  • 121. Data: 2004-05-05 12:21:35
    Temat: Re: mBank nie jest zły.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > faktami tez sie manipuluje... W sredniej brano pod uwage wszystkich
    > posiadaczy nawet takich ktorzy konto maja 0 i nie wykonali operacji od
    wielu
    > miesiecy ? Ja mialem na mysli posiadaczy KORZYSTAJACYCH z konta.

    No to może proste pytanie. Masz dostęp do takich danych? Bo jak nie to po co
    piszesz kolejne posty opierając sie na własnym widzimisię?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 122. Data: 2004-05-05 12:23:42
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > eee, Wrocek ładne miasto!

    Się wie ;-))

    > tylko tramwaje macie stare, nieładne... ;)

    No,no - ostanio parę wyremontowali ;-))))

    > zresztą po co się przeprowadzać, niedługo i tak przyłączą Wrocław do
    > Poznania ;-)))

    Aaaaaghr! Lokalny patriotyzm mi się odezwał ;-))) Uwaga- będę bić ;-)))))))

  • 123. Data: 2004-05-05 13:08:35
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zly.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/5/2004 1:51 PM, janke wrote:

    > Catbert o kims, kto napisał "Za wode nie place. Uwazam, ze funkcjonuje
    > zupelnie normalnie":

    > jakie prawo karne? kradnie, tak? a może ma studnie, albo mieszka na
    > własnej wyspie na jeziorze, tez własnym?

    A może jest kosmonautą i przez pół roku mieszka na stacji MIR, a po
    powrocie w bazie wojskowej i za wodę płaci armia?
    Może mieszka w miejscu, gdzie wodę dowozi się beczkowozem?

    > znowu sugerujesz komuś nieuczciwość?
    > jescze ci stanowiska prokuratora generalnego nie proponowali?
    > uderz się w głowę, z impetem!

    Niczego nie sugeruję - jedynie domniemywam, że mała liczba przelewów
    wynika m.in. z tego, że część kont w mBanku jest nieaktywnych lub
    małoaktywnych - a nie z faktu, że ludzie nie otrzymują rachunków lub ich
    nie płacą.
    Przypadki sczególne (klienci mB posiadający jezioro i własny system
    oczyszczania ścieków) nie stanowią dowodu prawidłowości statystycznej.

    Mała liczba rachunków do zapłacenia może wynikać z przywilejów od
    pracodawcy, niekorzystania z osiągnięć cywilizacyjnych lub z
    przestępstwa czy życia na koszt innych.

    Faktem jest, że istnieją konsumenci wody nagminnie odprowadzający ścieki
    do kanalizacji burzowej, do gruntu etc. - wymieniłem taką możliwośc jako
    jedną z wielu, bez adnotacji, że ktoś zapewne to robi.

    Jeżeli ktoś zastawia pułapki intelektualne, np. informuje, że za coś nie
    płaci, a ma - to może sam w taką pułapkę wpaść - deklaracja była
    prowokacyjna - zakładam, że oszuści i krętacze rzadko tu zaglądaja,
    więc możemy pobawić się słowami, nawet jak się nieco pokaleczymy.
    No risk, no fun.

    Pzdr: Catbert

  • 124. Data: 2004-05-05 13:40:51
    Temat: Re: mBank nie jest zly.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/5/2004 2:08 PM, janke wrote:

    > ta, cryteria a'la catbert :)
    > ja powinienem w ogóle z kryminału nie wychodzić.
    > catrbert do policji skarbowej, wydział przelewów! pozamykać Glenn, bo robi
    > 6 przelewów, w tym dla znajomych.
    > zamknąć Przemka Maciuszke, bo ma dwa rachunki, z czego pewnie oba płaci w
    > kasie - zamknąć go!
    > i mnie też do pierdla, bo tylko TPSA opłacam przelewem, reszte KK/got...

    No, dałeś się podpuścić ;-)

    Mój pracownik np. ma telefon służbowy, opłacony internet, samochód,
    mieszka z teściami - nie płaci więc żadnego rachunku - i jest bardzo
    przyzwoitym człowiekiem.
    Nie wynika z tego, że nie występują rachunki, za które należy zapłacić i
    ktoś to robi.
    Średno statystycznie jest tego 5-7 miesięcznie.

    Zarówno Przemek jak i Glenn są osobami cieszącymi się szacunkiem i moje
    posty nie są w stanie niczego im ująć - oboje o tym wiedzą, mam nadzieję.

    Co więcej, mała liczba płaconych rachunków świadczy o umiejętności
    zarządzania osobistymi finansami.

    Co do Balcerowicza, to żałuję, że nie pełni większej roli w gospodarce -
    co samo w sobie jest dowodem braku rozsądku elektoratu - przy okazji
    zaprzecza Twojej tezie, że wszyscy są uczciwi, bo niechęć do
    Balcerowicza wynika w znacznej mierze z chęci życia na cudzy koszt, co
    uczciwe nie jest.

    Wracając do meritum: mBank dla niecałych dwóch złotych od pacjenta
    narobił sobie kwasu - i tyle, pewnie większośc jego klientów nawet tego
    nie zauważyła.

    Pzdr: Catbert

  • 125. Data: 2004-05-05 15:24:29
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Niczego nie sugeruję - jedynie domniemywam /.../

    dawno się tak nie bawiłem...
    w przedszkolu Józio mając buzię brudną od powideł i cały będąc wysmarowany
    smażelinami na bluzce mówi: "prose pani, to nie ja, ja nie wiem kto to
    zjadł!"

    swoje napisałeś, tu są konfiturki:

    janke

  • 126. Data: 2004-05-05 16:23:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    5 May 2004 07:42:50 +0200, w <5...@n...onet.pl>, "hidie"
    <h...@o...pl> napisał(-a):

    > Dane wskazują, że to "model Glenn" jest bliższy "prawdy statystycznej".
    > przeciętny Klient indywidualny mBanku wykonuje poniżej 4 przelewów zewnętrznych
    > miesięcznie i ta liczba nie zmieniła się po wprowadzeniu opłaty za przelewy
    > (tak przypuszczam).

    A ile z tych statystycznych to aktywni klienci mBanku?? Bo w mBanku to konta
    mają ja i rodzice, oni przelewów 0/rok i no statystycznie to dla mojej rodziny
    wychodzi te 4 przelewy na miesiąc :D.

  • 127. Data: 2004-05-05 16:29:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 14:21:35 +0200, w <c7am75$bot$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No to może proste pytanie. Masz dostęp do takich danych? Bo jak nie to po co
    > piszesz kolejne posty opierając sie na własnym widzimisię?

    Ja już podałem, że w mojej rodzinie faktycznie średnia wynosi 4 przelewy/m-c.

    Bo przecież nikt w analizę danych bawić się nie będzie, bo po co ;))).

  • 128. Data: 2004-05-05 16:32:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 May 2004 22:39:46 +0200, w <c78v29$cj2$1@news.onet.pl>, "Rafal
    Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > i uwazam, ze "dlugookresowa maksymalizacja zysku" moze zalezec od tego
    > image'u.

    Chyba żartujesz :).
    Nie w Polsce, tutaj ludziska są tak przywiązani do banku, że nic nie jest w
    stanie ich wykurzyć. Nie byłoby na co ponarzekać na rodzinnych spotach ;).

  • 129. Data: 2004-05-05 16:35:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 May 2004 22:33:21 +0200, w <c78um9$d5o$1@news.onet.pl>, "~WD"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > taka nowa moda na pbb nastała.... widac pbb ostatnio przyciąga krzykaczy co by
    > chcieli miec private banking KONIECZNIE za darmo ;-)) A juz najlepiej, żeby to
    > bank im płacil za trzymanie tego majątku ....... w postaci 500zł ;))

    Skoro mBank będzie mnie do końca życia (mojego lub mBanku ;)) kasował za
    przelewy, to ja będę do końca życia (mojego lub mBanku) im wytykał wszystkie
    niechlujstwa :)

    > Skoro populiści mają takie poparcie w społeczeństwie, to pojawia sie nowa
    > kategoria populistów bankowych - banki za darmo, kredyty na 0% etc. ;))

    Jak bank coś obieca to to jest "super oferta", jak klient się tego domaga to
    jest to "populizm". ROTFL :D.

  • 130. Data: 2004-05-05 16:45:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ja już podałem, że w mojej rodzinie faktycznie średnia wynosi 4
    przelewy/m-c.

    Twoja rodzina jest zaiste miarodajnym źródłem ;-)))) Choćby nawet
    przypadkiem pasowała do przeciętnego klienta mbanku ;-)))))