  • 1. Data: 2009-07-21 11:15:31
    Temat: mBank muuuli... :(
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Czy u szanownego grona mBank też niemiłosiernie muli...
    Ich system ładuje się wolniej niż strony www, na mobilnym necie, obciętym po
    przekroczeniu miesięcznego limitu pobranych danych.

  • 2. Data: 2009-07-21 11:22:43
    Temat: Re: mBank muuuli... :(
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h44702$jh0$1@news.interia.pl...
    > Czy u szanownego grona mBank też niemiłosiernie muli...
    > Ich system ładuje się wolniej niż strony www, na mobilnym necie, obciętym
    > po
    > przekroczeniu miesięcznego limitu pobranych danych.

    Logowałem się parę minut temu i u mnie wszystko ok.

  • 3. Data: 2009-07-21 11:29:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mariusz" news:h448f9$ep9$1@inews.gazeta.pl

    > Logowałem się parę minut temu i u mnie wszystko ok.

    Widzę, że mu przeszło - teraz działa OK.

  • 4. Data: 2009-07-21 11:52:53
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

> [...]
    > po
    > przekroczeniu miesięcznego limitu pobranych danych.

    u mnie na koncie w mBanku także bez problemów