  • 141. Data: 2004-05-06 10:57:41
    Temat: Re: mBank nie jest zly.
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/6/2004 12:36 PM, j...@p...onet.pl wrote:

    > gdzie?

    Co gdzie?

    "ta, cryteria a'la catbert
    [...]
    i Balcerowicz musi odejść"

    Przepraszam, nie zrozumiałem, że to Ty identyfikujesz się z tym życzeniem.

    Moje:
    "Co do Balcerowicza, to żałuję, że nie pełni większej roli w gospodarce
    - co samo w sobie jest dowodem braku rozsądku elektoratu"

    > CTRL+V:
    > jest wesoło - pieprzysz nadal
    > ... od rzeczy

    Jaki wersal... lubisz, jak jest smutno?

    Pzdr: Catbert

  • 142. Data: 2004-05-06 11:12:54
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, nie zrozumiałem, że to Ty identyfikujesz się z tym życzeniem.

    pieprzysz nadal... wymiękam już.

    "Biedaczysko. Niewielu musisz mieć tych znajomych."
    coś w tym jest...

    janke

  • 143. Data: 2004-05-06 11:22:37
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/6/2004 1:12 PM, j...@p...onet.pl wrote:

    > pieprzysz nadal... wymiękam już.
    >
    > "Biedaczysko. Niewielu musisz mieć tych znajomych."
    > coś w tym jest...

    To propozycja? Jaka śmiała...

    Catbert EHRM

  • 144. Data: 2004-05-06 11:24:01
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > ... wymiękam już.

    No i czas najwyższy, już od kilku postów kwalifikuje się to na priva...

    Sebcz

  • 145. Data: 2004-05-06 12:28:04
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Eeee, słaby argument ;p

  • 146. Data: 2004-05-08 20:07:18
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > nie zgadzam się, Inteligo ma już od dłuższego czasu nienajlepsze
    > oprocentowanie, opłaty za przelewy 2x wyższe niż mBank i co - słychać że
    > jest stratne? nie!

    Bo mają chyba lepszy stosunek do klienta niż w mbanku. Ale zmienia się to...

  • 147. Data: 2004-05-11 07:45:22
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 4 May 2004 14:41:05 +0200, "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:

    >Moze. 6 oplat miesiecznie to niezly wynik. Widac KK nie posiadasz (albo
    >mbanku :)) , ubezpieczen nie kupujesz i zyjesz samotnie. Gdybys mial rodzine
    >to samych telefonow mialbys ze 4 rachunki :-)

    Nie przesadzaj. Człowiek mieszkający w mieszkaniu nie ma z reguły oddzielnych
    opłat za wode, ogrzewanie, śmieci, tylko wszystko płaci w "czynszu".
    Telefony też pewnie jeden stacjonarny, jeden abo komórkowy a dla rodziny jakieś
    heyahy albo popy.
    Ubezpieczenie często płaci się kwartalnie.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 148. Data: 2004-05-11 08:10:22
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2004 07:45:22 GMT, m...@p...pl (McMac)
    napisał(a):

    >Nie przesadzaj. Człowiek mieszkający w mieszkaniu nie ma z reguły oddzielnych
    >opłat za wode, ogrzewanie, śmieci, tylko wszystko płaci w "czynszu".

    Mowisz co wiesz... Wszyscy spoldzielcy wlasnosciowi (a tych zaczyna
    byc wiekszosc) placa nie jeden a trzy przelewy. Wiekszosc pozostalych
    placi nie jeden a dwa przelewy. To tyle na temat czynszu.

    Jestem emerytem (67 lat) zatem nieaktywnym zawodowo, i wyobraz sobie,
    ze wysylam tych przelewow miesiecznie w porywach do 15 i wiecej sztuk,
    a regularnie 10 sztuk. Zatem podane wyzej 6 sztuk uwazam za slaby
    wynik, skoro ja wysylam minimum 10. Czego tez nie okreslilbym jako
    niezly wynik. :-)

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 149. Data: 2004-05-11 09:22:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <f...@4...com>, A_Zet wrote:

    > Mowisz co wiesz... Wszyscy spoldzielcy wlasnosciowi (a tych zaczyna
    > byc wiekszosc) placa nie jeden a trzy przelewy.

    A za co?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 150. Data: 2004-05-11 09:44:12
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 11 May 2004 09:22:11 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    >A za co?

    Elementarne, Watsonie...

    Spoldzielnie prowadza zazwyczaj dwa konta (moga wiecej, ale nas
    interesuje sprawa czynszow jakby). Jedno dla spraw czynszu (czyli
    koszty wlasne prowadzonej dzilalanosci), drugie dla spraw mediow czyli
    to, w czym spoldzielnia tylko posredniczy. Ale... lokator
    wlasnosciowy ze wzgledow fiskalnych powinien zaplacic czynsz w dwoch
    kwitach, bo inaczej nie ma prawa (dowod :-) ) odliczyc sobie w PIT-cie
    kosztow funduszu remontowego - spoldzielnia podaje kwote czynszu razem
    i wyszczegolnia ile FR. To znaczy moze w jednym ale wowczas gdy sobie
    odliczy remonty w kwocie FR, to w razie kontroli fiskusa zaplaci
    'zalegly' (poprzez zmniejszenie) podatek jak tez stosowna kare.

    I w ten sposob zamiast dwoch (czynsz i media) robia sie trzy przelewy
    (czynsz, FR i media).