  • 1. Data: 2009-09-07 20:05:43
    Temat: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
    Od: "Todler" <t...@i...pl>

    gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył reklamacji w
    regulaminowym terminie?

  • 2. Data: 2009-09-07 20:49:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył reklamacji w
    > regulaminowym terminie?

    na infolinii nie powiedzieli? mozesz zlozyc relamacje na nierozpatrzona
    reklamacje ;-)

    a tak serio jezeli w gre wchodzi jakas kasa to mozesz napisac do arbitra
    bankowego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-09-08 13:45:37
    Od: z...@o...pl

    > mozesz napisac do arbitra bankowego

    czy tenże arbiter ma jakiś adres poczty zwykłej
    lub elektronicznej? bo mam podobny problem
    z "udającymi Greka" pracownikami polbanku efg...

  • 4. Data: 2009-09-08 15:15:13
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

  • 5. Data: 2009-09-08 15:16:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Paweł pisze:

    > brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
    > uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

    Nieprawda.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-09-08 15:32:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

  • 7. Data: 2009-09-08 15:44:12
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Paweł pisze:
    > brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
    > uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?

    Tylko jeśli założymy, że jakiś termin istnieje. W przypadku mBanku nie
    ma takowego.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2009-09-08 16:00:15
    Od: z...@o...pl

    > Tylko jeĹ&#65533;li zaĹ&#65533;oĹźymy, Ĺźe jakiĹ&#65533; termin istnieje.
    > W przypadku mBanku nie ma takowego.

    czy dobrze zrozumiałem, że wg opinii przedmówcy jeśli jakiś bank
    ustali np. w regulaminie termin np. 30 dni, to po jego bezskutecznym
    upływie można uznać reklamację za rozpatrzoną pozytywnie?

    do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
    dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.

  • 9. Data: 2009-09-08 16:02:56
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 8 Wrz, 18:00, z...@o...pl wrote:

    > do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
    > dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.

    Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.

  • 10. Data: 2009-09-08 16:31:58
    Od: z...@o...pl

    > Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.

    też tak myślę, ale jeśli kolega przed-przed-piśca podałby podstawę
    prawną to bardzo chętnie się z nią zapoznam