  • 11. Data: 2004-01-27 13:42:44
    Temat: Re: mBank moglby byc rzetelny (a nie jest)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~~" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:bv5ngq$rcq$1@news.onet.pl...
> [...]
    Multi

    > ... przy braku horrendalnej liczby przelewów, to mBank tez jest TANI !!!
    ;-)))
    > Chyba tańszy niż Nordea ? Nie wiem - pytam ;-)

    Hmm, chyba jednak nie.

    Założenia przyjmę takie: mBank Nordea
    1. Prowadzenie rachunku (w skali roku) - 0,00 36,00
    2. Wydanie i użytkowanie karty (VISA Electron) - 0,00 0,00
    3. Przelewy zewnętrzne (60 sztuk), Internet - 30,00 30,00[1]
    4. Wypłata gotówki (48 po 200), bankomat własny - 0,00 0,00
    5. Wypłata gotówki (6 po 100 euro), bankomat zagr.-60,00 0,00[2]
    Łączny koszt 90,00 66,00

    [1] średni koszt. Przelew jest po 0,60, a zlecenie przyszłe i stałe po 0,40
    [2] w bankomatach Nordea ;]

    O udało się, wyszło taniej! ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-01-27 13:43:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~~ <j...@c...barg.sv> wrote:
    > ... przy braku horrendalnej liczby przelewów, to mBank tez jest TANI
    > !!! ;-))) Chyba tańszy niż Nordea ? Nie wiem - pytam ;-)

    Przelewy sa bodaj po 40 groszy.

    BTW:

    W związku z symulacją, która pojawiła się 27 stycznia br. na stronie www
    mBanku, informujemy, że koszt prowadzenia konta Nordea wg przedstawionych
    kryteriów jest 4-krotnie niższy od sugerowanego. Plasuje to Nordea w
    czołówce banków pod względem najniższych rocznych kosztów obsługi rachunku
    bankowego.

  • 13. Data: 2004-01-27 13:44:11
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > Hmm, chyba jednak nie.
    (...)
    > O udało się, wyszło taniej! ;]]

    Ale to bezpłatne konto w Nordea, to chyba w spadku po LG ??? Tymczasowo ?

  • 14. Data: 2004-01-27 13:51:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale to bezpłatne konto w Nordea, to chyba w spadku po LG ??? Tymczasowo ?

    Przecież napisał, że 36 PLN ? mnie nie podoba się co innego - zaliczenie
    Nordei bezpłatnych wypłat za granicą. To dotyczy głównie Skandynawii. Może
    tak wrzucić rzeczywisty koszt wypłat za granicą?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-01-27 13:59:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież napisał, że 36 PLN ? mnie nie podoba się co innego - zaliczenie
    > Nordei bezpłatnych wypłat za granicą. To dotyczy głównie Skandynawii. Może
    > tak wrzucić rzeczywisty koszt wypłat za granicą?

    Hej, ale wtedy nie wyjdzie taniej! :)))

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2004-01-27 14:10:06
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał:
    > Przecież napisał, że 36 PLN ?

    Faktycznie - miałem w oczach te zera ;-))

    > mnie nie podoba się co innego - zaliczenie
    > Nordei bezpłatnych wypłat za granicą. To dotyczy głównie Skandynawii.

    W DB jest podobnie (Bank of America (USA), Barclays (Großbritannien, Kenia,
    Mauritius, Tansania, Simbabwe), BNP Paribas (Frankreich), Scotiabank (Kanada,
    Chile, Mexiko, Antigua und Barbuda, Bahamas, Barbados, Kaiman-Inseln, Dominica,
    Grenada, Jamaika, Niederländische Antillen, St. Lucia, St. Vincent und die
    Grenadinen, St. Marteen, St. Kitts, Trinidad und Tobago, Jungfern-Inseln) und
    Westpac (Australien, Neuseeland)
    i do tego karty są rozliczane w __EURO__:

    Uprzejmie informujemy, że od 29 grudnia 2003r. walutą rozliczeniową dla
    wszystkich transakcji dokonywanych w walutach obcych przy użyciu kart
    płatniczych VISA jest euro (EUR), które zastąpiło dotychczasową walutę USD
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/

    --
    Witek

    Ps. Nordea chyba nadal USD ?
    PPs. faktycznie do małych kwot mBank za granicą nie jest zbyt korzystny.
    Btw w Niemczech Commerz, HVB i DB należą do porozumienia "Cash Group":
    ** Zur Cash Group zählen: Deutsche Bank Gruppe, Commerzbank, Dresdner Bank,
    HypoVereinsbank und deren Tochtergesellschaften sowie Postbank.
    http://www.deutsche-bank.de/pbc/index.html

  • 17. Data: 2004-01-27 18:18:55
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Co zrobic, jak sie promowac nie potraficie? :)
    > Do roboty, a nie czepiac sie szczegolow!

    Zaraz, zaraz czy to juz podpada pod reklame porownawcza?
    Bo ZTCP sa na takie postepowanie odpowiednie paragrafy i faktycznie inne
    banki moga troche ponekac mBank :)

    Pzdr
    Hubert
    hubertg * poczta , onet , pl

  • 18. Data: 2004-01-27 18:42:39
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Paweł Bień" <b...@w...pl> wrote in message
    > Osobiscie jestem zwolennikiem RZETELNEJ promocji a nie sciemniania i tylko
    > to chodzi.

    A co jest rzetelna promocja? Czy jesli wszystkie sieci hipermarketow pisza,
    ze u nich jest najtaniej to znaczy ze wszystkie poza jedna sa nierzetelne?
    Lukas Bank tez takie porownania robil i byly one rownie rzetelne jak te w
    mBanku. Jak pisze CV to nigdy nie pisze, ze jestem w sumie slaby, bo tego
    nei umiem, tamtego nie umiem. Pisze, ze jestem najlepszy i ze to czego mi
    brakuje jest rekompensowane przez tysiac innych rzeczy. Kazdy stara sie
    siebie przedstawic w najlepszy mozliwy sposob naginajac niejednokrotnie
    rzeczywistosc. Na tym polega promocja.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 19. Data: 2004-01-27 19:43:37
    Od: SebCz <a...@a...pl>

> [...]
    > brakuje jest rekompensowane przez tysiac innych rzeczy. Kazdy stara sie
    > siebie przedstawic w najlepszy mozliwy sposob naginajac niejednokrotnie

    To tak jakbyś napisał w CV:

    "Zakładając, że wstanę rano prawą nogą, a inni pracownicy są lepsi, no ale
    poszli do innych firm, nie widzę u siebie żadnych wad i jestem idealnym
    kandydatem na to stanowisko."

    Co innego "Jesteśmy najlepsi", a co innego naginanie faktów i zwyczajne
    kłamanie (przypadek ING już omawiany na grupie). Ktoś napisał - nie
    porównuj malucha z mercedesem, bo i tak wyjdzie, że maluch tańszy.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2004-01-27 19:52:16
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > poszli do innych firm, nie widzę u siebie żadnych wad i jestem idealnym

    Jesli to spowoduje ze mnie przyjma do pracy to koncepcja jak najbardziej
    sluszna.

    > Co innego "Jesteśmy najlepsi", a co innego naginanie faktów i zwyczajne
    > kłamanie (przypadek ING już omawiany na grupie). Ktoś napisał - nie
    > porównuj malucha z mercedesem, bo i tak wyjdzie, że maluch tańszy.

    Mozna smialo napisac, ze maluch jest najlepszy i wymienic cechy wybrane pod
    katem potwierdzenia tej tezy. Mozna tez powiedziec, ze Mercedes jest lepszy
    i tez podac cechy wybrane pod katem tej tezy.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak