  • 31. Data: 2009-04-24 21:32:18
    Temat: Re: mBank ma zwidy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał" gssmbi$92e$...@n...ds.pg.gda.pl

    > Z kk miałem lepszy motyw. Złożyłem wniosek, pięćset pól o zatrudnieniu, dochodach
    dziadków i stanie majątkowym kochanek. Odmowa
    > bez podania przyczyny.

    > Mijają 3 miesiące i telefon z mBanku czy może chcę kartę, bo jestem ich najbardziej
    kochanym klientem. Za podpis.

    > Skrycie podejrzewam, że wprowadzili Ściśle Tajny i Niespotykanie Zaawansowany
    Generator Losowy ds. Rozpatrywania Wniosków.

    Radosna karta jest stale ,,na podpis''. Czasami nawet dają do niej 100 złotych.
    Możesz otworzyć rachunek karty i przenieść ją do innego banku a w mBanku poprosić
    o taką kolejną. :) Do 5 tałzenów nie sprawdzają niczego, ponad 5 chyba też niewiele
    sprawdzają. :) Bank, do którego przeniesiesz, chyba zwykle podwyższa limit. Z kolei
    tę z innego możesz zamienić na jakąś mBankową, niekoniecznie Radosną. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2009-04-27 17:55:10
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Patryk <p...@w...pl> had the courage to write:

    > Jak prowokacja, znając polskie sądy, nawet jakby mnie zmusili do oddania
    > tej kasy to pewnie dopiero po kilku miesiącach. To oddałbym im auto i
    > tyle. A co bym sobie pojeździł to moje.
    >
    > Zobacz czym jakim starym Nissanem muszę teraz jeździć:
    > http://nissan100nx.patronx.pl/

    masz bana na tej grupie.

  • 33. Data: 2009-04-27 18:00:04
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> had the courage to
    write:

    > Miły Pan na mLinii powiedział, że mają zgłoszenie z Visy o próbie
    > nadużycia na mojej karcie debetowej - i że oni mają obowiązek, jeśli się
    > zgodzę, zastrzec ta kartę i wysłać mi nową (za free). Zgodziłem się i
    > czekam na kartę

    Miałem podobnie Citi, zadzwonili że mają zgłoszenie i radzą wymienić kartę.

    k.

  • 34. Data: 2009-04-29 22:36:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Patryk" gsq6l8$ivi$...@n...news.neostrada.pl

    > Zobacz czym jakim starym Nissanem muszę teraz jeździć:
    > http://nissan100nx.patronx.pl/

    Nie musisz. Możesz mi oddać. Mam już dwa samochody, mogę mieć i trzeci. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'