobie pojeździł to moje.

    Zobacz czym jakim starym Nissanem muszę teraz jeździć:
    http://nissan100nx.patronx.pl/

    --
    Patryk
    http://www.patbank.pl

  • 22. Data: 2009-04-23 21:29:31
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-04-23, Michał <r...@x...cy> wrote:

    > Z ciekawości sprawdziłem stan wniosku złożonego w czerwcu 2008. Wciąż
    > nierozpatrzony. :)
    > Reklamacji nie składam, bo nie zależy mi już na pozytywnym rozpatrzeniu
    > a chętnie poczekam i sprawdzę jak długo to będzie trwało.

    Ja mam np kilka wstępnych decyzji pozytywnych albo i te ichnie % na 100,
    a jakoś od 3 lat nie dostałem KK. Podobno 'podpis był nie czytelny' czy
    coś, a to 'karta za podpis'.

    kd,

    ps podpis był niemalże kopią podpisu pod umową o prowadzenie ROR.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 23. Data: 2009-04-23 21:30:52
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-04-23, MarekZ <m...@i...pl> wrote:

    > Ja dostałem niedawno odpowiedź na reklamację dotyczącą kogoś innego z porcją
    > danych dotyczących tej osoby i jej środków... Strach pomyśleć jak moje
    > reklamacje też tak były losowo rozsyłane. :>

    No, mojego PESELa dali na kopercie listonoszowi. Ciekawe czy Twoje dane
    poszły np na liście zwykłym do jakiegoś Kowalskiego i nie był to PESEL a
    np identyfikator w systemie? albo 'telekod' :p

    kd,

  • 24. Data: 2009-04-24 06:13:42
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    george pisze:

    > nie kradzież (bo to jest kodeks karny i prokuratura) a jedynie
    > "nieuprawnione wzbogacenie sie" i to jest kodeks cywilny i sprawa cywilna.
    > Wydając dyspozycje przelewu depozytu zgromadzonego na własnym rachunku nie
    > okradasz banku. Bank może potem żądać zwrotu powołując sie na kodeks
    > cywilny.
    >
    > george

    może, a co jak zgłosi kradzież? bo dokonując przelewu, nawet pomiędzy
    własnymi rachunkami jest to, albo może być uargumentowane próbą celowego
    wejścia w posiadanie sumy wynikającej z błędu pracownika banku. A jest
    taki paragrafik który mówi że kto wykorzystuję niewiedzę .............
    Więc poco kombinować.

  • 25. Data: 2009-04-24 06:16:21
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Że zabraliby to rozumiem, ale dlaczego z odsetkemi? I dlaczego mieliby
    > zgłosić kradzież?
    >
    > KJ

    tylko napisałem że mogą, a jak wiecie zależy to od stopnia rozwoju danej
    osoby która to bedzie robić. Jak kumaty to ok a jak nie i będzie chciał
    się wykazać przed szefostwem, to co wtedy? Ludziska mają różne pomysły.
    a to ja potem będę biegał po sądach czy papierki pisał. sami dobrze
    wiecie z tej grupy do czego zdolne są banki.

  • 26. Data: 2009-04-24 06:19:21
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Patryk pisze:

    > Oddałeś 150 koła? Jaki lamus! Ja następnego dnia woziłbym się nowiutkim
    > Nissanem 350Z. HAHA.

    nic nie oddawałem, sami se zabrali. A 350z miałem, żonie dałem bo jakiś
    taki za mały dla mnie :)

  • 27. Data: 2009-04-24 07:52:34
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Adam Sito pisze:
    > Własnie dostałem meila z systemu reklamacyjnego mBanku że mój wniosek został
    > zarejestrowany. Problem w tym że żadnej reklamacji nie składałem...

    Miły Pan na mLinii powiedział, że mają zgłoszenie z Visy o próbie
    nadużycia na mojej karcie debetowej - i że oni mają obowiązek, jeśli się
    zgodzę, zastrzec ta kartę i wysłać mi nową (za free). Zgodziłem się i
    czekam na kartę

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 28. Data: 2009-04-24 11:55:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tadek" gsrlfj$sp9$...@i...gazeta.pl

> [...]
    pomysły. a to ja potem będę biegał po sądach czy
    > papierki pisał. sami dobrze wiecie z tej grupy do czego zdolne są banki.

    Może nie tyle banki co pracownicy niektórych banków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2009-04-24 11:57:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tadek" gsrlaj$sp9$...@i...gazeta.pl

> [...]
    jest taki paragrafik który mówi że kto
    > wykorzystuję niewiedzę ............. Więc poco kombinować.

    Moim zdaniem należy tu zastosować taktykę Eurobanku -- bank zawinił,
    więc musi ponieść karę jaką jest utrata pieniędzy niepotrzebnie przelanych. :)

    Akurat Eurobank uważa, że nawet wtedy należy ponieść karę, gdy się
    jest niewinnym, ale to już kolejny poziom ,,bankowości Euro''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2009-04-24 15:37:23
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Krzysztof Drewicz pisze:
    > ps podpis był niemalże kopią podpisu pod umową o prowadzenie ROR.

    Z kk miałem lepszy motyw. Złożyłem wniosek, pięćset pól o zatrudnieniu,
    dochodach dziadków i stanie majątkowym kochanek. Odmowa bez podania
    przyczyny.

    Mijają 3 miesiące i telefon z mBanku czy może chcę kartę, bo jestem ich
    najbardziej kochanym klientem. Za podpis.

    Skrycie podejrzewam, że wprowadzili Ściśle Tajny i Niespotykanie
    Zaawansowany Generator Losowy ds. Rozpatrywania Wniosków.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl