  • 1. Data: 2006-12-30 00:15:22
    Temat: mBank mobile - dostał już ktoś?
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Zamówiłem starter 13 grudnia. Dziś upłynął 10 dzień roboczy, a
    regulamin sklepu głosi, że dostarczenie nabytego produktu zostanie
    zrealizowane w terminie 7 dni roboczych (tak właśnie głupio jest
    napisane - dostarczenie zostanie zrealizowane.)
    Nie żeby mi się spieszyło, ale przy takich cenach nie mogę
    zaakceptować takiej jakości obsługi :)

    PG

  • 2. Data: 2006-12-30 00:49:00
    Temat: Re: mBank mobile - dostał już ktoś?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Zamówiłem starter 13 grudnia.

    Ja również. Otrzymałem go w środę, 27.12.

    I od razu niespodzianki ;-) Po szczegóły odsyłam na p.m.t.gsm:

    Marek

  • 3. Data: 2006-12-30 01:43:33
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Dec 2006 01:49:00 +0100, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:

    >Ja również. Otrzymałem go w środę, 27.12.

    A ja nie :( Po Nowym Roku składam reklamację :)

    >I od razu niespodzianki ;-) Po szczegóły odsyłam na p.m.t.gsm:

    Dobre :)
    Pewnie wkrótce zmienią cennik :)))
    A właśnie, skoro to aż tak jest zaplusowane, że nawet ten sam BOK
    obsługuje, to czy działa to może z SIMlockiem Plusa, nie sprawdzałeś
    przypadkiem?

    PG

  • 4. Data: 2006-12-30 17:08:46
    Temat: Re: mBank mobile - dostał już kto??
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zamówiłem starter 13 grudnia. Dziś upłynął 10 dzień roboczy, a

    Dotarł grubo przed świętami....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 5. Data: 2006-12-30 18:24:29
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:tvgbp2dd2ftj2crgmfb2km136jigu1kodi@4ax.com, *Piotr Gralak*
    wrote:

    > A właśnie, skoro to aż tak jest zaplusowane, że nawet ten sam BOK
    > obsługuje, to czy działa to może z SIMlockiem Plusa, nie sprawdzałeś
    > przypadkiem?

    Bez sprawdzania wiadomo ze bedzie dzialac - bo telefon bedzie widzial ze
    siec to 260-01 :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 6. Data: 2006-12-30 20:32:17
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    >Bez sprawdzania wiadomo ze bedzie dzialac - bo telefon bedzie widzial ze
    >siec to 260-01 :)

    No to miło, bo mam akurat jeden zasimlockowany telefon do testów, nie
    będę musiał przekładać karty do telefonu niezasimlockowanego. O ile
    ten pieprzony starter wreszcie do mnie dotrze :)

    PG

  • 7. Data: 2006-12-30 21:36:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Dec 2006 19:24:29 +0100, w <en6b3f$jf1$1@nemesis.news.tpi.pl>, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> napisał(-a):

    > Bez sprawdzania wiadomo ze bedzie dzialac - bo telefon bedzie widzial ze
    > siec to 260-01 :)

    Czyli wiadomo już, że żaden telefon UMTS-owy nie pójdzie :).

  • 8. Data: 2006-12-31 08:36:41
    Od: "Slawek Kos" <s...@W...gazeta.pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Sat, 30 Dec 2006 19:24:29 +0100, w <en6b3f$jf1$1@nemesis.news.tpi.pl>, =
    > "darnok"
    > <d...@a...spam.ch> napisa=B3(-a):

    > BOK
    > sprawdza=B3e=B6
    > ze=20
    >
    > Czyli wiadomo ju=BF, =BFe =BFaden telefon UMTS-owy nie p=F3jdzie :).

    A czemuż to?
    Pójdzie.

    Slawek

  • 9. Data: 2007-01-01 21:01:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 31 Dec 2006 08:36:41 +0000 (UTC), w <en7sqo$21s$1@inews.gazeta.pl>,
    "Slawek Kos" <s...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > A czemuż to?
    > Pójdzie.

    Bo Plus tak ma. I robi to najgorzej jak można -- czyli pozwala się mu
    zalogować, ale uniemożliwia wykonywanie połączeń. Czyli albo ręcznie wyłączamy
    w telefonie 3G, albo zmieniamy telefon na no-UMTS.

  • 10. Data: 2007-01-02 09:45:36
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał(a):

    > Ja również. Otrzymałem go w środę, 27.12.

    Jaki numer telefonu dają? Typowo "plusowy" czy mają jakiś własny zakres
    numeracji?

    pozdrawiam