  • 1. Data: 2006-12-04 23:04:08
    Temat: mBank - nie można użyć mTransfer
    Od: "Simkloner" <s...@s...pl>

    Próbowałem zapłacić Allegro, ale po zalogowaniu mBank pokazuje datę
    04-12-2006 i przy naciśnięciu Dalej, wyświetla "Podana data jest
    nieprawidłowa"

    Piotr

  • 2. Data: 2006-12-05 00:11:15
    Temat: Re: mBank - nie można użyć mTransfer
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Simkloner wrote:
    > Próbowałem zapłacić Allegro, ale po zalogowaniu mBank pokazuje datę
    > 04-12-2006 i przy naciśnięciu Dalej, wyświetla "Podana data jest
    > nieprawidłowa"

    Bo musisz wpisać kolejny dzień.

  • 3. Data: 2006-12-05 08:12:22
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl>

    Użytkownik "Simkloner" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Próbowałem zapłacić Allegro, ale po zalogowaniu mBank pokazuje datę
    > 04-12-2006 i przy naciśnięciu Dalej, wyświetla "Podana data jest
> [...]
    W momencie zalogowania sie przed północą system zapamiętał datę poprzedniego
    dnia i stąd żądanie zapłaty nastąpiło po północy a więc juz kolejnego dnia i
    stąd zamieszanie, mBank tak ma :-)

    Plusek$